Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: jappa1988

Goeiemiddag allemaal,
ik kijk al een poosje rond op deze site en er staan vaak mooie tips op van allerlei leden!
Ik ben zelf al een tijd bezig met het wedden op voetbal en darten, verder volg ik af en toen wat tips die hier langskomen op tennis en basketbal.
Ik zal hier mijn tips delen, dit zullen vooral voetbal bets zijn! Vooral de grotere competities aangezien ik al die kleine onbekende meuk niet volg haha! Ik zoek info op en bekijk de statistieken van van alles.. Verder speelt het gevoel dat ik bij een bet heb ook altijd een rol!
Ik deel mijn tips hier, iedereen is vrij om te volgen maar geen gehaat achteraf, deel geen foute tips met opzet natuurlijk ;-)
Succes allemaal, groeten Jasper aka jappa1988
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jappa1988
Country flagjappa1988 in 3-02-2014 15:04 Leden topics
in 3-02-2014 15:04 Leden topics
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel al mijn tips op Unibet met heel af en toe een uitstapje naar bwin, dat zal ik dan vermelden!
Combi:
Manchester City hometeam over 1.5 x Villareal hometeam over 1.5 (n)
@2.62

City scoort thuis aan de lopende band en ondanks dat ik verwacht dat Chelsea zal gaan verdedigen zie ik City er wel 2 inprikken!
Osasuna doet het de laatste uitwedstrijden best aardig maar bij Villareal zie ik ze geen kans maken. Villareal is gewoonweg beter en heeft voorin klasse spelers die allemaal een goal kunnen maken!
Single:
Manchester City win (n)
@1.85

Zoals ik al zei, City scoort aan de lopend band in thuiswedstrijden! Mede hierdoor en het feit dat ze de koppositie kunnen pakken verwacht ik een overwinning van Man City! Denk zelf dat ze 2-0 of 3-1 winnen, maar durf de handicap niet aan. Vind de 1.85 quote zeer de moeite waard om alleen de regular win te spelen!
0 Vind ik leuk's
Single
Utrecht - Zwolle, Utrecht win
@ 2.30

Ik speel deze alvast voor donderdagavond, ik verwacht dat de odd flink gaat droppen komende dagen!
Utrecht is mijn club, en we hebben ons de afgelopen dagen flink versterkt, voorin met Agudelo maar zeker achterin met linksback Dorda en de zeer ervaren Delpierre. Delpierre debuteerde afgelopen zondag tegen Ajax en je zag meteen dat er echt iemand stond, dit word absoluut de nieuwe verdedigende leider!
Bij Zwolle zijn waarschijnlijk Lachman en Mokotjo afwezig, dit zijn voor Zwolle erg belangrijke spelers en zeker nu ook vd Werff geblesseerd is zijn ze achterin niet op volle sterkte!
Utrecht speelt thuis altijd vol voor de 3 punten en ik verwacht daarom dus "gewoon" een overwinning van Utrecht!
0 Vind ik leuk's
Slecht begin zeg, Chelsea met een mooie overwinning op City.. Had het persoonlijk niet verwacht!
Voor vanavond speel ik een kleine combi en 1 single op de eredivisie:
Combi:
Cambuur-PSV, beide scoren: ja
Heerenveen-Twente, beide scoren: ja

@2.21
Cambuur laatste weken sterk bezig en met Ogbeche en Manu voorin zie ik ze zeker scoren tegen een kwakkelend PSV. PSV scoort zeer weinig in uitwedstrijden, maar ze moeten toch een keer gaan winnen.. Ik zie ze vanavond zeker scoren en denk ook dat ze winnen, maar die zet ik niet hehe (beroerde vorm psv)
Heerenveen staat thuis garant voor doelpuntrijke wedstrijden, en aangezien Twente altijd en overal wel een goal maakt, ook hier de beide scoren!
Single
Heerenveen-Twente, over 3.5
@2.16

Heerenveen scoort erg veel maar krijgt ook makkelijk goals tegen, Twente scoort altijd en overal maar krijgen ook vaak wel een goaltje tegen.. Met spelers als Ziyech, Finnbogasson en Lurling bij Heerenveen en Tadic, Promes en Castaignos bij Twente verwacht ik een mooie pot met veel doelpunten! Vandaar deze bet
Hopelijk gaat het beter als maandag!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.