Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Ajay

Darts

Adrian Lewis - Loz Ryder 1 -3,5 @1,57

Loz Ryder gooit nooit hoog gemiddeld. Hij heeft één keer een WK wedstrijd gewoon van Justin Pipe en daarin haalde hij 83 gemiddeld. Vorig jaar verloor hij 6-2 op het Perth Darts Master van Barney, hier haalde hij 76 gemiddeld. Op het Sydney Darts Master werd hij met 6-0 afgemaakt door Peter Wright, hier gooide hij een matige 72 gemiddeld. Adrian Lewis gooit in normale doen minimaal 90 en als hij top is kan het nog veel hoger. Daarom zie ik Loz Ryder niet meer dan 2 legs pakken. Ook zou ik live lowstake op 6-0 spelen.

Raymond van Barneveld - Simon Whitlock 2 @2,10

Raymond is sinds het WK doubles niet meer in vorm. En lijkt steeds slechter te gooien. Simon Whitlock is sinds het WK doubles juist wel in vorm en gooit elke toernooi wel goed. Nu op het Perth Darts Master heeft hij het Australisch publiek ook nog eens achter zich staan. En dat is zeker een voordeel. Toen het in Nederland was en Jenkins een matchpijl tegen van gerwen kreeg, werd hij zwaar uitgefloten, later zou Jenkins deze wedstrijd ook verliezen. @2,10 is zeker een mooie quotering om op Whitlock te zetten.

Stephen Bunting - Kyle Anderson 2 +1,5 @1,80
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ajay070
Country flagajay070 in 10-08-2015 12:19 Leden topics
in 10-08-2015 12:19 Leden topics
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.