Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: jappindo

Hoi,

Vanaf vandaag zal ik hier mijn tips delen in mijn eigen topic. Ik zal hier vooral voetbal, NBA en tennis tips spelen. In mindere mate zal je ook darts, NFL en MLB tips voorbij zien komen. Ik speel vooral veel single picks, en ben daarbij op zoek naar de value. Dit werkt op dit moment zeer winstgevend voor mij. Ook zul je wel is een combi voorbij zien komen. Mijn betting odds zullen van Betfair komen, en in sommige gevallen van Unibet.

Ik had ook al tennistips gedeeld in het tennisforum voor vandaag op de wedstrijd Djokovic-Nadal, maar deze wedstrijd is al begonnen. Murray-Ferrer is nog niet begonnen dus dat wordt dan ook mijn eerste tip in mijn topic.

Murray-Ferrer
Ferrer to win @2.58
Ook dit een wedstrijd tussen twee toppers. Beiden spelen een prima toernooi tot dusverre. Ferrer was de vorige ronde zeer sterk tegen Marin Cilic. Murray heeft nog niet echt lastige tegenstanders gehad. Ferrer stond 2 jaar geleden nog in de finale op Roland Garros. Ik denk dat de bookies een verkeerde favoriet hebben aangewezen voor deze wedstrijd. Ferrer heeft nog nooit verloren van Murray op gravel, dat is zeker een statistiek waar we rekening mee moeten houden. Normaal zou ik bij een wedstrijd tussen twee spelers van dit kaliber ook een bet plaatsen op de over 38.5 games. Aangezien ik dit jaar erg op zoek ben naar value en dat zeer succesvol werkt laat ik de over 38.5 games @1.80 even voor wat het is. Ik vind de quote wat mager en niet genoeg value hebben. Vooral omdat ik Ferrer als winnaar verwacht, en Murray zijn kop nog al snel laat hangen als het wat minder gaat.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jappindo
Country flagjappindo in 3-06-2015 14:13 Leden topics
in 3-06-2015 14:13 Leden topics
41 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vandaag de 1/2 finales op het programma in Parijs. Heb weer een paar picks uitgezocht. Vandaag zal ik niet alleen mijn picks van Betfair halen maar ook van Unibet.

Tsonga-Wawrinka
Total Double Faults under 6.5@1.75 (Unibet)
Tsonga most aces -0.5 @1.80 (Unibet)

Mooie wedstrijd tussen Tsonga en Wawrinka. Wawrinka speelt op dit moment zeer sterk, en versloeg in zijn vorige ronde Federer in straight sets. Tsonga mentaal zeer sterk dit toernooi en laat ook gewoon goed tennis zien. Tot nu toe is Tsonga ook zeer goed geweest voor de bets. In de rondes tegen Berdych en Nishikori lag er veel value op een bet op Tsonga, en dat heeft ook wat centen opgeleverd. Echter verwacht ik vandaag wel dat Wawrinka een overwinning gaat boeken, omdat hij op dit moment echt fantastisch staat te spelen. Ik zou pre-match niet durven zeggen hoe de wedstrijd gaat verlopen, en daarom zal ik daar pre-match niets op spelen (waarschijnlijk wel live). Wel heb ik 2 interessante stats bets met in mijn ogen value. In de halve finales sloeg Tsonga in een lange 5 setter met Nishikori maar 1 dubbel fout. Wawrinka sloeg tegen Federer helemaal geen dubbele fouten. Ik verwacht twee spelers die erg geconcentreerd zullen zijn en elkaar in zo'n belangrijke wedstrijd geen gratis punten willen geven. Tsonga slaat statistisch gezien meer aces dan Wawrinka. Beiden heren zijn sterk in het serveren, maar ik verwacht wel dat Tsonga een ace meer zal slaan dan Wawrinka.

Murray-Djokovic
Total Games over 36.5 @1.89 (Betfair)
Total Double Faults under 4.5@1.87 (Unibet)

Djokovic is de grote favoriet om voor het eerst een titel te pakken op Roland Garros. Hij neemt het op tegen Murray de huidige nummer 3 van de wereld. Beiden spelen een erg sterk toernooi. Djokovic heeft tot dusverre nog geen set verloren, en Murray kwam ook gemakkelijk zijn wedstrijden door. Ik verwacht vandaag dat Djokovic voor het eerst een set gaat verliezen tegen de Schot. Wel denk ik dat Djokovic uiteindelijk aan het langste eind trekt maar gezien de vorm van Murray zie ik deze wedstrijd ook wel over de 36.5 games gaan. Verder zal ik ook op deze wedstrijd live spelen. Dan ook nog een stats bet. Djokovic sloeg in zijn laatste twee rondes geen dubbel fout (misschien daarvoor ook al niet maar ik kon niet verder kijken dan zijn laatste twee wedstrijden). Murray sloeg er 4 in zijn laatste twee partijen bij elkaar. Ik zie dus wel value in een bet op under 4.5 dubbele fouten.

Extra combi:
Wawrinka to win & Djokovic to win @1.65 (Betfair)
0 Vind ik leuk's
Juventus-Barcelona
Verwacht leuke wedstrijd met een behoorlijk aantal goals. Mijn picks met value:
Over 2.5 goals @2.02
BTTS @2.00
Barca 2 goals or more @1.80
Messi to score @2.06
Neymar to score @2.76
Barcelona to score in both halves @2.76

0 Vind ik leuk's
Vrouwenvoetbal: New Zealand - Netherlands
Netherlands to win @1.90(Betfair)
Miedema to score @2.43(Unibet)
0 Vind ik leuk's
NHL: Tampa Bay Lightning - Blackhawks
Tampa Bay to win @ 2.38 (Betfair)
0 Vind ik leuk's
Djokovic - Wawrinka
Total sets over 3.5 @1.88 (Unibet)
Wawrinka set handicap +2.5 @1.75 (Unibet)
Wawrinka to win @6.80 (Betfair)
Total games over 37.5 @2.07 (Unibet)
Wawrinka +6.5 @2.16 (Betfair)

Wawrinka speelt heel erg sterk momenteel. Djokovic zal 3 dagen achter elkaar op de baan staan. Ik kan me niet voorstellen dat Djoko met 3-0 gaat winnen van een Wawrinka in deze vorm. En ik vind dat Wawrinka veel te hoog staat, dus die pak ik ook.
0 Vind ik leuk's
Mijn voetbalpicks vandaag:
Ierland - Engeland: Engeland to win @2.14
Ierland - Engeland: BTTS @2.06
France - Belgium: BTTS @1.92
Betis - Sporting Gijon: Sporting Gijon to win @2.04
0 Vind ik leuk's
Lekker bezig (y) Ik hoop dat het vandaag net zo goed gaat :)
0 Vind ik leuk's
Goed gezien met Wawrinka, de eerdere partijen braken Djokovic op denk ik.
0 Vind ik leuk's
sirtinus:
Goed gezien met Wawrinka, de eerdere partijen braken Djokovic op denk ik.


Ja had dit echt niet meer verwacht na de 1e set. Daarna begon ie pas echt fantastisch te spelen. Wat een backhand die man.
0 Vind ik leuk's
voetbalweddenmoney:
Lekker bezig (y) Ik hoop dat het vandaag net zo goed gaat :)

Ja dat zit wel goed door Stan ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.