Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: gys0

Ik zal hier zoveel mogelijk mijn picks posten, als ik er de tijd voor heb zal ik er een onderbouwing bij posten.


Je zult hier enkel Voetbal & Wielren picks vinden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gys0
Country flaggys0 in 7-06-2016 20:58 Leden topics
in 7-06-2016 20:58 Leden topics
141 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Italy to advance @2.55 5/10
0 Vind ik leuk's
England - Iceland Under 0,5 1st half @2.50 6/10
0 Vind ik leuk's
gys0:
England - Iceland Under 0,5 1st half @2.50 6/10

Nou die kon al vrij snel de prullenbak in. Na de 1-1 ijsland op @10 gepakt en 80e minuut ingecasht @7, de kans op een tegentreffer was te groot gezien de odd ondanks dat Engeland gewoon super slecht speelde en ijsland uitstekend verdedigde.
0 Vind ik leuk's
Poland @4 6/10
Lewandowski to score @3 6/10
0 Vind ik leuk's
motivatie? waarom zou polen winnen? en houd je rekening met eventuele verlening of denk je dat er wel een winnaar komt binnen 90 minuten?
0 Vind ik leuk's
jurwieggers:
motivatie? waarom zou polen winnen? en houd je rekening met eventuele verlening of denk je dat er wel een winnaar komt binnen 90 minuten?

Beide landen hebben me nog niet weten te overtuigen, toch vind ik dat het elftal van Polen er dit EK wat degelijker staat ondanks dat ze kwalitatief gezien minder zijn dan Portugal. Ik denk dat met name Lewandowski vandaag wat meer ruimte gaat krijgen en hopelijk weet hij dat te benutten.
Had de odd op @3 gestaan had ik hem niet gespeeld, maar hier zie ik wel degelijk value in. Een wedstrijd wat wat mij betreft op voorhand 50/50 is.
0 Vind ik leuk's
Bale to score @3 6/10
Ik voorzie problemen voor België met Bale er zal naar alle waarschijnlijkheid vaak ruimte achter de laatste linie van België liggen en Bale is eenmaal op snelheid razendsnel en kan ook een tegenstander voorbij. Bale heeft dit EK al laten zien, wat we op voorhand natuurlijk allemaal al wel wisten, dat hij kan scoren uit vrije trappen en zijn team maten zullen naarstig opzoek gaan naar een mooie plek om zo'n vrije trap te nemen.
Daar komt bij dat de Belgische achterhoede op mij toch nog geen solide indruk heeft kunnen geven en door de schorsing van Vermaelen & blessure van Vertonghen wordt België er toch niet sterker op achterin.
0 Vind ik leuk's
Italy @3.75 6/10
0 Vind ik leuk's
Daniel Martin top 3 @3.50 4/10
0 Vind ik leuk's
Any other rider not listed @3.75 4/10
Het is een lijstje van de klassementsmannen, ik gok er dus op dat de vlucht weg gaat blijven.
Elke renner uit de vlucht mag winnen behalve Majka/de gendt die heb ik beiden in single nog gepakt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.