Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Arjan

Hoi,
In dit topic komen binnenkort tips van mij te staan, ik kijk er zo goed mogelijk naar.
Ik ga mijn tips elke keer goed onderbouwen, en zal goed research doen. Ik hoop dat ik jullie ermee goed kan helpen op weg naar winsten.
Ze zullen zo snel mogelijk verschijnen!
Gr Arjanb
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar arjanb
Country flagarjanb in 23-01-2012 21:24 Leden topics
in 23-01-2012 21:24 Leden topics
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
arjanb:
Hoi,
In dit topic komen binnenkort tips van mij te staan, ik kijk er zo goed mogelijk naar.
Ik ga mijn tips elke keer goed onderbouwen, en zal goed research doen. Ik hoop dat ik jullie ermee goed kan helpen op weg naar winsten.
Ze zullen zo snel mogelijk verschijnen!
Gr Arjanb

Mooi Arjan (y)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Voor het weekend alvast:
Heerenveen - Fc Utrecht (1) @1,60(Bwin) (Unibet) - Handicap -1 @ 2,45(Bwin) - meer dan 1,5 goals in de 1ste helft @ 2,00(Bwin) voor Heerenveen
Heerenveen is goed in vorm dit seizoen en staan op een mooie 5e plaats .Ze hebben goede aanval met die snelle buitenspelers, ze hebben natuurlijk ook Bas Dost in de gelederen die op dit moment 16 doelpunten heeft.
De laatste 11 wedstrijden van Heerenveen : 9 x winst - 2 x gelijk 1 x verloren,
Ze hebben 8 keer met minimaal 2 goals verschil gewonnen.
Ik vind Fc Utrecht een uitermate zwakke selectie hebben, en staan daarom terecht op een 14e plaats.
Van de laatste 11 matches 2 x winst - 3x gelijk - 6 x verloren|
in hun uitwedstrijden, hebben ze in die reeks van 11 wedstrijden maar 1 punt gehaald.
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Goed bezig Arjan! De statistieken en vorm zijn duidelijk in het voordeel van Heerenveen. De enige minpuntjes zijn dat Assaidi ontbreekt i.v.m. de Africa Cup en dat Janmaat is geschorst. Toch denk ik dat ze dit wel weten op te vangen. Ik kan me ook niet voorstellen dat Utrecht weer net zo voor het doel gaat hangen als tegen PSV. Met hun ambities zijn ze verplicht om voor de 3 punten te gaan.
0 Vind ik leuk's
idd, voor de volgende keer zet ik de geschorsten, de blesure gevallen erbij enzo
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Nac Breda - De Graafschap (1) 1,60 (Bwin) nac houdt de nul @ 3.00 (bwin) meer dan 2,5 goals @ 1,57(bwin)
Blesures of schorsingen : Luijckx en Bonevacia, ze hebben beide rood gehaald, in de match tegen excelsior. Botteghin is ook geschorst.

Nac heeft uit de laatste 6 thuis wedstrijden, 16 punten gehaald, Nac is dus de laatste thuis wedstrijden aardig sterk, en deze match is op een zaterdagavond, en bij nac op een avondwedstijd komen er extra krachten los, met het publiek erachter, zaten ook wedstrijden bij zoals:
Heerenveen thuis 2-2, Az thuis 2-1, en thuis tegen vitesse 2-1, wat netjes 7e staat.
In die laatste 6 thuis wedstrijden hebben ze er maar 4 goals tegen gekregen.
Blesures of schorsingen: nog niets over te vinden: zodra ik wat weet, meld ik dat hier.
De graafschap heeft uit de laatste 9 wedstrijden: 2 x winst - 0 x gelijkspel - 7 x verloren
ze hebben totaal 12 punten gehaald, van alle uit wedstrijden hebben ze 1 winst gehaald dat was 1-2 tegen vvv
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Mooi Arjan :d (y) !
0 Vind ik leuk's
Nette pick Arjan! Het 'Avondje NAC' is inderdaad berucht! Wellicht plaats ik een paar units op een doelpunt van 'Der Bomber!'
Echter als je verwacht dat NAC zoveel beter is, waarom speel je de Bredanaars dan niet met een -1 Asian Handicap @2.00 (Getwin)? Bij een zege met slechts 1 doelpunt verschil krijg je je inzet terug, wint NAC met een verschil van 2 goals of meer is je pick winnend. Zeker als je denkt dat het krachtsverschil zo groot is zit hier wellicht meer value...! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
zit niet bij getwin aangesloten Jeroen, vind het wel goed bij Bwin en Unibet.
ja handicap kan ook wel idd, maar voor deze 3 tips gekozen:)
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
arjanb:
zit niet bij getwin aangesloten Jeroen, vind het wel goed bij Bwin en Unibet.
ja handicap kan ook wel idd, maar voor deze 3 tips gekozen:)

Zonde Arjan, want bij Getwin is je eerste weddenschap tot 20 euro risicoloos! Als je verliest storten zij je inzet terug, die je daarna weer vrij op kunt nemen, zonder aan bepaalde voorwaarden vast te zitten!
www.getwin.com
Edit:
Betclic heeft trouwens een soortgelijke actie lopen!
https://nl.betclic.com/home.aspx
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
oke, zal er over nadenken Jeroen, het is nog geen weekend he ! :P
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.