Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Cesc

Nieuwe start 17/12/2013
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar cesc
Country flagcesc in 2-12-2013 14:00 Leden topics
in 2-12-2013 14:00 Leden topics
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bets 19/12
Pittsburgh Penquins - Minnesota Wild 2 [2/10]
Ik zie hier value in. De Pens hebben het altijd moeilijk tegen Minnesota. Laatste vijf keer wonnen de Wilds in Pittsburgh en daarbij mist Pittsburgh de nodige spelers. Gisteren wel met een half AHL-team gewonnen van de Rangers, maar Pittsburgh heeft tegen een defensief team als Minnesota krijgt het het toch zwaar. Daarbij is Zatkoff de goalie vannacht. Wilds hebben nu twee overwinningen op rij, ook tegen mijn favoriete team Canucks. Ik zie Parise en Pominville wel scoren vanavond.
Daniel Briere is door zijn coach gedegradeerd naar lijn 4. Hier zal hij niet blij mee zijn en zal dus proberen indruk te maken vanavond. Van Briere mag meer worden verwacht dan hij tot nu toe presteert. Een biertje op Briere to score!
Record:
10/10: 1-0-0
8/10: 2-0-0
5/10: 2-0-0
0 Vind ik leuk's
Bets 19/12
Pittsburgh Penquins - Minnesota Wild 2 [2/10]
Ik zie hier value in. De Pens hebben het altijd moeilijk tegen Minnesota. Laatste vijf keer wonnen de Wilds in Pittsburgh en daarbij mist Pittsburgh de nodige spelers. Gisteren wel met een half AHL-team gewonnen van de Rangers, maar Pittsburgh heeft tegen een defensief team als Minnesota krijgt het het toch zwaar. Daarbij is Zatkoff de goalie vannacht. Wilds hebben nu twee overwinningen op rij, ook tegen mijn favoriete team Canucks. Ik zie Parise en Pominville wel scoren vanavond.
Daniel Briere is door zijn coach gedegradeerd naar lijn 4. Hier zal hij niet blij mee zijn en zal dus proberen indruk te maken vanavond. Van Briere mag meer worden verwacht dan hij tot nu toe presteert. Een biertje op Briere to score!
Record:
10/10: 1-0-0
8/10: 2-0-0
5/10: 2-0-0
0 Vind ik leuk's
Bij de Pens komen een paar spelers terug Die vooral DEF zullen versterken. Die 5 overwinningen van MIN waar je het over hebt klopt niet helemaal. De laatste 3 ontmoetingen in de NHL was in 2011 en daar won Pens zowel thuis als uit makkelijk. Het seizoen ervoor hebben ze idd een paar keer oprij verloren van MIN. Maar Pens is natuurlijk niet meer de ploeg van 2011. MIN mist dan nog hun eerste goolie en die ston al in een schietkraam als je de stats van het seizoen bekijkt. Ik ga voor de ploeg in vorm PENS rest van men bets zet ik in ander topic
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Zweden - Rusland 2
PHI - MIN 2
PHI - CBJ 1
Biertjes bet: 2 biertjes winst. Pominville wist te scoren namelijk!
[rood[Voor vannacht voorlopig: CHI - VAN 1. Vancouver komt uit Dallas met een 4-1 nederlaag. Moeten toch een stukje reizen. Ik zie ze niet winnen van Chicago.[/rood]
NJD - ANA U 5
0 Vind ik leuk's
Live: Barys Astana - Amur Khabarovsk U4,5 @ 3,60
Klein gokje. Hoopte te verzekeren, maar helaas. Toen ik de bet pakte stond het nog 0-0.
0 Vind ik leuk's
Staat al 2-1? In een periode welke info schuilt achter deze bet
0 Vind ik leuk's
Ik had vanochtend al Astana op winst gezet, duidelijke overwinning haha. In combo met Ekaterinburg :)
0 Vind ik leuk's
NSH - DET 1 / U5,5
Detriot speelt de Winter Classic en wilt hier toch ook, onbewust misschien, goed voor de dag komen. Beide teams hebben niet zo een geweldige reeks neer gezet, maar toch won Nashville van LA Kings. Ook de laatste ontmoetingen tegen deze team winst Nashville te winnen, nota bene 'on the road'. Daarnaast vallen er in onderlingen confrontaties niet veel goals. Ook dit seizoen is het percentage U5,5 voor Nashville 64,1% en voor Detriot 55%. Hierdoor de bet under 5,5 goals.
Verder heb ik nog openstaan Canada U20 - Slowakije U20 Slowakije U20 +2,5
Ik zie dat ze momenteel al voorstaan met 0-1, maar ze hebben niet zo een slecht team. Ook kijkend naar de prestaties dit toernooi zie ik Canada niet met ruime cijfers winnen.
Meer bets volgen nog!
0 Vind ik leuk's
NSH - DET 1 / U5,5
Canada U20 - Slowakije U20 Slowakije U20 +2,5

Sweden - Russia 1
Russia has a solid team and Zadorov and Grogorenko looked very good, but their defense is not strong enough and even though they may have the best young goalie in the world, I doubt he will be enough to stop this crew of Swedish 19 year old's. Too much size, too much skill, and they will be playing harder. Russia was not supposed to be here (even though I thought they would beat the US) and they will be content. I think Sweden is destined to win this event, possibly without breaking too big a sweat.
0 Vind ik leuk's
P1: 1-0 Zweden. Mooi.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.