Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: gys0

Ik zal hier zoveel mogelijk mijn picks posten, als ik er de tijd voor heb zal ik er een onderbouwing bij posten.


Je zult hier enkel Voetbal & Wielren picks vinden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gys0
Country flaggys0 in 7-06-2016 20:58 Leden topics
in 7-06-2016 20:58 Leden topics
141 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Costa Rica to win @5.50 3/10
Draw or Costa Rica @2.10 7/10
USA - Costa Rica BTS @2.20 7/10
USA - Costa Rica Over 2,5 goals @2.40 5/10

Ik denk dat de value in deze match bij Costa Rica ligt, hebben geen goede pot tegen Paraguay gespeeld maar het was van beide kanten niet best. Een verlies hier had echter voor beide landen vrijwel zeker een exit betekend uit de Copa, dus helemaal onverwacht kwam het ook niet. Naar de odds kijkend wordt Costa Rica als een stelletje koekenbakkers weggezet wat zeer zeker niet het geval is, vooral niet tegen een inspiratieloos USA.
USA overtuigd mij aller minst en wat ik het meest opvallende vond in de wedstrijd tegen Colombia (2-0 verlies) was het feit dat Amerika niks geen druk zette op Colombia, zelfs niet toen ze achter stonden, Colombia mocht rustig de bal achterin 30 keer rond tikken zonder dat USA ook maar enig aanstalten maakte om erachteraan te jagen.
Door de vroege voorsprong van Colombia ontstond er nogal een vertekend beeld; USA mocht van Colombia veelvuldig balbezit hebben zonder dat Colombia ook maar enige druk zette, ze stonden immers voor en zijn op de counter een hele lepe ploeg, USA wist zich er geen raad mee mede doordat er niks geen creativiteit in het spel zat.

Als Costa Rica pressie voetbal gaat spelen is een overwinning zeker niet ondenkbaar en met spelers als Ruiz & Campbell beschikt het over spelers die niet al te veel kansen nodig hebben om te scoren, als de 1x2 lijnen dichter bij elkaar hadden gelegen was ik ervan afgebleven maar met deze lijnen ligt voor mij de value bij Costa Rica.


Colombia to win 10/10 @1.90
Colombia Handicap-1 @3.50 10/10
Colombia to win both halves @5.50 2/10

Bij Colombia - Paraguay verwacht ik niks anders dan een overwinning voor Colombia, met de nodige goals, ondanks het feit dat J.Roderiquez niet zal spelen.
0 Vind ik leuk's
3-0 USA, keeper ging niet vrijuit bij 2 van de doelpunten maar goed het was bekend dat het de 3e keeper is. Costa Rica kansen genoeg gehad om te scoren maar de bal wou er helaas gewoon niet in.


2-1 Colombia, bij rust zagen alle bets er perfect uit met een ruststand van 2-0, ware het niet dat Colombia op het eind van de 1e helft een levensgrote kans liet liggen om op 3-0 te komen de situatie was 3 tegen 1.
Colombia speelde een goede pot en vooral de 1e helft had Paraguay het ontzettend moeilijk met het snelle spel van Colombia. Zowel de Colombia-1 als de Colombia both halves to win hadden er dik ingezeten, helaas.
0 Vind ik leuk's
Vindt de H2H's vooralsnog niet erg interessant dus zet weeral wat kleingeld op stage winners, wellicht nog een H2H.

Alaphilippe @11 Avermaet @11 Herrada @29
Alaphilippe had gisteren de benen niet maar de steilere klimmetjes moeten hem beter liggen en is in een spurt nog steeds een gevaarlijke klant.
Avermaet reed gisteren ontzettend sterk en als hij nog een stage wil winnen deze Dauphine moet dat vandaag zijn.
Herrada had een indrukwekkende sprint in de benen gisteren, als je punchers als Rodriquez zo countert behoor je ook vandaag tot de favorieten in mijn ogen.

0 Vind ik leuk's
Brasil - Haiti Under 0,5 goals 1st half @3.60 1/10
Ervan uitgaande dat Haiti zich weer vast bijt in de tegenstander en bij gebrek aan creativiteit & scoringsvermogen bij Brasil, zie ik hier wel value in. Wel low stake want de individuele kwaliteiten bij Brasil zijn er wel degelijk.

Ecuador Over 1,5 team goals @2.00 8/10
Ik verwacht hier winst voor Ecuador maar de kans dat Peru gaat scoren is wel degelijk aanwezig, mocht dit gebeuren moet Ecuador er dus minimaal 2 maken willen ze winnen. Van het scenario uitgaande dat Ecuador op een 1-0 winst afstevent zal Peru risico's moeten gaan nemen en Ecuador heeft de spelers er voor om op de counter gevaarlijk te zijn.
0 Vind ik leuk's
Critérium du Dauphiné

Kristoff voor Bouhanni @1.80 6/10
Benett top 3 @3.00 3/10
0 Vind ik leuk's
gys0:
Critérium du Dauphiné

Kristoff voor Bouhanni @1.80 6/10
Benett top 3 @3.00 3/10

Benieuwd wat er met Kristoff aan de hand was, zat iets te ver naar achteren reed vervolgens enorm snel naar Bouhanni toe om naast hem te blijven zitten en op het moment dat de mannen de sprint aan gingen liet hij helemaal lopen en deed geen trap meer.

Sterk nummertje van EBH en een enorm snelle sprint van Alaphilippe.
1. EBH
2. Alaphilippe
3. Bouhanni
0 Vind ik leuk's
Uruguay to win both halves @4.33 4/10
Uruguay Handicap-1 @2.80 7/10

Uruguay to win + Mexico to score in both halves parlay @3.25 6/10


Uruguay zal orde op zaken moeten gaan stellen en gezien de kwaliteiten van het team moet ze dit eigenlijk wel gaan lukken tegen Venezuela, ik vind dat Uruguay op het moment te weinig credits krijgt en Venezuela juist teveel. Ja Uruguay verloor van Mexico maar dat ze niet in de wedstrijd zaten was ten volle verdienste van Mexico die pressie voetbal speelden, iets waar ik Venezuela niet toe in staat acht. Venezuela heeft een hele matige pot tegen Jamaica gespeeld en hadden alle geluk van de wereld dat ze die pot hebben gewonnen, ik vond ze op elke linie niet sterk ogen.
0 Vind ik leuk's
Live; Uruguay - Venezuela O2,5 goals @2.10 6/10
0 Vind ik leuk's
Mexico to win both halves @2.50 8/10
0 Vind ik leuk's
France-1 @2.10 8/10
2-0 Correct score @5.25 1/10
Koscielny to score @12 1/10
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.