Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Saviola9

Ik ga hier ook maar eens m'n tips plaatsen. Ik speel bijna altijd op Unibet!

Te beginnen met vanavond :

Colombia - Senegal -1 @2.18

WK ganger Colombia neemt het in Argentinië op tegen Senegal. Senegal komt met een veredeld C-elftal en Colombia is op volle oorlogssterkte zo vlak voor het WK. Colombia, waar Falcao helaas nog steeds geblesseerd is, zal op het WK een goede indruk achter willen laten en de spelers willen zich vandaag voor hun coach gaan bewijzen. De spelers van Senegal zijn allemaal onervaren en een stuk of 7/8 spelers spelen nog in eigen land, waar de competitie natuurlijk niks voorstelt.

Kortom : Een sterk Colombia tegen een zeer matig Senegal, ik zie het minstens in 3-0 of 4-1 eindigen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar saviola9
Country flagsaviola9 in 31-05-2014 16:20 Leden topics
in 31-05-2014 16:20 Leden topics
130 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
€10 tot €100 challenge!

Het is de bedoeling om bij elke stap een quote van ongeveer 1,80 te hebben. Dit betekent dat je binnen 5 stappen op de €100 staat.
Ik zoek deze quotes vooral in het basketbal.

Hieronder volgt stap 1.


Basketbal - International Friendlies

Slovakia - Iran Iran -4,5

Een slowaakse tipper bestempelt het mannenbasketbal in Slowakije als 'funny'. Slowakije mist tevens 3 van hun sterspelers, de gebroeders Rancik en Gavel. Ze hebben dus geen sterk elftal, terwijl Iran zich voorbereidt op het WK eind augustus.

Iran zal dus zeker met minstens 5 punten verschil winnen.

Inzet : €10
Odd : 1,87
Uitbetaling : €18,70
0 Vind ik leuk's
Na 10 dagen virtueel te spelen, ben ik op het volgende simpele stappenplan gekomen.



Voor vanavond STAP 1 :

Robredo - Ferrer

Robredo +2,5 GAME Handicap @1,85

Robredo is echt geweldig bezig, 2-0 winnen van Djokovic is niet te geloven natuurlijk. Ik verwacht dat hij vanavond van Ferrer wint, maar met de +2,5 game handicap speel ik op 'safe'.

Succes voor degene die meespelen.
0 Vind ik leuk's
saviola9:


Voor vanavond STAP 1 :

Robredo - Ferrer

Robredo +2,5 GAME Handicap @1,85

Robredo is echt geweldig bezig, 2-0 winnen van Djokovic is niet te geloven natuurlijk. Ik verwacht dat hij vanavond van Ferrer wint, maar met de +2,5 game handicap speel ik op 'safe'.

Succes voor degene die meespelen.


Stap 1 goed :).

Door naar stap 2.

Combi :
Volleybal : Thailand Women - USA Women Under 160,5 points
Voetbal : Manchester United - Swansea City Manchester United


Na lang zoeken een behoorlijke value gevonden in het volleybal. Thailand verloor pas geleden met 3-1 van Zuid Korea terwijl USA hier met gemak 3-0 van won. Daarnaast ligt deze lijn bij meerdere bookmakers rond de 135 en bij Unibet dus op de 160,5. Absoluut veel value.

Manchester United is natuurlijk in topvorm met Louisje aan het front. Ik verwacht dan ook een simpele overwinning voor United thuis tegen Swansea City. Swansea is sowieso ernstig verzwakt.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inzet : €18,50
Odd : 2,16
Uitbetaling : €39,96

Odd ligt iets hoger dan de 1,80 maar dat maakt niet uit.
0 Vind ik leuk's
Helaas, Thailand heeft toch 1 set gepakt. Under 160 gaat niet meer lukken (n)
Volgende keer beter !
0 Vind ik leuk's
Inderdaad, USA begon opeens bizar slecht te spelen.
0 Vind ik leuk's
Je bedoeld, staat nog steeds bizar slecht te spelen ;-)
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag drie tips :

G.Simon - R. Albot under 30,5 games. @1,64

G. Simon is veel beter dan R. Albot. Ik verwacht dan ook een 3-0 overwinning. Dit betekent dat Albot nog 12 games mag pakken, een 6-4 6-4 6-4 voldoet dus. Op Blogabet omschreef iemand het als volgt : 'Simon is lord of tennis for him'. Een mooie omschrijving wat mij betreft!

Leuk feitje : Simon staat 31e op de ATP Rankinglist en Albot staat op plek 201.

D. Cubilkova - C. Bellis Cubilkova 1ste Set under 8,5 games. @1,80

Cubilkova speelt tegen een 15 (!) jarige, Cubilkova heeft veel te veel kracht voor Bellis en is vele malen beter. Zal me niks verbazen als dit een 6-0 6-1 of iets dergelijks wordt. Ik verwacht in ieder geval niet dat Bellis de eerste set meer dan 2 games zal pakken, geweldige value in mijn ogen.

Leuk feitje : Cubilkova 13e op de WTA Ranglist, Bellis staat niet bij de top 1000.

Jong PSV - Nec Nijmegen NEC @1,72
Doordat PSV over 2 dagen weer een Europese wedstrijd speelt, zullen er geen wissels van het eerste meedoen. Dit houdt in dat Jong PSV het moet doen met zeer jonge en onervaren spelers tegen NEC. NEC lijkt het Bayern Munchen van de Jupiler League te gaan worden. Ze hebben tot nog toe alle drie de wedstrijden overtuigend gewonnen.

Leuk feitje : Jong PSV verloor de laatste wedstrijd met maar liefst 5-0 van FC Emmen (!)
0 Vind ik leuk's
Had ook nog bij de match Melzer - Granollers op Granollers gespeeld @1.86

Deze is dus al binnen. (y)
Nu wachten op de rest.
0 Vind ik leuk's
Jammer nec stelt teleur net als jong Ajax gister valt niet te wedden op de JL elke team kan van elkaar winnen
0 Vind ik leuk's
Gister 3/4 goed, onbegrijpelijk wat NEC aan het doen was..

Voor vandaag een kleine wielren combo :

Caruso voor Kelderman @1,55
Hofland voor Ciolek @1,37
Martinez voor Valverde @1,65

Samen @3,50
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.