Tips van: elnino666
Ik ga ook maar eens beginnen met het geven van tips, het zullen vooral tips zijn van het nederlands voetbal en darts. Om te beginnen heb ik een hele mooie tip voor jullie:
FC Volendam-Basaksehir - Winst Basaksehir @1,85 op mybet.
Volendam heeft een goed seizoen achter de rug maar ik als trouwe supporter verwacht dat het dit seizoen minder gaat worden. Ze zijn de belangrijke schakels kwijtgeraakt. Muhren en Veerman tijdens het seizoen en nu zijn ook Marengo, Kuwas en waarschijnlijk ook Overtoom vertrokken. Ik denk dat de nieuwkomers Kees Kwakman en Jack Tuyp niet heel veel zullen toevoegen. Volendam heeft trouwens een paar dagen geleden 4-1 verloren van Heerenveen.
Basaksehir is voor mij een onbekende ploeg maar ze spelen in de Super Lig (hoogste divisie van Turkije), ze zijn daar vorig jaar 4e (!) geworden. Tevens hebben ze gelijk gespeeld tegen Anderlecht en Club Brugge laatste week.
Ik verwacht een simpele overwinning voor basaksehir!!
Succes
FC Volendam-Basaksehir - Winst Basaksehir @1,85 op mybet.
Volendam heeft een goed seizoen achter de rug maar ik als trouwe supporter verwacht dat het dit seizoen minder gaat worden. Ze zijn de belangrijke schakels kwijtgeraakt. Muhren en Veerman tijdens het seizoen en nu zijn ook Marengo, Kuwas en waarschijnlijk ook Overtoom vertrokken. Ik denk dat de nieuwkomers Kees Kwakman en Jack Tuyp niet heel veel zullen toevoegen. Volendam heeft trouwens een paar dagen geleden 4-1 verloren van Heerenveen.
Basaksehir is voor mij een onbekende ploeg maar ze spelen in de Super Lig (hoogste divisie van Turkije), ze zijn daar vorig jaar 4e (!) geworden. Tevens hebben ze gelijk gespeeld tegen Anderlecht en Club Brugge laatste week.
Ik verwacht een simpele overwinning voor basaksehir!!
Succes
14-07-2015 12:02 in Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Blijven posten over de jupiler league elnino! Ik volg je heel vaak! Als Belg is het niet altijd makkelijk om nieuws over deze competitie te bekomen of deze goed ingelicht te kunnen volgen.
(y) (y) (y) (y)
(y) (y) (y) (y)
blackie:
Blijven posten over de jupiler league elnino! Ik volg je heel vaak! Als Belg is het niet altijd makkelijk om nieuws over deze competitie te bekomen of deze goed ingelicht te kunnen volgen.
(y) (y) (y) (y)
(y) (y) (y) (y)
Jep, ga ik zeker doen!! Jammer dat de Eredivisie niet heel goed loopt.
Nieuwe tussenstand van m'n tips:
Eredivisie - 12 tips - 5 goed - inzet 115 euro - 87,10 euro terug - 76% ROI - 27,90 verlies
Jupiler League - 22 tips - 14 goed - 1 void - inzet 215 euro - 307,40 euro terug - 143% ROI - 92,40 euro winst
Best tevreden over de Jupiler League, hopelijk kan ik het volhouden en hopelijk gaat het bij de Eredivisie straks beter.
De volgende tips zijn ook al meegerekend.
elnino666:
Top, mooi om te horen! :)
Tips voor zondag:
Roda JC- Feyenoord - Feyenoord winst @1,73
Groningen- AZ Alkmaar - Groningen -0,25 AH @1,73
Vitesse- De Graafschap - De Graafschap +2 AH @1,73
Ik hou van odd 1,73 hahaha :P
Verder bij de Jupiler League
Achilles'29-FC Den Bosch - Winst FC Den Bosch @2,6
Verder speel ik ook small stake op : Game starts 1-0(oftewel -1 EH/ -1,5 AH) winst Den Bosch @5
Ik zie echt value in de bets van Den Bosch, de bookies overschatten Achilles omdat ze zo een goede start hadden. In mijn ogen hadden ze gewoon een paar keer geluk en is dat team nog steeds niet zo veel (net als de voorgaande jaren). De bookies hebben de odd voor Den Bosch te hoog gezet.
freekvandereng:
Bedankt Nino, speelde de Sparta winst en VVV X2 in een double :)
Bedankt Nino, speelde de Sparta winst en VVV X2 in een double :)
Top, mooi om te horen! :)
Tips voor zondag:
Roda JC- Feyenoord - Feyenoord winst @1,73
Groningen- AZ Alkmaar - Groningen -0,25 AH @1,73
Vitesse- De Graafschap - De Graafschap +2 AH @1,73
Ik hou van odd 1,73 hahaha :P
Verder bij de Jupiler League
Achilles'29-FC Den Bosch - Winst FC Den Bosch @2,6
Verder speel ik ook small stake op : Game starts 1-0(oftewel -1 EH/ -1,5 AH) winst Den Bosch @5
Ik zie echt value in de bets van Den Bosch, de bookies overschatten Achilles omdat ze zo een goede start hadden. In mijn ogen hadden ze gewoon een paar keer geluk en is dat team nog steeds niet zo veel (net als de voorgaande jaren). De bookies hebben de odd voor Den Bosch te hoog gezet.
Vandaag, morgen en overmorgen beker voetbal :)
Aangezien ik de divisies lager dan de Jupiler League niet vol ga ik geen tips geven over wedstrijden met die teams.
Ik heb daarom maar 2 tips voor jullie:
NAC Breda- SC Heerenveen - NAC Breda draw no bet @2,33
FC Groningen- FC Twente - Draw or Away (X2) @1,81
Good luck!
Aangezien ik de divisies lager dan de Jupiler League niet vol ga ik geen tips geven over wedstrijden met die teams.
Good luck!
elnino666:
Good luck!
Good luck!
Ik als NAC supporter, zie mijn club steeds meer achteruitgaan
Het voetbal is al sinds vorig seizoen tegen Heracles thuis niet om aan te zien, helaas..
Ook vanavond zal ik mijn club weer steunen, maar Maaskant houd Mulder, Ars, Naah, Brands en Stam zeer waarschijnlijk buiten de basis elf.
Mijn verwachting is ook dat Heerenveen dit gaat winnen..
Al met al hoop ik natuurlijk dat jou tip uit komt!
lukeee076:
Het voetbal is al sinds vorig seizoen tegen heracles thuis niet om aan te zien, helaas..
Ook vanavond zal ik mijn club weer steunen, maar Maaskant houd Mulder, Ars, Naah, Brands en Stam zeer waarschijnlijk buiten de basis elf.
elnino666:
Good luck!
Good luck!
Het voetbal is al sinds vorig seizoen tegen heracles thuis niet om aan te zien, helaas..
Wist dat ik hier een reactie op zou krijgen. Hmm, dan zou ik nog wel even naar de opstelling moeten kijken, dat zijn toch wel sleutelspelers in mijn ogen.
Toch denk ik dat als NAC met de sterkste opstelling het Heerenveen thuis heeeeel lastig gaat maken. Ik vind dat NAC gewoon een heel sterk team heeft. In mijn ogen heeft NAC bijvoorbeeld een beter team dan NEC. Alleen in de JL spelen ze onder veel druk, in principe moeten ze elke wedstrijd winnen. Vanavond is dat niet het geval, ze hebben geen druk en ik verwacht daarom ook een heel ander NAC te zien. Daarnaast heb ik Heerenveen dit weekend zien voetballen en dat was niet om aan te gluren.
Maar goed puntje over die spelers, de opstelling moet dus nog wel even naar gekeken worden. Ik heb om 17:00 een tentamen dus ik kan daar helaas niks meer over melden.
elnino666:
Wist dat ik hier een reactie op zou krijgen. Hmm, dan zou ik nog wel even naar de opstelling moeten kijken, dat zijn toch wel sleutelspelers in mijn ogen.
Toch denk ik dat als NAC met de sterkste opstelling het Heerenveen thuis heeeeel lastig gaat maken. Ik vind dat NAC gewoon een heel sterk team heeft. In mijn ogen heeft NAC bijvoorbeeld een beter team dan NEC. Alleen in de JL spelen ze onder veel druk, in principe moeten ze elke wedstrijd winnen. Vanavond is dat niet het geval, ze hebben geen druk en ik verwacht daarom ook een heel ander NAC te zien. Daarnaast heb ik Heerenveen dit weekend zien voetballen en dat was niet om aan te gluren.
Maar goed puntje over die spelers, de opstelling moet dus nog wel even naar gekeken worden. Ik heb om 17:00 een tentamen dus ik kan daar helaas niks meer over melden.
De verwachte opstelling van NAC is : Ten Rouwelaar; Lazic, Pedro, Dingsdag, Gorter; De Kamps, Suk, Matic; Hooi, Seuntjens, Verbeek
De kamps, Matic en Hooi willen zich uiteraard bewijzen, die hinken tegen een basisplaats aan.
Naar mijn mening komt Suk gewoon te kort helaas.
Hmm ja, nog steeds in goede opstelling vind ik persoonlijk. Ik snap het wel als Maaskant het zo gaat neerzetten. Brands, Stam en Naah spelen gewoon niet heel lekker en Matic en Hooi vallen steeds goed in. Persoonlijk vind ik Hooi ook een hele goede speler. En ja, Ars is gewoon niet goed tegen een tegenstander zoals Heerenveen.
elnino666:
Hmm ja, nog steeds in goede opstelling vind ik persoonlijk. Ik snap het wel als Maaskant het zo gaat neerzetten. Brands, Stam en Naah spelen gewoon niet heel lekker en Matic en Hooi vallen steeds goed in. Persoonlijk vind ik Hooi ook een hele goede speler. En ja, Ars is gewoon niet goed tegen een tegenstander zoals Heerenveen.
Persoonlijk vind ik NAC sowieso niet echt lekker spelen, maar ze hebben laten zien tegen jullie tot de rode kaart, uitstekend te kunnen voetballen!
Al met al hoop ik natuurlijk op een overwinning aan onze zijde.
lukeee076:
Persoonlijk vind ik NAC sowieso niet echt lekker spelen, maar ze hebben laten zien tegen jullie tot de rode kaart, uitstekend te kunnen voetballen!
elnino666:
Ze kunnen ook uitstekend voetballen, en ik denk dat ze dat vanavond laten zien!
Veel plezier vanavond!
Wat denk je van Scheveningen - Telstar? Telstar staat @1.80?