Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Arjan

Hoi,
In dit topic komen binnenkort tips van mij te staan, ik kijk er zo goed mogelijk naar.
Ik ga mijn tips elke keer goed onderbouwen, en zal goed research doen. Ik hoop dat ik jullie ermee goed kan helpen op weg naar winsten.
Ze zullen zo snel mogelijk verschijnen!
Gr Arjanb
0
0
0 likes
Gestart door
Country flagarjanb
23-01-2012 22:24 in Leden topics
42 reacties
arjanb:
Hoi,
In dit topic komen binnenkort tips van mij te staan, ik kijk er zo goed mogelijk naar.
Ik ga mijn tips elke keer goed onderbouwen, en zal goed research doen. Ik hoop dat ik jullie ermee goed kan helpen op weg naar winsten.
Ze zullen zo snel mogelijk verschijnen!
Gr Arjanb

Mooi Arjan (y)
0
0
0 likes
Retarded gambler
Voor het weekend alvast:
Heerenveen - Fc Utrecht (1) @1,60(Bwin) (Unibet) - Handicap -1 @ 2,45(Bwin) - meer dan 1,5 goals in de 1ste helft @ 2,00(Bwin) voor Heerenveen
Heerenveen is goed in vorm dit seizoen en staan op een mooie 5e plaats .Ze hebben goede aanval met die snelle buitenspelers, ze hebben natuurlijk ook Bas Dost in de gelederen die op dit moment 16 doelpunten heeft.
De laatste 11 wedstrijden van Heerenveen : 9 x winst - 2 x gelijk 1 x verloren,
Ze hebben 8 keer met minimaal 2 goals verschil gewonnen.
Ik vind Fc Utrecht een uitermate zwakke selectie hebben, en staan daarom terecht op een 14e plaats.
Van de laatste 11 matches 2 x winst - 3x gelijk - 6 x verloren|
in hun uitwedstrijden, hebben ze in die reeks van 11 wedstrijden maar 1 punt gehaald.
0
0
0 likes
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Goed bezig Arjan! De statistieken en vorm zijn duidelijk in het voordeel van Heerenveen. De enige minpuntjes zijn dat Assaidi ontbreekt i.v.m. de Africa Cup en dat Janmaat is geschorst. Toch denk ik dat ze dit wel weten op te vangen. Ik kan me ook niet voorstellen dat Utrecht weer net zo voor het doel gaat hangen als tegen psv. Met hun ambities zijn ze verplicht om voor de 3 punten te gaan.
0
0
0 likes
idd, voor de volgende keer zet ik de geschorsten, de blesure gevallen erbij enzo
0
0
0 likes
Nac Breda - De Graafschap (1) 1,60 (Bwin) nac houdt de nul @ 3.00 (bwin) meer dan 2,5 goals @ 1,57(bwin)
Blesures of schorsingen : Luijckx en Bonevacia, ze hebben beide rood gehaald, in de match tegen excelsior. Botteghin is ook geschorst.

Nac heeft uit de laatste 6 thuis wedstrijden, 16 punten gehaald, Nac is dus de laatste thuis wedstrijden aardig sterk, en deze match is op een zaterdagavond, en bij nac op een avondwedstijd komen er extra krachten los, met het publiek erachter, zaten ook wedstrijden bij zoals:
Heerenveen thuis 2-2, Az thuis 2-1, en thuis tegen vitesse 2-1, wat netjes 7e staat.
In die laatste 6 thuis wedstrijden hebben ze er maar 4 goals tegen gekregen.
Blesures of schorsingen: nog niets over te vinden: zodra ik wat weet, meld ik dat hier.
De graafschap heeft uit de laatste 9 wedstrijden: 2 x winst - 0 x gelijkspel - 7 x verloren
ze hebben totaal 12 punten gehaald, van alle uit wedstrijden hebben ze 1 winst gehaald dat was 1-2 tegen vvv
0
0
0 likes
Mooi Arjan :d (y) !
0
0
0 likes
Nette pick Arjan! Het 'Avondje NAC' is inderdaad berucht! Wellicht plaats ik een paar units op een doelpunt van 'Der Bomber!'
Echter als je verwacht dat NAC zoveel beter is, waarom speel je de Bredanaars dan niet met een -1 asian handicap @2.00 (Getwin)? Bij een zege met slechts 1 doelpunt verschil krijg je je inzet terug, wint NAC met een verschil van 2 goals of meer is je pick winnend. Zeker als je denkt dat het krachtsverschil zo groot is zit hier wellicht meer value...! :)
0
0
0 likes
"Todo bien , todo bien."
zit niet bij getwin aangesloten Jeroen, vind het wel goed bij Bwin en Unibet.
ja handicap kan ook wel idd, maar voor deze 3 tips gekozen:)
0
0
0 likes
arjanb:
zit niet bij getwin aangesloten Jeroen, vind het wel goed bij Bwin en Unibet.
ja handicap kan ook wel idd, maar voor deze 3 tips gekozen:)

Zonde Arjan, want bij Getwin is je eerste weddenschap tot 20 euro risicoloos! Als je verliest storten zij je inzet terug, die je daarna weer vrij op kunt nemen, zonder aan bepaalde voorwaarden vast te zitten!
www.getwin.com
Edit:
Betclic heeft trouwens een soortgelijke actie lopen!
https://nl.betclic.com/home.aspx
0
0
0 likes
"Todo bien , todo bien."
oke, zal er over nadenken Jeroen, het is nog geen weekend he ! :P
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal