Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Olivier

Doormiddel van dit forum wil ik voor iedereen mijn tips duidelijk zichtbaar maken. Afgelopen paar weken gaat het redelijk met het goed voorspellen van wedstrijden, met afgelopen maandag een winst van €150,- met €2,- inzet. Wel wil ik jullie een belangrijk tip meegeven: ontzettend vaak heb ik 3 van de 4 wedstrijden goed!:) Dus hopelijk kunnen jullie mij ook tips meegeven op welke wedstrijd ik niet moet inzetten
Ik zet altijd maximaal €5,- in, en het mogelijk winstbedrag varieert van €20,- tot en met €150,-. Ik probeer altijd op vier wedstrijden in te zetten omdat je met 3 wedstrijden, naar mijn mening, een te lage quotering hebt en bij 5 wedstrijd altijd wel een wedstrijd bij zit die totaal anders loopt dan je verwacht.
Daarnaast hoop ik via dit forum ook voor mij zelf duidelijkheid te creëren met hoeveel het qua uitgaves en inkomsten staat.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar olivier4life
Country flagolivier4life in 30-04-2013 22:25 Leden topics
in 30-04-2013 22:25 Leden topics
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.