Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: betjesRuben

Beste leden,
Mijn naam is Ruben ben 22 jaar oud en woon in Dordrecht. Ik studeer momenteel Manager logistiek en transport.
Naast deze opleiding vind ik voetballen helemaal geweldig. ik heb het zelf 8 jaar lang gespeeld dus weet wel hoe het werkt.
Op dit moment ben ik ongeveer 2 jaar aan het wedden. De eerste anderhalf jaar gingen slecht. Ik speelde combi's met 3 of 4 wedstrijden erin zoals de meeste beginners. Het lijkt dat je dan veel geld kunt winnen maar schijn bedriegt.
Sinds een half jaar gaat het beter en heb ik de rode wed cijfers omgezet in groene.
Ik speel veel Single's uit verschillende compititie's dit kan van de Deense tot de Australische competitie verschillen.
Ik speel zelf zonder een echte tactiek. Maar speel gewoon paar mooie single's met een aantal mooie unit's erbij.
Graag wil ik hier op dit topic wat tips met jullie delen.
Ik ga de komende maanden proberen van 100,- naar 1000,- te komen. dit wordt lastig maar het is me dit jaar al eens gelukt.
Ik hoop jullie hierbij wat informatie over mijzelf gegeven te hebben en nu kom ik met de tipjes:)
Even wachten en ik plaats hier straks wel wat op! Ga er niet van uit dat het 100% goed is. Wel kan ik je garanderen dat als je alles mee zult spelen wel een x in de groene cijfers komt:)
Goodluck (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar betjesruben
Country flagbetjesruben in 7-12-2013 09:15 Leden topics
in 7-12-2013 09:15 Leden topics
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat tips van vandaag: (bookmaker) Unibet
Fc Porto - S.C Braga ] Uitslag DNB 1 [ odd 1.17 ] [ Unit's : 9/10 ] Stake: 9,00 ] Mogelijk uitbetaling : 10,53 ]