Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Riquerdo

Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar riquerdo
Country flagriquerdo in 17-01-2012 14:28 Leden topics
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
1365 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vandaag heb ik één voetbaltip... Het is een combi met verschillende competities... Vriendschappelijk, Conference en FA Cup-replay...
Laat weten wat jullie hiervan denken:
FC Basel - FC Fehervar (Neutral Venue) (1 X 2) FC Basel
Rot Weiss Essen - SSVG Velbert (1 X 2) Rot Weiss Essen
Hayes en Yeading United - Ebbsfleet United (1 X 2) Ebbsfleet United
Queens Park Rangers - Milton Keynes Dons (1 X 2) Queens Park Rangers
Laat ook even weten of jullie meedoen met deze weddenschap...
0 Vind ik leuk's
Welkom Riquerdo, ik zal je tips in de gaten houden
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker


Welkom Riquerdo, ik zal je tips in de gaten houden


Bedankt Vincent, ik zal jou tips ook volgen!!
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
Voor vandaag heb ik één voetbaltip... Het is een combi met verschillende competities... Vriendschappelijk, Conference en FA Cup-replay...
Laat weten wat jullie hiervan denken:
FC Basel - FC Fehervar (Neutral Venue) (1 X 2) FC Basel
Rot Weiss Essen - SSVG Velbert (1 X 2) Rot Weiss Essen
Hayes en Yeading United - Ebbsfleet United (1 X 2) Ebbsfleet United
Queens Park Rangers - Milton Keynes Dons (1 X 2) Queens Park Rangers
Laat ook even weten of jullie meedoen met deze weddenschap...

Hier een mooie winst op behaald bij bwin (y)
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond ook een paar combi's spelen :)
Ghana - Botswana (1 X 2) Ghana
Sivasspor - Antalyaspor (1 X 2) Sivasspor
Torquay United - Dagenham and Redbridge (1 X 2) Torquay United
Fleetwood Town - Braintree Town (1 X 2) Fleetwood Town
FC Motherwell - Dunfermline (1 X 2) FC Motherwell
Forest Green Rovers - Wrexham (1 X 2) Wrexham
Cardiff City - Crystal Palace (1 X 2) Cardiff City
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
Voor vanavond ook een paar combi's spelen :)
Ghana - Botswana (1 X 2) Ghana
Sivasspor - Antalyaspor (1 X 2) Sivasspor
Torquay United - Dagenham and Redbridge (1 X 2) Torquay United
Fleetwood Town - Braintree Town (1 X 2) Fleetwood Town
(y) 11.87 mee gewonnen
FC Motherwell - Dunfermline (1 X 2) FC Motherwell
Forest Green Rovers - Wrexham (1 X 2) Wrexham
Cardiff City - Crystal Palace (1 X 2) Cardiff City

(n) Helaas liet Wrexham het afweten
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond heb ik ook een tweetal weddenschappen.
Aangezien FC Oss - Cambuur Leeuwarden al in drie edities veel doelpunten heeft opgeleverd (4-2, 8-1 en 4-5) heb ik voor vanavond
voor de odd Over 3.5 goals @2,25 gekozen...
Daarnaast heb ik in deze combi op Metz DNB gespeeld, twee gelijkwaardige ploegen die denk ik op een gelijkspel ga afstevenen, een under
2.5 had hier ook gekund, maar ik ga in deze voor een gelijkspel...
De laatste in deze combi is Everton, dat Fulham op bezoek krijgt... Everton heeft in 45% van haar thuiswedstrijden heeft verloren en dat Fulham slechts 9% van haar uitwedstrijden in winst weet om te zetten... In deze geeft het thuisvoordeel de doorslag en zal Everton doorbekeren en zullen Jol en Ruiz met Fulham uitgeschakeld worden...
0 Vind ik leuk's
De tweede die ik heb afgesloten begint met Almere City, dat FC Emmen op bezoek krijgt... FC Emmen reist met slechts 14 selectiespelers plus een aantal jeugdspelers af naar Almere... Almere heeft vorige week laten zien goed te kunnen voetballen, ze hebben aardig wat mogelijkheden gehad en met een beetje geluk hadden ze nog punt uit vuur gesleept bij FC Zwolle, de odd van 1.75 is een mooie value... Almere City zal deze wedstrijd
winnen...
Almere City wint @1.75 (Unibet)
De tweede wedstrijd is Hannover 96 - FC Nürnberg, twee gelijkwaardige tegenstanders... Eerder dit seizoen wist Hannover in het zuiden van Duitsland met 1-2 te winnen... De gastheren hebben echter al hun laatste 5 wedstrijden gelijk gespeeld, daarom heb ik in deze bet gekozen voor DNB... Nurnberg presteert de laatste tijd aardig, met vorige week nog een 2-0 thuiswinst op Hertha, maar in uitwedstrijden loopt het wat stroever, dus ligt een gelijkspel hier voor de hand...
Hannover 96 DNB @1.56 (Unibet)
De laatste wedstrijd is Pescara - Modena, Pescara staat hoog op de ranglijst (3e) tegen Modena (17e)... In thuiswedstrijden is Pescara oppermachtig, slechts 1 maal gelijk gespeeld en 1 maal verloren, terwijl Modena op vreemde bodem slecht presteert, met slechts twee overwinningen, vijfmaal een gelijkspel en vijfmaal een nederlaag... Als Pescara bovenin mee wil blijven doen, is dit een MUST WIN voor de gastheren! Naar mijn mening is Modena niet sterk genoeg om ook maar een punt mee te nemen...
Pescara wint @1.50
0 Vind ik leuk's
(h) Mooie picks...als deze goed gaan zal ik je zeker volgen (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Wat moet ik toch zonder jou? Ik mis je zo erg..
Heb hier goed over nagedacht... We zullen zien wat het wordt!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.