Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Raymond-AFCA


Hallo,
Ten eerste stel ik mezelf even voor, Ik ben Raymond, 18 jaar oud, Ik volg voornamelijk het Nederlands & Belgisch voetbal, Daarbij ook nog vaak wielrennen & in de winter tijden schaatsen.
Ik heb besloten ook maar eens een topic te beginnen, Misschien heb je er wat aan!
Me tips voor morgen:
AS Eupen - Eendracht Aalst, Handicap 0-2, Odd @3.65
Mouscron Peruwelz - Heist, Handicap 0-2, Odd @2.75
Bij elkaar is de odd @10.04 x 50 ( Inzet ) = 501,88
Toelichting:
- Ik heb Eupen gekozen omdat ze de laatste tijd erg goed spelen.
Verdediging staat erg sterk, Pas 2 goals tegen, Aanval staat ook vast, Met 15 goals in 5 wedstrijden denk ik dat ze Eendracht toch met minimaal 2 doelpunten verschil moeten kunnen winnen.
- Mouscron Peruwelz geldt eigenlijk bijna hetzelfde verhaal, Scoren veel, Krijgen wel meer goals tegen dan Eupen, Heist begon het seizoen dramatisch, Hebben laatste 2 wedstrijden 4 punten gepakt tegen laaggeklasseerde teams.
Buiten het voetbal speel ik vandaag ook nog de Vuelta:
Het zal vandaag waarschijnlijk op een sprint uitkomen, Maar een goeie vlucht maakt ook zeker kansen!
Er zijn 2 klimmetjes van de 3rde categorie, Maar de top van de laatste klim ligt op 50 km voor de finish.
Op 6 km van de streep zit nog een klein pittig klimmetje.
Meersman voor Boasson Hagen @2.20
Ratto voor Arndt @2.40
Bij elkaar is de odd @5.28 x 25 ( Inzet ) = 132
Toelichting:
- Meersman is een betere klimmer dan Boasson Hagen, Hagen heeft nog niet veel laten zien naar mijn mening.
Ik vind die odd voor Meersman te mooi om te laten liggen, In een massasprint zit die momenteel meestal bij de eerste 10, En na 3 weken koersen bijna denk ik dat hij toch een kans maakt voor deze etappe ook nog!
- Omdat ik ook wel een vlucht verwacht morgen, Denk ik dat Ratto meer kans maakt dan Arndt, Ook al komt hij niet in de vlucht te zitten, Denk ik dat hij alsnog meer kans maakt dan Arndt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar raymond-afca
Country flagraymond-afca in 10-09-2013 22:14 Leden topics
in 10-09-2013 22:14 Leden topics
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tips voor vanavond:
Aalesund - Molde, Over 2,5 goals, Odd @1.55
Uitleg:
Aalesund speelt sterk thuis, Halen meer punten thuis dan uit, Molde begint langzamerhand beter te worden in de competitie, Gaan langzaam omhoog op de ranglijst.
Beide teams hebben de laatste 5 wedstrijden 10 punten gehaald.
Ik verwacht zelf dat het een doelpunten spektakel gaat worden.
Honka - ROPS, 1, Odd @1.52
Uitleg:
Verwacht zeker dat Honka de punten in eigenhuis houd, Spelen erg sterk, Veel goals, En hebben een betere selectie dan ROPS.
ROPS heeft de laatste 2 wedstrijden gelijkgespeeld, En denk dat ze vanavond te weinig kwaliteit hebben voor een punt.
Tips voor morgen:
Geel Meerhout - Moeskroen, H-1 ( 1-0 ) , Odd @2.65
Uitleg:
Moeskroen gaat erg lekker, Maken veel goals & weinig tegengoals.
Afgelopen week weer 5-0 gewonnen, En dan dat ze makkelijk moeten kunnen winnen.
Geel Meerhout had afgelopen week met moeite gewonnen van Hoogstraten die bij de onderste clubs staan.
Heist - Eupen, H-1 ( 1-0 ), Odd @2.55
Uitleg:
Heist heeft afgelopen week dus 5-0 verloren van Moeskroen, Ze maakte geen kans, Amper aanvallen & de verdediging is erg zwak.
Vind Eupen dit jaar erg goed spelen, Hun aanval staat erg sterk & ze scoren veel.
Het duo Lallemand & Kabasele zijn samen al goed voor 10 goals, Erg sterk duo.
Denk zelfs dat er bij Eupen & Moeskroen zelfs H2 ( 2-0 ) kan spelen, Gemiddelde stake gooi ik erop denk ik!
Misschien morgen nog meer tips als er tijd is!
Succes als je meespeelt!
0 Vind ik leuk's
Ik speel vanmiddag al Eupen H-1 & Moeskroen H-1.
Nieuwe tips:
Dessel - Vise, 1, Odd @1.75
Uitleg:
Dessel begon het seizoen wisselvallend, Maken veel goals, Krijgen ook veel goals tegen.
Hun verdediging vind ik niet erg sterk staan, Maar hun middenveld & aanval staat erg sterk.
Met hun topscoorder Benassar die 4 van de 9 goals heeft gemaakt, Hebben ze een sterke speler in huis.
Vise heeft vorige week hun eerste punt gehaald uit 6 wedstrijden, Verdediging is erg zwak, Krijgen veel goals tegen en krijgen zelf amper kansen.
Ik verwacht dus een matige 1-0 of 2-0 overwinning voor Dessel.
Hoogstraten - Westerlo, 2, Odd @1.60
Uitleg:
Westerlo heeft dit seizoen nog niet verloren, 4 Duels gewonnen, 2 Duels verloren.
Hun doelsaldo is 10 goals voor, 4 tegen, Ze krijgen dus erg weinig goals tegen.
De selectie van Westerlo is zo goed als compleet, Missen 3 spelers die voornamelijk op de bank zitten.
Hoogstraten is vorig jaar gepromoveerd naar deze competitie, Vind ze erg tegenvallen dit jaar.
Ik verwacht een mooie uitwinst voor Westerlo!
Lokeren - Cercle Brugge, H-1 ( 0-1 ), Odd @2.33
Uitleg:
Lokeren speelt erg goed deze competitie, Pakken punten tegen de grote teams & spelen erg sterk samen.
Lokeren heeft alle 3 de wedstrijden thuis makkelijk gewonnen, Zijn moeilijk te verslaan op eigen veld.
Ik verwacht dat Lokeren de punten makkelijk in huis houd, Dus H-1 winnen ze!
Succes als je meespeelt & laat het me horen! :)
0 Vind ik leuk's
Bedankt Raymond
ik speel mee
(y)
0 Vind ik leuk's
Hallo mannen,
De komende week geen tips, Geniet van het heerlijke weer in Barcelona!
Morgen de wedstrijd Barcelona - Ajax meemaken in het uitvak!
Tot later!
0 Vind ik leuk's

Hallo daar zijn we weer!
Na een druk weekje bezig te zijn geweest met uitwedstrijden van Ajax, Ga ik nu weer een paar tips geven voor de komende dagen!
26 - 09 - 13:
Athletico Bilbao - Betis, 1, Odd @1.95
Beide ploegen missen geen vaste basisspelers en ik verwacht dat Bilbao de punten in eigen huis gaat houden.
Als je op goals gaat zetten, Zal ik persoonlijk niet al teveel doen, Word een nipte overwinning voor Bilbao denk ik!
27- 09 - 13
Helmond Sport - Almere City, H-1 ( 0-1 ) , Odd @2.40
Na de blammage van Almere en Helmond Sport gaan ze er allebei alles aan doen om het goed te maken.
Daardoor verwacht ik veel ruimtes tussen de linies, En aan gezien Helmond Sport veel goals maakt ( Ook veel tegen ) verwacht ik dat ze met 2 doelpunten verschil moeten kunnen winnen.
Brouwers & Koc zitten bij de selectie en zullen hoogstwaarschijnlijk gewoon in de basis starten, Allebei goed samen voor 12 goals.
Royal Antwerp - Virton, H-1 ( 0-1 ), Odd @2.75
Beide teams zijn al uitgeschakeld in de beker en hebben dus deze week niet gespeeld,
Antwerp speelt de laatste wedstrijden uitstekend, Maken veel goals & krijgen amper tegengoals.
Ze spelen tegen Virton, Draait goed mee in het linkerrijtje, Pakken de puntjes maar scoren erg moeilijk.
Guvenc speelt als het goed is gewoon in de basis, De man die al goed is voor 6 doelpunten van de 18.
De rest komt morgen als het goed is, Succes als je meespeelt! Laat het me horen! :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.