Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Royyy

Hierbij open ik een topic. Speel al een aantal jaren op voetbal en heb elk jaar wel een mooie ROI behaald vind ik zelf. Ik speel altijd met de bookmaker Unibet.
Voor vandaag speel ik het volgende:
Leyton Orient - Coventry City 1 7/10 @1.88
Coventry zit in grote financiële problemen en heeft veel spelers weg moeten doen. De goedkopere jongere spelers hebben op lange na niet het niveau van wat ze verkocht hebben. Ik tip dan ook Leyton met 7/10.
Fenerbahce - Salzburg 1 7/10 @1.65
Aan een gelijkspel heeft Fenerbahce genoeg, maar persoonlijk denk ik dat ze uiteindelijk gaan winnen vanwege het altijd fanatieke publiek en gewoon meer kwaliteit hebben in de selectie.
Voor morgen alvast:
Zulte - PSV 2 10/10 @1.75
Het krachtsverschil was vorige week te groot. Daarnaast rommelt erg binnen de club van Zulte op dit moment. De jonge spelers van PSV willen zich bewijzen en ik denk gezien de eerste wedstrijd dat het een makkelijke wedstrijd gaat worden. Zeker gezien Zulte zou moeten komen en dan zou PSV met de snelle aanvallers het eenvoudig af kunnen maken.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar royyy
Country flagroyyy in 6-08-2013 10:59 Leden topics
in 6-08-2013 10:59 Leden topics
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Naast PSV speel ik ook nog de volgende weddenschappen vandaag.
Carlisle - Blackburn 2 6/10 @2.00
Ik zie Blackburn vanavond als favoriet, hebben een aantal goede spitsen gehaald en Carlisle is de competitie niet goed begonnen
Voor morgen speel ik:
Malmo - Swansea 2 8/10 @1.90
Malmö speelt zondag een belangrijke wedstrijd tegen AIK en verschillende Zweedse media melden dat Malmö niet met de sterkte opstelling zal gaan spelen. Ik verwacht dan ook een vrij grote kans op een winst voor Swansea
Vitesse - Petrolul Ploiesti 1 5/10 @1.85
De eerste wedstrijd was niet best van Vitesse en kwamen goed weg. Echter zijn ze nu alweer een week verder in training en afgelopen weekend speelde ze een goede wedstrijd in de competitie. Jordania eist het bereiken van de groepsfase. Vitesse zal er alles aan doen om het thuis af te maken en dus te winnen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.