Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Jorkovic

Hier dan mij topic. Ik ben Jorkovic en heb de laatste tijd weinig of geen school. Waardoor ik dus weinig te doen heb door de dag heen. Een vriend van me (rollings) zei tegen mij dat hij weddenschappen plaatste op internet. Hij gaf mij dit forum voor tips.
Ik speel nu ongeveer een maand en dacht vandaag waarom zet ik mijn weddenschappen niet in een topic zoals vele van jullie doen! Nou bij deze dus..
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorkovic
Country flagjorkovic in 11-01-2013 12:00 Leden topics
in 11-01-2013 12:00 Leden topics
99 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Interessante tactiek. Ik heb het gisteren ook een beetje gevolgd en de quotes liggen toch al gauw vrij hoog. Het is natuurlijk ook een beetje gokken, want het komt natuurlijk wel eens voor dat de underdog uit een counter de 0-1 maakt. Gisteren was hij wel mooi :)
Ik zag alleen dat de quote van Porto op 1.14 stond voor de eerste goal, en de overwinning van Porto ook op 1.14. Op zo'n quote vind ik het dan wel weer risky. Als Porto achter zou komen, zouden ze die wedstrijd waarschijnlijk toch wel gaan winnen gezien het krachtsverschil.
Voordeel is wel dat wanneer een wedstrijd 0-0 eindigt, je je inzet terugkrijgt. Ik zal dit even gaan volgen. Eigenlijk speel ik zelf alleen first goal bij livebets (of eigenlijk next goal in dat geval).
0 Vind ik leuk's
Klopt wat je zegt! Het is en blijft gokken.. eens gaat het fout maar doe dit toch al een tijdje ( niet op wv geplaatst) en gaat me vrij goed af. Je moet er rekening mee houden dat de "mindere" ploeg ook weleens op voorsprong zou kunnen komen. Ik speel dan oo zo nu en dan op de underdog. Daarnaast ben ik wel een volhouder gaat mijn bet fout jammer dan. ( speel deze bets small stake)
0 Vind ik leuk's
jorkovic:
Na een succesvolle avond nog maar eens proberen
First goal combi
Qpr - man city man city 0-0
Stoke city - wigan stoke city
Kortrijk - cercle Brugge Kortrijk afgelast

vandaag een mindere dag. De notering wordt minder ivm de 0-0 bij city kortrijk word vanavond gespeeld dus deze combi nog even afwachten!
0 Vind ik leuk's
Vanavond een paar leuke wedstrijden op het programma! ik ga het nog maar eenns proberen!
First goal
PSV Eindhoven- Feyenoord PSV Eindhoven
Man United - southampon Man United
Everton - West Brom Everton
Odd: 2,73
Stake: 10
Real Madrid - Barcalona Barcalona
odd: 1,50
Stake: 20 ( haat aan real!)
0 Vind ik leuk's
doe vanavond mee met jou als het niet goed is dan kom ik even langs
0 Vind ik leuk's
jorkovic:
Vanavond een paar leuke wedstrijden op het programma! ik ga het nog maar eenns proberen!
First goal
PSV Eindhoven- Feyenoord PSV Eindhoven
Man United - southampon Man United
Everton - West Brom Everton
Odd: 2,73
Stake: 10
Real Madrid - Barcalona Barcalona
odd: 1,50
Stake: 20 ( haat aan real!)

Gisteren was het dan zover.. de underdog doet me de das om zo scoort southampton de eerste goal en direct daarna man u :-(
0 Vind ik leuk's
Vandaag weinig voetbal maar ik gok het er weer op
First goal combi
Leicester City - Wolverhampton Wanderers Leicester city
Vitesse - Ajax Ajax
A madrid - sevilla A madrid
Odd: 2,92
stake: 10
( hopelijk word kortrijk ook gespeeld vandaag.. Unibet geeft resultaat 31-1-13 aan)
0 Vind ik leuk's
jorkovic:
Vandaag weinig voetbal maar ik gok het er weer op
First goal combi
Leicester City - Wolverhampton Wanderers Leicester city
Vitesse - Ajax Ajax
A madrid - sevilla A madrid
Odd: 2,92
stake: 10
( hopelijk word kortrijk ook gespeeld vandaag.. Unibet geeft resultaat 31-1-13 aan)

PATS BOEMMM :d
0 Vind ik leuk's
First goal combi
FC Union Berlin - SV Sandhausen Union Berlin
Besiktas - kademir Besiktas
BV Veendam - FC Emmen BV Veendam
Odd: 2,92
Stake: 10
Single:
Fortuna Sittard - Helmond Sport Helmond sport
odd:2,95
Stake 10
Motovatie single:
Die Hard Helmond sport supporter! :P
0 Vind ik leuk's
First goal scoren is wel riskant en puur gokken lijkt mij :p?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.