Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Frankie

Hallo,
In navolging van velen begin ik ook mijn eigen topic. Ik heb al veel tips van de topic's hier gehaald en hoop nu dat jullie wat aan mijn tips gaan hebben :). Ik zal proberen zoveel mogelijk mijn tips te onderbouwen.
Alaniya-Anzhi
Dat Anzhi niet goed is uitwedstrijden is geen geheim. In de Russische Premier League wist het tot nu toe 4 punten te verzamelen na 9 wedstrijden. Ook het doelsaldo is negatief 7 om 18. Daar komt bij dat Anzhi aanstaande zondag een belangrijke westrijd speelt. Thuis zullen ze het opnemen tegen Ural dat 2 punten meer heeft. Anzhi moet deze wedstrijd winnen en daarom reizen ze af naar Alaniya met de reserve's.
Alaniya aan de andere kant doet het erg goed in de 2e divisie van Rusland. Thuis is het ijzersterk. In 9 duels werden 25 punten gepakt. Het scoorde 19 keer en kreeg er 4 tegen.
Al met al vind ik de odds voor een thuisoverwinning prima te spelen. Voor iets meer zekerheid zou je ook voor Alaniya to qualify kunnen gaan.
Wedtips:
Alaniya to win @ 2
Alaniya to qualify @ 1,50
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar frankiet10
Country flagfrankiet10 in 30-10-2013 18:05 Leden topics
in 30-10-2013 18:05 Leden topics
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.