Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Manny Lopèz

Ik wed nu al zon 3/4 jaar vrij veel en met name op voetbal, ik ben begonnen zoals velen met het spelen van toto maar vond het niks om elke x heen en weer te gaan dus ben toen begonnen met online wedden en dat doe ik nu zon 3 jaar ongeveer. Regelmatig check ik deze site en de tips van jullie en vond het nu ook maar is tijd worden om zelf een account aan te maken en mijn tips met jullie te delen. Ik hoop dat jullie veel aan mijn tips zullen hebben en andersom hetzelfde. Vanaf dit weekend ga ik beginnen met het plaatsen van mijn tips en hoop het naar men zin te hebben.
Manny,
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mannylopez
Country flagmannylopez in 13-09-2012 20:50 Leden topics
in 13-09-2012 20:50 Leden topics
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mannylopez:
Ik wed nu al zon 3/4 jaar vrij veel en met name op voetbal, ik ben begonnen zoals velen met het spelen van toto maar vond het niks om elke x heen en weer te gaan dus ben toen begonnen met online wedden en dat doe ik nu zon 3 jaar ongeveer. Regelmatig check ik deze site en de tips van jullie en vond het nu ook maar is tijd worden om zelf een account aan te maken en mijn tips met jullie te delen. Ik hoop dat jullie veel aan mijn tips zullen hebben en andersom hetzelfde. Vanaf dit weekend ga ik beginnen met het plaatsen van mijn tips en hoop het naar men zin te hebben.
Manny,

Welcome manny! Join THE club ;)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Voor vandaag plaats ik voor het eerst op dit forum alvast een combi strax volgt er waarschijnlijk meer, Benieuwd naar jullie reacties
Eintracht Braunschweig - Jahn Regensburg (1) @ 1.45
Eintracht haalde uit de eerste 4 wedstrijden de maximale 12 punten en zijn sterk thuisspelend, Jahn Regensburg de ploeg eindigde vorige seizoen op de 3e plaats in de Bundeslige.3 en promoveerde via promo/degradatie duels, ze haalde uit de eerste 4 wedstrijden 3 punten. Verwacht dus een niet een al te moeilijke wedstrijd voor Eintracht.
Lokomotiv Moscow - Rubin Kazan (over 1.5) @1.32
Deze wedstrijd wou ik eigenlijk over 2.5 spelen maar heb hem toch maar over 1.5 gepakt om meer zekerheid in de combi te krijgen.
Van de 7 tot nu toe gespeelden wedstrijden haalden Lokomotiv 5x de over 2.5 en Rubin kazan 6x je kan dus zeggen dat er veel doelpunten vallen in de wedstrijden, als je gaat kijken naar de over 1.5 haalden allebei de ploegen alle wedstrijden de over 1.5 en lijkt het me dus een zekerheidje om mee te spelen in een combi
Bayern München - Mainz 05 (bayern -1) @ 1.54
Bayern is uitstekend aan dit seizoen begonnen, de ploeg lijkt zijn draai meteen gevonden te hebben en beschikt over veel scorend vermogen
De laatste wedstrijd was een 1-6 uitoverwinning tegen Stuttgart dit vind ik wel netjes. Verwacht dus vanmiddag dat Bayern tegen Mainz snel de score wilt openen en het wil beslissen.
Totaal @ 3.00
0 Vind ik leuk's
Hoeveel zet je in dan?
0 Vind ik leuk's
Voor zometeen nog even 2 bets in een combi
Flamengo-RJ - Grêmio-RS (x2) 1.42
Monagas SC - Trujillanos FC (DNB2) @ 1.78
Monagas 5 gespeeld 0 punten 1 doelpunten voor 11 tegen
Trujillanos 5 gespeeld 12 punten 9 doelpunten voor 4 tegen
Verwacht hier dus wel een overwinning
Totaal @ 2.53 , inzet 20 euro
0 Vind ik leuk's
Succes met de tips en het topic MannyL en doe nog de groeten aan Tony (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Na afwezigheid van een weekje wegens prive omstandigheden plaats ik hier een kleine combi voor vanavond omdat ik het de laatste week niet intensief heb gevolgd.
AaB Aalborg - Esbjerg (1) @1.72
Dijon - Clermont (1 DNB) 1.34
Trelleborgs FF - Halmstads BK (2 DNB) 1.44
Totaal @ 3.43 inzet 10 euro
Hoop voor morgen weer met nieuwe bets te komen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.