Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Maarten377

Hallo mede wedders, ik zit al best wel lang op deze site. en ik dacht bij mijzelf om ook een topic bij te gaan houden. ik zal erg vaak mijn tips hierop zetten, maar speel niet elke dag. dus zou ook niet elke dag een post van mijn komen. Mijn bookmaker is BWin en deze gebruik ik omdat het een fijne site is en op alle sites boven aan staat. ik volg alle grote Europese competities. ik hoop dat ik jullie kan blij maken met mijn tips (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maarten377
Country flagmaarten377 in 3-10-2012 10:55 Leden topics
in 3-10-2012 10:55 Leden topics
153 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
poging 1 stap 3

Achilles 29 v Roda JC Over 0.5 goals first half
Utrecht v Vitesse Over 0.5 goals first half

@1.44

En dan heb ik nog een combi en een single

Utrecht v Vitesse Vitesse
Sparta Rotterdam v NEC Nijmegen NEC Nijmegen

@3.50

Man City v Man Utd Man City

@2.10

iedereen succes
0 Vind ik leuk's
http://soelsheep.blogabet.com/
Vanavond 1 single

SCHALKE 04 - CHELSEA

Ik tip hierbij Chelsea om een paar redenen.

Als je kijkt naar de poule staan ze 3 punten los op Schalke, dus als ze deze wedstrijd winnen staan ze eerste in de poule en zijn ze al door. Daarbij speelde Chelsea in vorige wedstrijd thuis in Stamford Bridge zonder Diego Costa en Oscar. Ook hadden ze nog niet dit indrukwekkende systeem helemaal tot de puntjes op i in kunnen spelen. Daarbij mist Schalke een zeer belangrijke steunpilaar: Draxler. Ook spelen ze in de competitie niet sterk en krijgen ze vaak goals tegen, dit is ook terug te zien in de ranglijst namelijk 7de met een doelgemiddelde van 0. Het enige wat Schalke als lichtpunt kan zien is dat het tijdens de Bundesliga, 7 wedstrijden ongeslagen is tijdens thuiswedstrijden, hierbij werd Bayern op 1-1 gehouden. Maar al met al tip IK CHELSEA, omdat deze geoliede machine moeilijk af te stoppen is.
0 Vind ik leuk's
http://soelsheep.blogabet.com/
een combi

Dnipro v St Etienne
Besiktas v Tottenham X2

odd 4.05

Hierbij tip ik vanuit mijzelf St Etienne, dit met de reden dat ze eindelijk het goal hebben gevonden in de competitie. en begint ook Ricky weer scherp te schieten. 3-0 winst op lyon, 0-2 uit winst op montepellier en 1-0 winst op Bastia. bij deze resultaten zie je dat ze makkelijk de 0 houden. het is een dus goed georganiseerd elftal. en bij winst kunnen zij(saint ettiene) nog steeds door bekeren in Europa ondanks de 5 gelijkspelen. Bij Dnipro zijn ze de laatste wedstrijden een beetje het spoor bijster of hoe ze het in het voetbal zeggenL de klad zit erin. De laatste 10 wedstrijden werd er maar 3 keer gewonnen 3 gelijk gespeeld en 4 keer eindigde de wedstrijd in een nederlaag. van deze overwinningen was alleen de winst op Zorya 4-0 overtuigend, deze wedstrijd werd gespeeld op 27-10. daarna hebben ze geen enkel goed resultaat geboekt. de rest krijgen ze elke wedstrijd een goal tegen.

hierbij zet ik dus in op een kleine overwinning aan de kant van Saint Etienne 0-1. omdat Saint Etienne makkelijk het doel vind en de laatste tijd weinig goals tegen krijgen.

Tottenham heb ik als tip uit de chat gepakt, en zie deze tevens niet verliezen van Besiktas.

Goodluck mensen
0 Vind ik leuk's
http://soelsheep.blogabet.com/

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.