Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Principito93

Aangezien ik opnieuw mijn vorig topic uit het oog verloren heb en niet meer kan terugvinden open ik een nieuw. Omdat Rolland Garros op het programma staat had ik graag mijn tips met jullie gedeeld! Er zal ook een challenge aan vasthangen om van 10 naar 1000 te gaan. Altijd leuk om te volgen!!

Aan de hand van printscreens (odds van Unibet) kan je dit makkelijk begrijpen & volgen.
Odds neem ik van Unibet omdat dit vaak een gemiddelde is van de top bookies (betfair, pinnacle, ..) & mindere bookies.

From 10 to 1000 Challenge:




Single bets:


Mvg,
Principito93

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar principito93
Country flagprincipito93 in 25-05-2014 20:59 Leden topics
in 25-05-2014 20:59 Leden topics
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Topic even verplaatst naar tips van leden.
0 Vind ik leuk's
Ik speel met je mee Princi. Ik heb alleen Pliskova vervangen door Djokovic wint met 3-0 in sets en Montanes wint. Altijd plezant om zoiets te proberen bij een grand slam (y) De singles heb ik niet meegespeeld.
0 Vind ik leuk's
NBA Finals:

LBJ scoort meeste punten in de serie x1.25
- 10/10 stake.

Stand na game 4: 2-2 x2.35
- 5/10 stake.

0 Vind ik leuk's
WK 2014:

Beste eindklassering: België > Nederland x1.60
- 7/10 stake.

Beste eindklassering: Algerije > Iran x1.78
- 4/10 stake.

Beste eindklassering: Japan > Zuid-Korea x1.72
- 4/10 stake.

Meeste doelpunten: Argetinië > Spanje x1.37
- 5/10 stake.

Meeste doelpunten: Brazilië > Spanje x1.35
- 5/10 stake.

Suarez krijgt een kaart voor duiken x5.00
- 2/10 stake.

Een nederlandse "rookie" scoort ten minste 1 doelpunt: No x1.72
- 6/10 stake.

Topschutter: Neymar x11.00
- 1/10 stake.

0 Vind ik leuk's
Frankrijk-Nigeria:
> Totaal aantal wissels: under 5.5 @2.80
> Totaal aantal wissels door uitploeg: under 2.5 @3.20
0 Vind ik leuk's
principito93:
Frankrijk-Nigeria:
> Totaal aantal wissels: under 5.5 @2.80
> Totaal aantal wissels door uitploeg: under 2.5 @3.20


Aantal wissels door uitploeg: 2!
0 Vind ik leuk's
Tour de France 2014, stage 10:
Confrontatie-bet: Porte > Valverde @1.50
0 Vind ik leuk's
principito93:
Tour de France 2014, stage 10:
Confrontatie-bet: Porte > Valverde @1.50


(n)
0 Vind ik leuk's
23.07.2014 | 21:00
Lu Y.H.- Kuznetsov Al. |2| @3.00

In mijn ogen is dit een 65/35 wedstrijd dus ligt er een (heel) kleine value op Kuznetsov aan een quotering van 3.00! Doch wil ik meegeven dat Lu niet in een goeie vorm steekt, dus dat laat misschien de kansen stijgen tot een 60/40, althans er ligt value op de quotering voor Alexander Kuznetsov waardoor we deze bet spelen met een stake van 3/10!
_____________

23.07.2014 17:30
Marti Y. - Granollers-Pujol |1| @3.81

Volgens de bookmakers maakt Marti amper 26% kans om deze wedstrijd als winnaar af te sluiten. Wel, volgens mij ligt dit toch anders: Ik denk namelijk dat onze Zwitser een grotere kans maakt om te winnen van Granollers-Pujol aangezien dit tornooi zich afspeelt in Gstaad (Zwitserland) en Marti dus onder het oog van het thuispubliek een sterke indruk heeft gemaakt door te winnen van Gimeno-Traver met een spannende 3-setter, namelijk 7-5 6-7 6-7 en 3 matchpoints heeft kunnen weerkeren. Ook is het een feit dat hij beschikt over een sterke 1st serve. Granollers daarentegen is iemand die houdt van rally's maar in de partij tegen Gimeno-Traver heeft Marti geen problemen om de punten lang te houden. Daarom ligt er toch wel value op de quotering die Pinnacle mij kan aanbieden omdat ik de kansen eerder zie als: 30/70! Waardoor onze stake hier als volgt bedraagt: 4/10!
_____________

Tour de France 2014, Renners-specials:
> Nibali wint het bergklassement: Nee @1.22
De bookmakers denken voor 82% dat Nibali het bergklassement niet zal halen, in mijn geval is dit 90%. Het lijkt belachelijk, maar in mijn ogen is dit een value-bet met de zin op de etappe van morgen. Rafal Majka heeft zich volledig gespaard waardoor deze volgens mij de eerste 3 bergen volledig voor zijn rekening zal nemen en hoogstwaarschijnlijk ook meteen voor de etappe zal gaan. Indien dat zelf niet gebeurd zal hij genoeg punten behaald hebben met de voorgaande bergpunten. Ik ga voor deze bet een stake gebruiken van 8/10!

> Pinot wint het jongerenklassement: Ja @1.23
Hetzelfde verhaal geldt voor Pinot ivm het behalen van de jongerentrui. Met wat ik afgelopen dagen heb gezien waren de kansen vrijwel gelijk. Maar na vandaag is er een enorme kloof gevallen, namelijk 1:34! In een bergetappe is dat natuurlijk weinig (indien ze niet aan elkaar gewaagd zijn) maar in dit geval denk ik dat het enkel maar groter zal worden. Bardet heeft namelijk een kleine terugval en net nu toont Pinot zich dé beste klimmer van het peloton (na Nibali?). Met het oog op de tijdrit op de voorlaatste etappe is dat verschil te groot om te overbruggen want volgens mij wordt verschil minstens groter. Bookmakers: 81%! Wel ik geef Pinot 95%, stake on this bet: 10/10!
_____________

Succes voor de volgers! (y)
0 Vind ik leuk's
principito93:
23.07.2014 | 21:00
Lu Y.H.- Kuznetsov Al. |2| @3.00
Stake: 3/10!

Result: -3units
_____________

23.07.2014 17:30
Marti Y. - Granollers-Pujol |1| @3.81
Stake: 4/10!

Result: -4units
_____________

Tour de France 2014, Renners-specials:
> Nibali wint het bergklassement: Nee @1.22
Stake: 8/10!
Result: Pending.

> Pinot wint het jongerenklassement: Ja @1.23
Stake:: 10/10!
Result: Pending.
_____________

Total: -7units
Pending: 18units.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.