Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Franss93

Ik begin ook maar met het plaatsen van tips in een topic. De tipscompetitie gaat de laatste tijd wel goed en wil hier dus van de tips die ik speel in de tipscompetitie de tips waar ik het meeste vertrouwen in heb toelichten. Ik speel vaak op de underdog of de wat hogere odds (boven de 2.00).
Voor dit weekend:
Ajax-Groningen
Ajax is na het goede spel van vorige week tegen PSV de favoriet. Toch denk ik dat ze het niet makkelijk gaan krijgen tegen Groningen. Groningen zal met 11 man op eigen helft spelen en Ajax zal met snel spel proberen Groningen stuk te spelen. Omdat Babel en Sigtorson geblesseerd zijn, zal Ajax met Hoesen of met Siem de Jong in de spits spelen. Hoesen is niet helemaal fit en in de Jong zie ik niet echt een spits. De vleugelspelers zijn buiten Fischer niet in vorm en ik denk dat het voor de jonge Fischer moeilijk wordt om na PSV en Madrid weer een puike prestatie te leveren, dit keer tegen een heel andere speelstijl. Poulsen is geblesseerd, ik ben geen favoriet van deze speler, maar ik denk dat ervaren spelers belangrijk zijn in zulke wedstrijden. Die zien dat je geduld moet hebben en dat je het juiste moment moet afwachten. Groningen zie ik niet snel scoren, de Leeuw vind ik beter in het afmaken in de 16, een speler die goed tot zijn recht komt als er aanvallend voetbal wordt gespeeld, wat zondag waarschijnlijk niet zal gebeuren. De andere aanvallers van Groningen ben ik ook geen fan van, vooral niet van Zeefuik.
Ik verwacht dus een wedstrijd met voor Nederlandse begrippen weinig doelpunten. Ik zie Ajax wel winnen, maar dan maar met 1-0, 2-0 of 2-1, waarschijnlijk uit dode spelsituaties of afstandschoten.
Daarom speel ik under 3,5 goals 5/10 @ 1,75
en Groningen +1,75 3/10 @ 2,00
PSV-Twente
PSV heeft vorige week de topper verloren, maar thuis doen ze het over het algemeen beter. Twente won redelijk eenvoudig van ADO met 2-0. PSV wordt gezien als favoriet, maar ik zie een hoop zwaktes in het elftal. PSV heeft de beste aanval van de eredivisie, maar vooral in toppers denk ik dat je het moet hebben van een goede organisatie, die begint bij de verdediging. De verdedigers van PSV zijn niet de beste opbouwers en ook niet de beste mandekkers. Het middenveld zorgt normaal wel voor de balans in het elftal door het duo Strootman en van Bommel. Van Bommel is echter geschorst en een goede vervanger is er niet zo snel. Depay is te aanvallend voor die plek, Hutchinson zou kunnen, maar dan is er op de rechtsback een probleem en Engelaar heeft totaal geen wedstrijdritme en vertrouwen van de coach. Ook is PSV niet in vorm, te zien aan de slechte resultaten van de laatste weken.
In Twente zie ik een stugge ploeg, sterke verdediging, geen technische middenvelders, maar met Fer en Schilder zal het voetbal van PSV op het middenveld moeilijk worden gemaakt. De aanval is zeker niet slecht bij Twente, Tadic is een toppertje en krijgt waarschijnlijk geen sterke verdediger tegenover zich. In Castaignos zie ik het niet zitten, maar in Bulyikin wel die de laatste weken meer kansen krijgt.
Ik zie Twente dus als lichte favoriet, maar ben geen fan van McClaren, trainer zonder overtuiging en lef. Ik denk niet dat hij zal zien dat hier drie punten te halen zijn, maar dat hij door de eerste positie waar ze nu staan blij zullen zijn met een gelijkspel, om voor PSV te blijven. Ik voorzie dus een saaie wedstrijd, ook hier weinig goals en heb veel vertrouwen in een gelijkspel, X2 zou ook kunnen (minder risico, lagere odd).
Psv - Twente X 7/10 @ 4,20
Under 3,5 goals 10/10 @ 1,61 (iets te hoge stake in de tipscompetitie gespeeld)
Rubin Kazan-Spartak Moskou
Hier mijn tip van het weekend(eigenlijk pas maandag :p). Spartak Moskou doet het deze competitie niet heel best en bezet nu de achtste plaats op de ranglijst. Spartak heeft vorige wedstrijd twee rode kaarten opgelopen en de wisselingen die daardoor moeten worden gedaan zullen nooit positief zijn voor het elftal. In Spartak zie ik niet echt een hecht team, meer 11 bij elkaar geraapte spelers. Van de 10 uitwedstrijden hebben ze er maar 4 gewonnen.
Rubin Kazan doet het best goed in de competitie en bezet nu de 5de plaats. Weinig echte toppers in dit elftal, maar ze zijn goed op elkaar ingespeeld. Ook nog eens het thuisvoordeel, wat aan de Russische statistieken te zien erg voordelig is. De odd van 2,15 vind ik dan ook erg hoog voor winst Van Rubin Kazan, ik speel hem daarom 10/10.
Rubin Kazan winst 10/10 @ 2,15
Misschien komen er nog één of twee tips bij van het weekend, maar voorlopig zie ik het vooral in deze tips zitten. Voor meer tips kun je altijd bij mijn profiel kijken
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar franss93
Country flagfranss93 in 7-12-2012 09:10 Leden topics
in 7-12-2012 09:10 Leden topics
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.