Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Dhill0n

Ik heb ook maar besloten om weer even wat tips te geven , hopelijk levert dit wat op voor jullie.

We beginnen met de Europa League vandaag
Ten eerste heb ik wat bets uitgezocht voor een both to score :

Villarreal - Borussia Monchengladbach bts @1.66
Wolfsburg - Everton bts @1.68
Sparta Praag - Napoli @1.68

Korte toelichting is dat deze teams met uitzondering van 2 matches in elke Europa League ronde wel een goaltje hebben meegepikt. Deze wedstrijden waren een 0-0 van Everton en een 2-0 nederlaag van Napoli

Verder heb ik nog 2 bets met een handicap :

Trabzonspor -1 @2.08
Dinamo kiev -1@1.75

Korte toelichting hiervan is dat beide ploegen tegen een tegenstander moeten die al reeds uitgeschakeld zijn. Ook hebben trabzonspor en dinamo kiev hun laatste wedstrijd met 3-0 gewonnen in de competitie.

En als laatste nog 2 1x2 betjes :

Dinamo minsk - Paok 2 @1.90
Krasnodar - Lille 1@2.00

Paok maakt nog kans op de volgende ronde waarbij dinamo minsk al bijna zeker is uitgeschakeld. Ook heeft Paok de thuiswedstrijd al ruim gewonnen met 6-1. Krasnodar en lille vechten beide nog voor hun laatste kans op de volgende ronde en ik acht Krasnodar sterker in dit duel. Ze hebben 2 belangerijke thuisoverwinningen achter de rug in de competitie waaronder een overwinning tegen CSKA moskou.Terwijl Lille het ondertussen loodzwaar heeft in de competitie.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dhill0n
Country flagdhill0n in 27-11-2014 13:58 Leden topics
in 27-11-2014 13:58 Leden topics
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Krasnodar - Lille, 1 neem ik aan dan?

Succes, speel er aardig wat hetzelfde.
0 Vind ik leuk's
http://donfrank0.blogabet.com
Klopt! Dankjewel is aangepast , ja ik zag een paar die overeenkwamen met die van jou. Alleen maar goed dus , succes!
0 Vind ik leuk's
Verplaatst naar tips van leden, succes
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
dhill0n:
Ik heb ook maar besloten om weer even wat tips te geven , hopelijk levert dit wat op voor jullie.

We beginnen met de Europa League vandaag
Ten eerste heb ik wat bets uitgezocht voor een both to score :

Villarreal - Borussia Monchengladbach bts @1.66
Wolfsburg - Everton bts @1.68
Sparta Praag - Napoli @1.68

Korte toelichting is dat deze teams met uitzondering van 2 matches in elke europa league ronde wel een goaltje hebben meegepikt. Deze wedstrijden waren een 0-0 van Everton en een 2-0 nederlaag van Napoli

Verder heb ik nog 2 bets met een handicap :

Trabzonspor -1 @2.08
Dinamo kiev -1@1.75

Korte toelichting hiervan is dat beide ploegen tegen een tegenstander moeten die al reeds uitgeschakeld zijn. Ook hebben trabzonspor en dinamo kiev hun laatste wedstrijd met 3-0 gewonnen in de competitie.

En als laatste nog 2 1x2 betjes :

Dinamo minsk - Paok 2 @1.90
Krasnodar - Lille 1@2.00

Paok maakt nog kans op de volgende ronde waarbij dinamo minsk al bijna zeker is uitgeschakeld. Ook heeft Paok de thuiswedstrijd al ruim gewonnen met 6-1. Krasnodar en lille vechten beide nog voor hun laatste kans op de volgende ronde en ik acht Krasnodar sterker in dit duel. Ze hebben 2 belangerijke thuisoverwinningen achter de rug in de competitie waaronder een overwinning tegen CSKA moskou.Terwijl Lille het ondertussen loodzwaar heeft in de competitie.


4 van de 7 matches goed gister dat kan veel beter. Misschien kom ik nog met tips voor vandaag anders voor het weekend.
0 Vind ik leuk's
Heb deze livebet helaas niet kunnen delen in het topic maar nog wel in de chat vermeld. Te mooi om niet te vermelden hier! Morgenochtend staan de tips voor het weekend erop

0 Vind ik leuk's
Tips voor basketbal vannacht:

New orleans pelicans ML @2.20
Milwaukee bucks ML @2.20
Golden State Warriors handicap -9 @2
New york Knicks +8 @2 ( ja ik weet melo speelt niet maar toch zie ik dit wel lukken )
Phoenix suns ML @2.10
0 Vind ik leuk's
dhill0n:
Tips voor basketbal vannacht:

New orleans pelicans ML @2.20
Milwaukee bucks ML @2.20
Golden State Warriors handicap -9 @2
New york Knicks +8 @2 ( ja ik weet melo speelt niet maar toch zie ik dit wel lukken )
Phoenix suns ML @2.10


Hele slechte NBA dagje , maar 1tje goed : (

Voetbaltips voor vandaag :

Arsenal @1,80
Roeselare @1.58
Lommel United @1.58
Bournemouth @1.57
Brentford @2.20
Swindon town @1.71
Wycombe @1.95
0 Vind ik leuk's
Nog een funbet omdat die de laatste tijd wel goed gaan

0 Vind ik leuk's
dhill0n:
dhill0n:
Tips voor basketbal vannacht:

New orleans pelicans ML @2.20
Milwaukee bucks ML @2.20
Golden State Warriors handicap -9 @2
New york Knicks +8 @2 ( ja ik weet melo speelt niet maar toch zie ik dit wel lukken )
Phoenix suns ML @2.10


Hele slechte NBA dagje , maar 1tje goed : (

Voetbaltips voor vandaag :

Arsenal @1,80
Roeselare @1.58
Lommel United @1.58
Bournemouth @1.57
Brentford @2.20
Swindon town @1.71
Wycombe @1.95


5 van de 7 goed en helaas gaf bournemouth een 2-0 voorsprong weg in de laatste paar minuten
0 Vind ik leuk's
zie freemoney tips doe eens je best man
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.