Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: betkingrick (90-day-challenge)

Wie
Betkingrick

Wat
90-day-challenge

Waarom
Naar aanleiding van het topic 'Dubbel je bankroll' van Datel, het daarop inspringen van Principito en de link naar de 90-day-challenge ga ik dit eens proberen. Ik zal hier telkens mijn bets plaatsen zodat jullie mee kunnen kijken hoe het gaat. Dit zullen soms live en soms pre-match picks zijn, meespelen kan soms dus lastig zijn.

Ik heb de challenge wel een klein beetje aangepast, de kleine veranderingen zijn:

- Ik speel niet maximaal 1 bet per dag, ik speel gewoon wanneer ik iets leuks voorbij zie komen. Kunnen dus 10 picks op een dag zijn, maar ook helemaal geen.
- De odds van mijn picks zullen niet tussen de 1.10/1.12 liggen, maar eerder tussen de 1.10/1.35. Dit heeft meer te maken met of ik iets een mooie pick vind.

Ik zal morgenvroeg/vanmiddag de eerste 'stap' plaatsen, ik zal beginnen met €10,-.

Groet, Rick

P.S. Laat weten als jullie meespelen.
0
0
0 likes
Gestart door
Country flagbetkingrick
17-02-2015 00:32 in Leden topics
4 reacties
Succes, rick. Ik ken het principe. Heb het ook gespeeld in het 7 stappen plan, maar ms wel leuk om weer te spelen.
0
0
0 likes
Ik houd je ook bij Rick, Veel succes en hopelijk aan het einde van de challenge dikke winst!

(y) (y) (y)
0
0
0 likes
Stap 1 zojuist voltooid, ging te snel om bij te werken. De chat was er wel getuige van :)

Tennis
Elias Ymer - Tommy Robredo
Game 4
Pick : Tommy Robredo
Odd: 1.3
Inzet: 10
Uitbetaling: 13
0
0
0 likes
Let Gooooooooooo !
good luck (y)

ik ben ook fan van een starting bankroll van 10-50 en die allin blijven pompen voor 3-5 bets daarna lekker cashen :)
0
0
0 likes
geen woorden maar daden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal