Tips van: Milanos
Hee mensen,
Ik denk dat een introductie inmiddels niet meer nodig is.
Voor 2015 heb ik maar besloten om een forum met tips bij te gaan houden. Dit doe ik omdat ik merk aan mijn PM berichten dat daar nog best wel wat vraag naar is. Op mn forum zal je voornamelijk NBA tips vinden en voetbalcombo's. Mn live tips zal ik nog steeds in de chat blijven noemen.
Mn eerste NBA tips voor vanavond zijn:
Washington Wizards - Chicago Bulls under 194,5 @1,95
Wizards en Bulls behoren beide tot de top 5 defensive teams van de NBA. Aangezien ik hiernaast ook nog Play-off style game verwacht zullen hier niet veel punten gaan vallen. Statistieken zeggen ook dat de laatste 6 onderlinge ontmoetingen 1 maal boven de 195 is uitgekomen met 197 punten.
Golden State Warriors - Cleveland Cavaliers -12,5 Golden State @ 1,84
Golden State op het moment een stuk beter dan Cavs, Cavs missen Lebron en Varajeo en dat is nog steeds duidelijk te merken. GSW heeft laatste 4 wedstrijden hun line gecoverd en vandaag verwacht ik niet anders.
Atlanta Hawks - Detriot Pistons -1,5 Atlanta @1,74
Voor deze wedstrijd verwacht ik dat Atlanta wint. Beide teams spelen goed basketball en hebben beide een winstreak. Alleen speelt Atlanta naar mijn mening toch het beter basketball en hebben ze ook het thuisvoordeel.
Player special ben ik nog aan het uitzoeken.
Succes
(y)
Ik denk dat een introductie inmiddels niet meer nodig is.
Voor 2015 heb ik maar besloten om een forum met tips bij te gaan houden. Dit doe ik omdat ik merk aan mijn PM berichten dat daar nog best wel wat vraag naar is. Op mn forum zal je voornamelijk NBA tips vinden en voetbalcombo's. Mn live tips zal ik nog steeds in de chat blijven noemen.
Mn eerste NBA tips voor vanavond zijn:
Washington Wizards - Chicago Bulls under 194,5 @1,95
Wizards en Bulls behoren beide tot de top 5 defensive teams van de NBA. Aangezien ik hiernaast ook nog Play-off style game verwacht zullen hier niet veel punten gaan vallen. Statistieken zeggen ook dat de laatste 6 onderlinge ontmoetingen 1 maal boven de 195 is uitgekomen met 197 punten.
Golden State Warriors - Cleveland Cavaliers -12,5 Golden State @ 1,84
Golden State op het moment een stuk beter dan Cavs, Cavs missen Lebron en Varajeo en dat is nog steeds duidelijk te merken. GSW heeft laatste 4 wedstrijden hun line gecoverd en vandaag verwacht ik niet anders.
Atlanta Hawks - Detriot Pistons -1,5 Atlanta @1,74
Voor deze wedstrijd verwacht ik dat Atlanta wint. Beide teams spelen goed basketball en hebben beide een winstreak. Alleen speelt Atlanta naar mijn mening toch het beter basketball en hebben ze ook het thuisvoordeel.
Player special ben ik nog aan het uitzoeken.
Succes
(y)
09-01-2015 22:06 in Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
NBA Bets
Combo:
Boston Celtics @ Cleveland Cavaliers, Cleveland Q2 -2,5 @1.82
Whasington Wizards @ Toronto Raptors, Wizards +8,5 @1.54
Dallas Mavericks @ Houston Rockets, Rockets Q1 -2,5 @1.97
@5.45
Verdubbelaar
Houston Rockets +3,5 @1.54
Cleveland Cavaliers +4,5 @1.28
@2.00
Combo:
@5.45
Verdubbelaar
@2.00
milanos:
NBA Bets
Combo:
@5.45
Verdubbelaar
@2.00
NBA Bets
Combo:
@5.45
Verdubbelaar
@2.00
verdubbelaar is natuurlijk -3,5 en -4,5
Netjes man, verdubbelaar binnen!
Heb m dit keer helaas niet mee kunnen spelen, volgende keer weer.
Heb m dit keer helaas niet mee kunnen spelen, volgende keer weer.
NBA BET
Houston Rockets to win @1.97.
Waarom? Houston Rockets won beide games thuis al makkelijk van de Mavs, en nu is het erg onrustig in het team pointguard Rondo is uit het team gezet en spelers maken ruzie onderling. Kort gezegd het moraal in het team is kut.
Vraag aan Mavs coach:
Tim MacMahon
@espn_macmahon
Do you expect Rajon Rondo to ever wear a Mavericks uniform again? "No, I don't," Rick Carlisle said.
San antiono Spurs -3,5 @1.78
Wonnen vorige uitgame met 111-107 denk dat het ze thuis makkelijker afgaat misschien dat ze zelfs de double digits halen. Deze game zijn Tony Parker en Ginobli ook weer van de partij. Vooral Parker is een groot gemis als die niet speelt.
Wizards +4,5 @1.27 dit moet gewoon goed komen Wizards wonnen beide uitmatches. Game 1 wonnen ze net aan maar toen speelde Wall een slechte game, Game 2 speelde Wizards en Wall goed en dat zag je ook meteen in de score 106-117 gewonnen. Denk dat ze vanavond dik moeten kunnen winnen alhoewel Raptors weer alles op alles moeten spelen.
Succes

Houston Rockets to win @1.97.
Waarom? Houston Rockets won beide games thuis al makkelijk van de Mavs, en nu is het erg onrustig in het team pointguard Rondo is uit het team gezet en spelers maken ruzie onderling. Kort gezegd het moraal in het team is kut.
Vraag aan Mavs coach:
Tim MacMahon
@espn_macmahon
Do you expect Rajon Rondo to ever wear a Mavericks uniform again? "No, I don't," Rick Carlisle said.
San antiono Spurs -3,5 @1.78
Wonnen vorige uitgame met 111-107 denk dat het ze thuis makkelijker afgaat misschien dat ze zelfs de double digits halen. Deze game zijn Tony Parker en Ginobli ook weer van de partij. Vooral Parker is een groot gemis als die niet speelt.
Wizards +4,5 @1.27 dit moet gewoon goed komen Wizards wonnen beide uitmatches. Game 1 wonnen ze net aan maar toen speelde Wall een slechte game, Game 2 speelde Wizards en Wall goed en dat zag je ook meteen in de score 106-117 gewonnen. Denk dat ze vanavond dik moeten kunnen winnen alhoewel Raptors weer alles op alles moeten spelen.
Succes

een groot toneelstuk van Rondo. Hij gaat niet spelen idd maar er staat wereldwijd te veel geld op houston. Dit vind dalles. ik neem het woord fix niet in de mond maar dit lijkt te eenvoudig dus denk dalles winst.
Mooie combo Milanos. dit is lekker wakker worden (y)
sterk hoor milanos! (y)
Those who believe, achieve!!!