Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Jorkovic

Hier dan mij topic. Ik ben Jorkovic en heb de laatste tijd weinig of geen school. Waardoor ik dus weinig te doen heb door de dag heen. Een vriend van me (rollings) zei tegen mij dat hij weddenschappen plaatste op internet. Hij gaf mij dit forum voor tips.
Ik speel nu ongeveer een maand en dacht vandaag waarom zet ik mijn weddenschappen niet in een topic zoals vele van jullie doen! Nou bij deze dus..
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorkovic
Country flagjorkovic in 11-01-2013 12:00 Leden topics
in 11-01-2013 12:00 Leden topics
99 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jorkovic:
jorkovic:
eredivisie combi:
willem 2 - feyenoord feyenoord
venlo - Ajax ajax
twente - utrecht twente
odd; 2,63
stake: 10[/quote
Helaas weer 1 fout:S

Kan aan mij liggen maar volgens mij moet Feyenoord groen zijn en twente rood :P :d
0 Vind ik leuk's
johninho123:
jorkovic:
jorkovic:
eredivisie combi:
willem 2 - feyenoord feyenoord
venlo - ajax ajax
[rood]twente - utrecht [
[b]odd;
2,63
stake: 10[/quote
Helaas weer 1 fout:S

Kan aan mij liggen maar volgens mij moet feyenoord groen zijn en twente rood :P :d

Goed opgemerkt heb het aangepast:P mja dat veranderd helaas niks aan de uitslag:P grr kut telefoon nou dan laat ik het maar zo:P
0 Vind ik leuk's
pff wat een slechte avond gisteren MVV fout en go ahead:S Mja volgende x beter.. vanavond niet veel voetbal misschien dat ik league one nog speel maar heb tentamens dus weet niet ofdat ik tijd heb..
En vanaf volgend weekend wil ik een groen topic...:D
0 Vind ik leuk's
Ik speel vandaag 1 combi en zoals ik al aangaf bestaat deze uit wedstrijden uit league one
DNB Combi
Oldham Athletic - Yeovil
Scunthorpe United - Portsmouth
Stevenage Borough - Notts County
odd: 3,92
Stake: 10
0 Vind ik leuk's
jorkovic:
Ik speel vandaag 1 combi en zoals ik al aangaf bestaat deze uit wedstrijden uit league one
DNB Combi
Oldham Athletic - Yeovil op 1.00 gezet
Scunthorpe United - Portsmouth
Stevenage Borough - Notts County
odd: 2,40
Stake: 10

:D
0 Vind ik leuk's
Ik speel eigenlijk nooit vriendschappelijke wedstrijden.. maar bij de interlands vanavond heb ik er toch 2 uitgepakt. Waaronder nederland!
Interland combi
Nederland - italie Nederland
ik vind dat louis van gaal maar aan het klote is met de spelers die hij selecteert zo ontbreekt oa snijders dat snap ik echt niet. Maar ik geef louis toch één kans.
Frankrijk - Duitsland Duitsland
Frankrijk speelde het afgelopen EK ver onder de maat. Waarin tegen de duitsers hun normale niveau behaalde. Dit is een pure gok. Ik weet wel als je een weddenschap met duitsers speelt nooit tegen ze spelen want dan gaat het mis:P
Odd: 5,47
Stake: 10
0 Vind ik leuk's
jorkovic:

Interland combi
[/b]Nederland - italie Nederland
Frankrijk - Duitsland[b] Duitsland

Odd: 5,47
Stake: 10

Nederland verprutst in de extra tijd mijn combi.. grrr.. Maar loius ben trots op je! nederland heeft aardig voetbal laten zien!
0 Vind ik leuk's
Vandaag en morgen geen interessante wedstrijden een paar dagen rust dus;)
0 Vind ik leuk's
Daar gaan we weer ons Helmond sport
Dordrecht - Helmond sport Helmond sport
Stake 40
Odd 2,90
0 Vind ik leuk's
jorkovic:
Daar gaan we weer ons Helmond sport
Dordrecht - Helmond sport Helmond sport
Stake 40
Odd 2,90

Helmond sport olee oleee
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.