Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Marcoss

Ik ben hier redelijk nieuw op het forum en na een tijdje hier rond te hebben gekeken heb ik maar besloten om zelf een topic te starten, ik ben nu inmiddels een aantal jaartjes actief met wedden op het internet en met name het voetbal wat mij een leuke winst oplevert. Ik heb aardige kennis van voetbal en hou er van om Combi's te spelen met ploegen waarvan ik redelijk zeker ben en DNB's en X1 of X2'tjes. Ik hoop hier leuke tips te plaatsen en dat het jullie ook wat oplevert. Op/aanmerkingen en reacties zijn altijd welkom.
Waneer ik de tijd heb zal ik bepaalde weddenschappen en keuze's ook toelichten.
Voor vanavond de 1e combi;
Hamburger Sv - Fc Köln - x1
Sheffield Wednesday - Leicester city - DNB 2
Nice - Monaco - DNB 2
Totale odd @ 2.14
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar marcoss93
Country flagmarcoss93 in 3-12-2013 15:10 Leden topics
in 3-12-2013 15:10 Leden topics
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tuurlijk Speel ik Hem mee ahah :)
0 Vind ik leuk's
Swansea city - Newcastle united - Newcastle X2
Swansea zonder de belangrijkste spelers Michu en Bony, Newcastle verkeert in goede vorm door 4 overwinningen op rij waaronder tegen totteham en chelsea.
Arsenal - Hull city - Arsenal winst
Liverpool - Norwich city - Liverpool winst
totale odd @ 2.66
0 Vind ik leuk's
marcoss93:
Swansea city - Newcastle united - Newcastle X2
Swansea zonder de belangrijkste spelers Michu en Bony, Newcastle verkeert in goede vorm door 4 overwinningen op rij waaronder tegen totteham en chelsea.
Arsenal - Hull city - Arsenal winst
Liverpool - Norwich city - Liverpool winst
totale odd @ 2.66

Ik speel hem met je mee (y)
0 Vind ik leuk's
Leuk dat je je eigen topic bent begonnen! Ik zou het nog leuker vinden als je je eigen onderbouwing bij je tips plaatst, dat maakt het makkelijker voor anderen waarom een bepaalde tip een tip voor jou is.
;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.