Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van denpils

Beste leden,
Zoals zo velen onder ons start ik hier een eigen topic. Ik hou me al een tijdje bezig met wedden en speel voornamelijk op voetbal. Hiervoor gebruik ik de bookmaker Bwin en zal deze odds ook gebruiken. Ik speel voornamelijk op wedstrijden uit de gewone, Europese competities. Mijn tips zal ik trachten kort maar krachtig te onderbouwen. Al deze tips speel ik virtueel met €1, mijn werkelijke inzet hou ik voor mezelf.
Ik hoop jullie hier iets bij te brengen en een enige reputatie op te bouwen, vooral door positieve resultaten. Graag hoor ik jullie ervaringen/meningen in verband met het topic of de tips. Ik sta dus zeker open voor opbouwende kritiek. Hieronder alvast mijn tips voor de wedstrijden van deze avond. Succes alvast aan diegene die mijn tips zullen meespelen!
L1: Lille - Stade Rennes
Lille heeft 8 van z'n 10 thuiswedstrijden gewonnen en heeft daarin slechts 5 doelpunten tegen gekregen. Stade Rennes heeft in 10 wedstrijden op verplaatsing slechts 9 goals gemaakt (waarvan 5 in de wedstrijd op Toulouse). Aangezien Lille iets recht te zetten heeft, na 2x puntenverlies, en hun 3e plaats zeker willen behouden, ga ik hier voor een overwinning van de thuisploeg zonder tegendoelpunt.
Tip:
Winst Lille zonder tegendoelpunt @ 2.30
L2: Créteil - Caen
Wedstrijd tussen 2 ploegen die veel doelpunten scoren maar ook veel doelpunten tegen krijgen. Ik verwacht dus een open wedstrijd met een aantal doelpunten.
Tip:
Totaal aantal doelpunten over 2.5 @ 1.91
Jupiler League: FC Eindhoven - Helmond Sport
Zelfde redenering als hierboven, hier verwacht ik zelf een over 3.5.
Tip:
Totaal aantal doelpunten over 2 @ 2
Jupiler Pro League: Lokeren - Standard
Wedstrijd tussen de nummer 5 en de nummer 1 van de competitie. Lokeren heeft in z'n laatste 5 thuiswedstrijden 4 keer gewonnen, 10 goals gemaakt en geen enkel doelpunt tegen. Ik zie ze zeker in staat om te stunten tegen de leider. Standard beschikt over, op papier, misschien de beste aanval van dit seizoen. Veel hangt ook af hoe ze zullen spelen maar bij een topdag brengen ze vaak wervelend voetbal op de mat. Ik zie ze sowieso een doelpunt scoren deze avond.
Tips:
Totaal aantal doelpunten over 2.5 @ 1.80
Beide teams scoren @ 1.65
Lokeren @ 2.80 (risico)
L2: AC Arles - Metz
Arles heeft dit seizoen thuis nog niet verloren en slechts 4 tegendoelpunten. Zelf scoren ze ook niet erg veel maar zie dat vanavond zeker gebeuren aangezien Metz regelmatig een doelpunt tegenkrijgt. Maar de leider moet zeker in staat zijn om toch 1x te scoren. Ze hebben ook iets recht te zetten na het puntenverlies, eerder deze week.
Tip:
Beide teams scoren @ 2
Bundesliga: B. Monchengladbach - B. Munchen
Eerste wedstrijd voor beide teams na de winterstop en onmiddellijk al een topper. De thuisploeg is dit seizoen thuis nog ongeslagen en zal zeker op zoek gaan naar minimum een punt. Bayern daarentegen beschikt over een uitstekend team en moet zeker in staat zijn om de thuisdoelman 1x te kloppen. Ik verwacht dus een open wedstrijd met enkele doelpunten.
Tips
Beide teams scoren @ 1.75
Totaal aantal doelpunten over 2.5 @ 1.62
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denpils
Country flagdenpils in 24-01-2014 16:00 Leden topics
in 24-01-2014 16:00 Leden topics
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mindere avond gisteren, slechts 1 bet juist.. Hieronder ook de tips voor deze middag, hopelijk met mer winst.
Lille - Stade Rennes 1-1 (n)
Créteil - Caen 1-2 (y)
FC Eindhoven - Helmond 0-0 (n)
Lokeren - Standard 0-1 (n)
AC Arles - Metz 1-0 (n)
B. Monchengladbach - B. Munchen 0-2 (n)
Startkapitaal: € 100 (virtueel)
Inzet: € 8
Resultaat: € 93,91

Bundesliga: Wolfsburg - Hannover
Wolfsburg ambieert een Europees voor volgend seizoen en heeft dit seizoen een sterke thuisreputatie (slechts 1 keer gelijk en 1 keer verloren op 8 wedstrijden). Hannover daarentegen heeft dit seizoen al z'n uitwedstrijden verloren en volgens mij zal dit nu ook het geval zijn. Winst voor Wolfsburg dus.
Tips:
Winst Wolfsburg @ 1.57
Winst Wolfsburg (hc 0-1) @ 2.45
Championship: Leicester - Middelsbrough
De leider ontvangt deze middag Middelsbrough, die zich in de buik van het klassement bevinden. Beide ploegen zijn in goeie vorm en scoren regelmatig enkele doelpunten in een wedstrijd. Een BTS en over 2.5 zit er vandaag dus zeker in.
Tips:
Beide teams scoren @ 1.70
Totaal aantal doelpunten over 2.5 @ 1.75
Straks volgen nog meer tips voor de wedstrijden van vanavond!
0 Vind ik leuk's
Meer tips voor vanavond:
Jupiler Pro League: OH Leuven - Zulte Waregem
Zulte won vorig week de topper tegen Genk, ondanks dat er enkele topper de ploeg hebben verlaten. Maar Hazard hebben ze toch kunnen behouden. Bij Leuven daarentegen draait het heel wat minder. Begin deze week hebben ze ook nog hun trainer ontslagen. Thuis doen ze het echter niet slecht, ze hebben nog maar 2 keer verloren. Waregem heeft het ook moeilijk om uitwedstrijden te winnen (slechts 2 gewonnen en 6 keer gelijk).Ik ga voor deze wedstrijd voor een gelijkspel maar zie beide ploegen ook wel tot scoren komen.
Tips:
Beide teams scoren @ 1.62
1X @ 1.87
X @ 3.40
Jupiler Pro League: Kortrijk - Lierse
Kortrijk won vorige week de wedstrijd op Gent. Het draait echter minder vlot dan de voorbjie jaren, toch maken ze nog kans op play-off 1. Hun tegenstander voor vanavond, Lierse, heeft slecht 4 punten behaald in 11 uitwedstrijden. Ik verwacht dus een overwinning van de thuisploeg.
Tips:
Winst Kortrijk @ 1.75
Jupiler Pro League: Bergen - KV Mechelen
Mechelen gaat, na de overwinning thuis tegen Anderlecht, op bezoek bij Bergen, de laatste in de stand, op zoek naar een tweede overwinning onder de nieuwe trainer Vercauteren. Het effect van de trainerswissel kan opnieuw een overwinning opleveren. Dit zie ik ook wel gebeuren.
Tips:
Winst KV Mechelen @ 2.70
L1: Montpellier - Nice
Nice heeft in uitwedstrijden slechts 3 doelpunten gescoord. Beide ploegen scoren niet veel maar krijgen ook niet veel doelpunten tegen. Volgens mij wordt dit een onder 2.5.
Tips:
Totaal aantal doelpunten onder 2.5 @1.60
X @ 3.10
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.