Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Mtimmerman

Besloten weer te beginnen. In mijn ogen mooi tipje gevonden. Sporting B - Guimaraes B, uitploeg haalde 3 punten uit 9 uitwedstrijden en staat op een 1 na laatste plaats. Sporting heeft een uitstekende vorm in met name de thuiswedstrijden.


Sporting B - Guimaraes B 21-12-17 16:00

Sporting B to win 1.80 @ bwin


Ik stake 3/5

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mtimmerman
Country flagmtimmerman in 21-12-2017 04:53 Leden topics
in 21-12-2017 04:53 Leden topics
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Melbourne Victory vs Newcastle Jets.

9:50 29-12-17


Ik ga voor both teams to score, 1.60 @ BWIN en zal 2/5 staken. Heb hier vertrouwen in om zowel de thuisploeg als de uitploeg wist te scoren in hun laatste 4 thuis- en uitwedstrijden.


Ook zal ik lowstake (1/5) gaan voor Newcastle Jets dnb 2.40 @ BWIN simpelweg omdat Victory in de gehele competitie pas 2 punten pakte thuis en de Jets pas 1 keer punten lieten liggen.

0 Vind ik leuk's

Matige winst is ook winst..

Vandaag speel ik:


Atalanta vs Cagliari 15:00 Atalanta to win @ 1.45

Atalanta is in een topvorm. Met een hele week rust denk ik dat zij deze vorm weer goed door kunnen zetten tegen laagvlieger Cagliari.


Birmingham vs Leeds 16:00 Leeds to win @ 2.20

Leeds won laatste 3 uitwedstrijden. Birmingham staat pal onderaan.


Aangezien ik redelijk veel vertrouwen heb speel ik deze in een combi. De totale odd komt op 3.19


2 Vind ik leuk's

Mouscron - Kortrijk ^ Kortrijk to score @ 1.35


Waregem - Liege ^ Liege DNB @ 1.80

Combi quotering 2.43 stake 2/5


En voor erbij Kortrijk to win @ 3.10

Stake 1/5


Ik speel ze op bwin


1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.