Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: betkingrick (90-day-challenge)

Wie
Betkingrick

Wat
90-day-challenge

Waarom
Naar aanleiding van het topic 'Dubbel je bankroll' van Datel, het daarop inspringen van Principito en de link naar de 90-day-challenge ga ik dit eens proberen. Ik zal hier telkens mijn bets plaatsen zodat jullie mee kunnen kijken hoe het gaat. Dit zullen soms live en soms pre-match picks zijn, meespelen kan soms dus lastig zijn.

Ik heb de challenge wel een klein beetje aangepast, de kleine veranderingen zijn:

- Ik speel niet maximaal 1 bet per dag, ik speel gewoon wanneer ik iets leuks voorbij zie komen. Kunnen dus 10 picks op een dag zijn, maar ook helemaal geen.
- De odds van mijn picks zullen niet tussen de 1.10/1.12 liggen, maar eerder tussen de 1.10/1.35. Dit heeft meer te maken met of ik iets een mooie pick vind.

Ik zal morgenvroeg/vanmiddag de eerste 'stap' plaatsen, ik zal beginnen met €10,-.

Groet, Rick

P.S. Laat weten als jullie meespelen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar betkingrick
Country flagbetkingrick in 16-02-2015 23:32 Leden topics
in 16-02-2015 23:32 Leden topics
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Succes, rick. Ik ken het principe. Heb het ook gespeeld in het 7 stappen plan, maar ms wel leuk om weer te spelen.
0 Vind ik leuk's
Ik houd je ook bij Rick, Veel succes en hopelijk aan het einde van de challenge dikke winst!

(y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Stap 1 zojuist voltooid, ging te snel om bij te werken. De chat was er wel getuige van :)

Tennis
Elias Ymer - Tommy Robredo
Game 4
Pick : Tommy Robredo
Odd: 1.3
Inzet: 10
Uitbetaling: 13
0 Vind ik leuk's
Let Gooooooooooo !
good luck (y)

ik ben ook fan van een starting bankroll van 10-50 en die allin blijven pompen voor 3-5 bets daarna lekker cashen :)
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.