Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: kjelt

Beste mede VW'ers,

Ik ben kort geleden begonnen met wedden. Zoals de meeste denk ik aangestoken door vrienden die toto speelde. Ik verloor al snel me eerst 5 euro door op te veel wedstrijden te wedden.

Niet veel daarna heb ik een toto account aangemaakt niet wetende dat er veel betere bookmakers zijn. VEEL betere. Maar goed ik begon te spelen 5 euro er op gezet beetje wint beetje verlies. Iets meer verlies 1 euro over op dat moment was ik al aan het snuffelen naar tips.

Zo ben ik hier terecht gekomen. Ik ben toen tijdelijk gestopt omdat het me slimmer leek om eerst meer te lezen. Dit heb ik gedaan en ik ga binnen nu en snel me geld 10tje van toto af halen en op unibet storten zo krijg ik als ik het goed heb 20 euro.

Nou wil ik Jullie VW'ers vragen mij te helpen naar mijn doel. Van 1 euro 100 euro maken. Ik ben zelf dus niet de meest ervaren wedder maar het lijkt mij een uitdaging om dit te bewijzen.

Mijn idee is laag in te blijven zetten tot mijn bankroll steeds hoger word en het zo op te bouwen. Ik zal zo veel mogelijk lezen op alle topics en ik zal ook tilpds gebruiken die jullie me hier hopelijk zullen geven. Het lijkt me leuk als er meerdere mensen meedoen haha als je dat wil maak een nieuw account bij een bookmaker stort een tientje en doe mee.

Natuurlijk hoop ik dat het gaat lukken maar het blijft natuurlijk wedden:)

Ik zal hier tevens ook bij houden hoe ver ik ben tot mijn doel.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kjelt
Country flagkjelt in 12-10-2013 16:38 Leden topics
in 12-10-2013 16:38 Leden topics
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bedankt JEROENUNIBET81 ik ga het proberen en hoop natuurlijk uiteindelijk winst te maken idd.
bedankt NOMAN ik had hier idd stuk over gelezen maar om eerlijk te zijn snap ik er geen ruk van.
Wat is jullie mening over
Jong ajax - Sittard @2.25
turkey -Nederland @2.55
maakt odd van 5.74
Ik ben van plan nu snel 10tje te storten op unibet ook al heeft toto nog niet betaald maar dan een tientje op deze 2 te zetten als combi.
Slim niet slim ? betere opties?
0 Vind ik leuk's
Kelt, zo is iedereen begonnen.
In ieder geval wel leuk dat je er zo mee om gaat.
Nederland uit bij Turkeije zie ik niet als goede bet. Nl is al safe en de turken moeten punten halen.
Ik zou enkele euro`s op Jong Ajax zetten, zie ze zeker winnen!
0 Vind ik leuk's
kjelt:
bedankt JEROENUNIBET81 ik ga het proberen en hoop natuurlijk uiteindelijk winst te maken idd.
bedankt NOMAN ik had hier idd stuk over gelezen maar om eerlijk te zijn snap ik er geen ruk van.
Wat is jullie mening over
Jong ajax - Sittard @2.25
turkey -Nederland @2.55
maakt odd van 5.74
Ik ben van plan nu snel 10tje te storten op unibet ook al heeft toto nog niet betaald maar dan een tientje op deze 2 te zetten als combi.
Slim niet slim ? betere opties?

Kjelt vaak is onderzoek doen naar de wedstrijden het beste wat je kan doen.
Zo had je bijvoorbeeld bij jouw tip Jong Ajax - Fortuna na een beetje zoeken volgend artikel kunnen vinden: https://www.voetbalwedden.net/odds' target='_blank' rel='follow'>odds en je inzetten steeds even hoog zijn) een kleine winst.
Mensen die spreken van grote bedragen (winsten genre 1000-2000 euro) kan je best ook negeren want 99% van alle betters zal op het einde van de rit verlies draaien.
Ik wens je alvast veel succes met het betten in de toekomst!
0 Vind ik leuk's
GOKKERKE dankje ik had inderdaad beter kunnen zoeken, jammer dat ik dit niet gedaan heb nederland wel mooi gewonnne.
raad je me aan om meer 1x en 2x te gokken ?
helaas heb ik verloren maar ik zal zeker niet stoppen. alleen zal wel lekker zijn als ik er binnenkort een weet te winnen :)
0 Vind ik leuk's
urorunner:
Jij bent er ook al een tijdje uit


Je hebt je blijkbaar geamuseerd vanacht he....registreren en zo rap mogelijk aan 25 posts geraken???
totaal zinloos uw posts, van de eerste tot de laatste!!! Ik hoop dat je dan ook geband zal worden want dit is puur spammen wat je doet!
0 Vind ik leuk's
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.