Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Riquerdo

Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar riquerdo
Country flagriquerdo in 17-01-2012 14:28 Leden topics
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
1365 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel vandaag een drietal tenniscombi's. Hopelijk heb ik meer geluk dan gisteren:)
Combi 1:
Falla, A - Istomin, D 1
Kukushkin, M - Querrey, S 2
Scheepers, C - Pavlyuchenkova, A 2
Volandri, F - Rochus, Olivier 2
odd @6.32
Combi 2:
Arn, G - Tsurenko, L Correcte Score 0-2
Baker, Brian - Stakhovsky, S 2
odd @4.37
Combi 3:
Lacko, L - Tomic, B 2
Peer, Shahar - Wozniak, A 2
Shuai Peng - Arvidsson, S 1
Minella, M - Hradecka, L Correcte Score 0-2
odd @4.95
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
Ik speel vandaag een drietal tenniscombi's. Hopelijk heb ik meer geluk dan gisteren:)
Combi 1:
Falla, A - Istomin, D 1 (n)
Kukushkin, M - Querrey, S 2 (n)
Scheepers, C - Pavlyuchenkova, A 2 (n)
Volandri, F - Rochus, Olivier 2 (n)
odd @6.32(n) Alle bets in deze combi fout:O, komt niet vaak voor bij mij...:P
Combi 2:
Arn, G - Tsurenko, L Correcte Score 0-2 (y)
Baker, Brian - Stakhovsky, S 2 (n)
odd @4.37(n) Stakhovsky wint 1e set, maar kan de voorsprong niet vasthouden...:(
Combi 3:
Lacko, L - Tomic, B 2 (y)
Peer, Shahar - Wozniak, A 2 (n)
Shuai Peng - Arvidsson, S 1 (n)
Minella, M - Hradecka, L Correcte Score 0-2 (y)
odd @4.95(n)

Het zat vandaag niet mee, hopelijk heb ik morgen meer geluk:)
0 Vind ik leuk's
Mijn twee bets voor vanavond, waarvan AIK al is begonnen:
Combi 1:
Almeria CF
Turkey
USM Selfoss
odd @4.99
Combi 2:
AIK
AS Eupen
Real Valladolid
odd @3.07
0 Vind ik leuk's
Hey Riquerdo, heb jij nog een visie over het Ek ? Wie jij als kanshebbers ziet of als verassing? (h)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
Mijn twee bets voor vanavond, waarvan AIK al is begonnen:
Combi 1:
Almeria CF (y) 2-0
Turkey (y) 1-3
USM Selfoss (n) 3-3
odd @4.99(n) 88e minuut staan ze nog 3-1 voor, spelen ze nog 3-3:(
Combi 2:
AIK (y) 1-0
AS Eupen (y) 1-0
Real Valladolid (y) 1-0
odd @3.07(y)

Toch nog iets gewonnen vandaag:)
0 Vind ik leuk's
comeyer:
Hey Riquerdo, heb jij nog een visie over het Ek ? Wie jij als kanshebbers ziet of als verassing? (h)

Comeyer, ik denk finale Duitsland - Nederland, maar ik denk dat Italië een gevaarlijke outsider is, samen met Tsjechië en Zweden... En als thuisland zie ik Polen ook nog de kwartfinales bereiken:) Ik hoop dat je er iets aan hebt:)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
comeyer:
Hey Riquerdo, heb jij nog een visie over het Ek ? Wie jij als kanshebbers ziet of als verassing? (h)

Comeyer, ik denk finale Duitsland - Nederland, maar ik denk dat Italië een gevaarlijke outsider is, samen met Tsjechië en Zweden... En als thuisland zie ik Polen ook nog de kwartfinales bereiken:) Ik hoop dat je er iets aan hebt:)

Tjechie weet ik zo nog niet :-$
0 Vind ik leuk's
comeyer:
riquerdo:
comeyer:
Hey Riquerdo, heb jij nog een visie over het Ek ? Wie jij als kanshebbers ziet of als verassing? (h)

Comeyer, ik denk finale Duitsland - Nederland, maar ik denk dat Italië een gevaarlijke outsider is, samen met Tsjechië en Zweden... En als thuisland zie ik Polen ook nog de kwartfinales bereiken:) Ik hoop dat je er iets aan hebt:)

Tjechie weet ik zo nog niet :-$

Je vroeg naar mijn visie, so here it is... Ik vind dat de Tsjechen een goed, degelijk team hebben... Ik zie ze sowieso door de poule heenkomen...
0 Vind ik leuk's
Na een tijdje afwezigheid op mijn topic, ga ik de draad weer oppakken. Ik speel een paar combi's van verybad mee, al zijn dit niet exact dezelfde. Een overzichtje:
1:
Newport County - Hereford United Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y)
Nottingham Forest - Wigan Athletic Side weddenschappenBeide teams scoren (1:Ja - 2:Nee) Je weddenschap: 1 (y)
odd @4.03(y)
2:
Sheffield Wednesday - Fulham Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 (n)
Udinese - S.C. Braga Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n)
odd @5.06(n)
3:
Preston North End - Crystal Palace Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y)
Norwich - Scunthorpe United (0-1) 3-Way handicapReguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (0-1) (n)
odd @4.55 (n)
4:
Hapoel Ironi Kiryat Shmona - Bate Borisov Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n)
Stoke City - Swindon Town Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n)
odd @4.76(n)
5:
Metz - Tours Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y)
Anderlecht - AEL Limassol Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5 (n)
odd @3.42(n)
Succes allemaal!!;)(y)
0 Vind ik leuk's
Jammer van vanavond Riguerdo! Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.