Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Marc

Ook maar eens een topic aangemaakt. Voor vanavond speel ik nog
Barcelona - Osasuna over 2.5
Sporting - Vitoria Over 1.5
Combi @1.57
Barcelona - Osasuna over 1.5 1e helft
Sportinf - Vitoria over 1.5 1e helft
Combi @4.7
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar marc_voetbal
Country flagmarc_voetbal in 27-01-2013 17:17 Leden topics
in 27-01-2013 17:17 Leden topics
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Na een slechte start ga ik iets proberen, het is met heeeel low stakes.
Ik ga multiplies scoren spelen.
Qpr - man city
1-1 @8.5
1-2 @8.25
1-3 @12.5
En Den Bosch - AZ
1-2 @7.25
1-3 @11
1-4 @18
0 Vind ik leuk's
Dramatisch. Gelukkig combo van Kampers wel goed. Maar ga gewoon verder
Morgen de 2 bekerwedstrijden voorspellen.
Pec - Heracles
2-2
3-2(y)
2-3
Psv - Feyenoord
2-1(y)
3-1
3-2
Speel ze double + single
0 Vind ik leuk's
Oke, gister was een mooi dagje
Op single had ik: 6x 10 cent
Op double : 9x 10 cent.
1.50 inzet
Uitbetaling, 17 euro. Kreeh 140x miijn 10 cent + dat oec juist was.
Vanavond weer proberen,
0 Vind ik leuk's
Vitesse - Ajax
1-2
2-2
2-3
Atl madrid - sevilla
2-0
3-0
3-1
0 Vind ik leuk's
Een nieuwe start, je ziet hier geen 1.3 odd voorbij komen, ik speel niks onder de 1.75
Hier komen alleen maar voetbalpicks met meestal een toelichting.
VFB Sturgartt II - Kickers Offenbach.
Stuttgart staat hoger genoteerd dan Kickers offenbach, al scheelt het allemaal niet veel. Stuttgart heeft het thuis voordeel, maar daar zijn ze niet blij mee. Stuttgart behaalde 20 punten van de 29 uit (5-5-3). De odd van de teams zijn daarom helaas ook bijna gelijk, maar heb iets anders gevonden. Stuttgart scoort en krijgt gemiddeld meer dan 1 goal per wedstrijd tegen. Kickers Precies het zelfde.
Kickers mist : Husterer, Centrale verdediger (grootverdiener bij de club), Lamprecht (RB).
Stutgart II mist : Vlachodimos (Keeper van German U19), Gallert (RB), Rapp (Middenvelder), Rani (middenvelder), Timo (middenvelder), Erich (Linksvoor), Christoph (Spits/CAM).
Je ziet dat Stuttgart heel wat spelers mist, terwijl hun topscoorder er gewoon bij is, zie ik dat de ploegen overal verzwakt zijn behalve voorin. Hopelijk komen er veel goals.

Mijn uiteindelijke pick bij deze wedstrijd : Over 2.5 @2.00
20:45 Coventry City - Crewe Alexandra
Dit is een wedstrijd uit de Engelse beker. Coventry speelt erg sterk in de beker en hebben de laatste 2 rondes overtuigend thuis gewonnen. Crewe Alexandra staat in de competitie iets hoger op de ranglijst, maar ze hebben hun topscoorder (16 goals uit 22 wedstrijden) moeten laten gaan.Mede door het thuisvoordeel van Coventry, en dat ze in de beker erg sterk spelen kwam ik tot dit besluit.
Mijn uiteindelijke pick : Coventry City winnen @1.8
Leyton Orient - Southend United
DIt is de 2e wedstrijd van de Beker. Leyton staat 13e in de Leugea One, en Southend united staat 5e in de Leugea Two. De laatste 6 wedstrijden tussen deze 2 teams waren er 5 over 2.5.
Southend United gaat ook goed in de beker. Ze hebben geluk gehad met de loting, dat ze de eerste paar wedstrijden thuis hadden geloot. Ze wonnen echter welk knap van Brentford thuis. In de kwartfinale moesten ze tegen een club uit Two Leugea uit, en wonnen ze uiteindelijk met penaly's.

Ik ga dus voor deze picks : Leyton Orient winnen @2.00
Over 2.5 @1.95
0 Vind ik leuk's
de 2 laatste tips voor vandaag :
Stevenage - Notts County
Stevenage is erg zwak thuis. Pas 3 wedstrijden THUIS gewonnen, 6 verloren, en 5 gelijk.
Nott county is erg sterk uit, hebben pas 2 wedstrijden UIT verloren, 6 gewonnen en 7 gelijk.
Door deze statistieken pak ik Nott County DNB @1.88
Oldham Athletic - Yeovil.
Oldam presteert thuis ook erg zwak, 3 winst, 3 gelijk, 8 verloren.(doelsaldo 13:18 in 14 wedstrijden)
Yeovil doet het normaal in uitwedstrijden. 7 gewonnen, 1 gelijk en 6 verloren. (doelsaldo 24:23 in 14 wedstrijden).
Mijn picks : Yeovil DNB en
over 2.5 @1.75
0 Vind ik leuk's
Bad day..
Moldavie - Kazachstan
In de laatse 5 wedstrijden van beide ploegen, hebben ze beiden maar weinig gescoord. Moldavie kwam alleen tot score tegen San Marino, en Kazachstan alleen tegen Ierland (1-2 verloren).
Moldavie is natuurlijk beter en ik verwacht dus niet veel goals.

Picks: Moldavia winnen @2.25, de under 2.5 is te laag om te spelen
Rest volgt
0 Vind ik leuk's
Belarus - Hongarije
Lijkt mij dat hier geen informatie voor nodig is, Hongarije is veel beter dan Belarus. Laatste ontmoetingen waren dan ook allemaal gewonnen door Hongarije.
Tip : Hongarije @2.1
Chile - Egypte
Egypte zit in een slechte vorm, laatste 2 wedstrijden met 3-0 en 4-2 van de mat gegaan (wel tegen Ivoorkust en Ghana).Chile heeft een redelijk sterke ploeg met een Sanchez en een Vidal.
Daarin tegen heeft Chilie van de laatste 6 wedstrijden er 5! verloren. (Colombia,ecuador,argentinie,servie) Ik verwacht hier dat Chilië het erg moeilijk gaat krijgen, zeker omdat de Coach van Egypte dit erg serieus neemt.

Pick : Egypte X2 @2.10
Cyprus - Servie
Cyprus kan al niet meer door voor het Wk in 2014 (dit is vrienschappelijk, ik weet het :)). Ze wonnen thuis van Ijsland maar verloren wel van Albanië, Slovenië en Noorwegen. Niet de beste teams dus. Met servie gaat het ook niet zo goed, maar hebben nog kans om door te gaan. Het lijkt erop dat ze het niet serieus nemen deze wedstrijd. Ze nemen Ivanovic, kolarov,Tosic, Kuzmanovic en Sulejmani wel mee als 'top' spelers, maar laten bijvoorbeeld Kacar, Jankovic,Lukovic en Subotic thuis. Servie heeft toch wat meer kwaliteit, maar nemen het aan de opstelling te zien niet serieus
Picks : Gelijkspel @3.6 en under 2.5 @1.75
Norway - Ukraine
Beide coachen hebben het moeilijk met de kwalificatie. Na een slechte start weet eigenlijk alleen Noorwegen zich te herstellen met knappe resultaten. Zo wisten ze 1-0 (vriendschappelijk) van Zuid-Afrika te winnen en 0-0 tegen Zambia te spelen. Ukraine heeft een slechte start maar doen het nog steeds slecht, De coach stelt wel zijn beste team op, maar of dit genoeg is? Ik betwijfel het. Een ander bijkomstigheid is dat Noorwegen het thuis voordeel niet heeft, het wordt in Spanje gespeeld.Shevchenko start niet.
Pick : Norway winnen @2.85
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.