Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Milanos

Hee mensen,

Ik denk dat een introductie inmiddels niet meer nodig is.
Voor 2015 heb ik maar besloten om een forum met tips bij te gaan houden. Dit doe ik omdat ik merk aan mijn PM berichten dat daar nog best wel wat vraag naar is. Op mn forum zal je voornamelijk NBA tips vinden en voetbalcombo's. Mn live tips zal ik nog steeds in de chat blijven noemen.

Mn eerste NBA tips voor vanavond zijn:
Washington Wizards - Chicago Bulls under 194,5 @1,95

Wizards en Bulls behoren beide tot de top 5 defensive teams van de NBA. Aangezien ik hiernaast ook nog Play-off style game verwacht zullen hier niet veel punten gaan vallen. Statistieken zeggen ook dat de laatste 6 onderlinge ontmoetingen 1 maal boven de 195 is uitgekomen met 197 punten.

Golden State Warriors - Cleveland Cavaliers -12,5 Golden State @ 1,84

Golden State op het moment een stuk beter dan Cavs, Cavs missen Lebron en Varajeo en dat is nog steeds duidelijk te merken. GSW heeft laatste 4 wedstrijden hun line gecoverd en vandaag verwacht ik niet anders.

Atlanta Hawks - Detriot Pistons -1,5 Atlanta @1,74

Voor deze wedstrijd verwacht ik dat Atlanta wint. Beide teams spelen goed basketball en hebben beide een winstreak. Alleen speelt Atlanta naar mijn mening toch het beter basketball en hebben ze ook het thuisvoordeel.

Player special ben ik nog aan het uitzoeken.

Succes


(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar milanos
Country flagmilanos in 9-01-2015 23:06 Leden topics
in 9-01-2015 23:06 Leden topics
376 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
NBA Bet

Miami Heat winst nog geen 1 eerste kwart te winnen vandaar deze pik. Atlanta heeft ze tot nu toe allemaal gewonnen en ook een paar ruim met 10 punten.

Toronto is altijd mijn quarter 2 team geweest en dit doen ze weer netjes alle q2's waren binnen op 1 na dat werd gelijk.

Detroit Pistons zijn zo veel sterker dan vorig jaar en de bookies hebben dat zo te zien nog steeds niet door. Pacers hebben nog niks gewonnen en ik verwacht tegen de sterk spelende Pistons ze niet gaan winnen.

Memphis -4,5 zou ik snel zetten want Cousins speelt niet mee dat is echt NET bekend gemaakt.

Succes!

0 Vind ik leuk's


Getipt in de chat, paar mensen blij gemaakt met extra geld

BINNNEEN
0 Vind ik leuk's
Getipt in de chat, nog aardig wat mensen blij gemaakt morgen weer (y)

0 Vind ik leuk's
Milanos vroeg me om zijn tips in zijn topic te posten, dus dit zijn ze:

Minnesota timberwolve q1 + 1,5 odd 1.85
Dallas Mavericks match -3,5 odd 1.76
Memphis Grizzlies match -3,5 odd 1.90

Deze zijn van dus van milanos en niet van mij
Succes!
0 Vind ik leuk's
Hoi Milanos, speel je nog (Q) tips?
0 Vind ik leuk's
NBA TIPS

Let op eerste game om 01:00

Singles zijn aan te raden, had zelf de Bulls er per ongeluk in staan. Maar zie ze wel winnen revenge voor laatst.

LeBron gaat veel punten maken altijd een leuke rivaliteit tussen Carmelo en LeBron als ze tegen elkaar spelen.

Atlanta 3e in het winnen van quarter 1 als uit team. Boston in thuis wedstrijden nummer 23 in quarter 1.

Dallas moet hier gewoon coveren hebben meer kwaliteit en de Lakers zijn gewoon te matig.

Houston -6,5 heeft een mooie line dit komt omdat het niet zeker was of Harden en Howard zouden spelen. Harden speelt sowieso dus ik verwacht dat ze deze match makkelijk coveren.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.