Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Saviola9

Ik ga hier ook maar eens m'n tips plaatsen. Ik speel bijna altijd op Unibet!

Te beginnen met vanavond :

Colombia - Senegal -1 @2.18

WK ganger Colombia neemt het in Argentinië op tegen Senegal. Senegal komt met een veredeld C-elftal en Colombia is op volle oorlogssterkte zo vlak voor het WK. Colombia, waar Falcao helaas nog steeds geblesseerd is, zal op het WK een goede indruk achter willen laten en de spelers willen zich vandaag voor hun coach gaan bewijzen. De spelers van Senegal zijn allemaal onervaren en een stuk of 7/8 spelers spelen nog in eigen land, waar de competitie natuurlijk niks voorstelt.

Kortom : Een sterk Colombia tegen een zeer matig Senegal, ik zie het minstens in 3-0 of 4-1 eindigen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar saviola9
Country flagsaviola9 in 31-05-2014 16:20 Leden topics
in 31-05-2014 16:20 Leden topics
130 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vandaag een basketball tip die ik gister avond al heb gezet :

Turkey - USA USA -35,5 points @1,90

USA speelde gister het arme Finland helemaal weg, uiteindelijk wonnen ze met 59 punten. Ik schat Turkije even goed, of zelfs iets slechter, in als Finland. Turkije heeft een zeer moeizame voorbereiding gehad en ook gister hadden ze het erg lastig tegen New Zeeland, waar ze met 3 punten verschil van wonnen.

De line van 35,5 points lijkt me een zeer mooie. Ik verwacht een overwinning van de USA tussen de 40-50 punten. Succes als je meespeelt!

0 Vind ik leuk's
Volleybal :

Poland - USA
Argentinia - France

Beide landen, zoals de quotes ook aangeven, de favoriet en wat mij betreft terecht! Geven samen ook nog een leuke odd.

Inzet : €14.40
Odd : 1,92
Uitbetaling : €27,60
0 Vind ik leuk's
En nog een funcombi, met respectievelijk daarin Basketball, Basketball en Baseball.

Bogdan Bogdanovic over 12,5 points (Serbia Basketball Player)
France - Spain Spain -8,5 points (1st half)
Washington Nationals - Atlanta Braves Under 8.0
0 Vind ik leuk's
saviola9:
Volleybal :

Poland - USA
Argentinia - France

Beide landen, zoals de quotes ook aangeven, de favoriet en wat mij betreft terecht! Geven samen ook nog een leuke odd.

Inzet : €14.40
Odd : 1,92
Uitbetaling : €27,60


Speel je vaker Volleyball Saviola?
0 Vind ik leuk's
Jazeker! Frankrijk vooralsnog 1-0 achter in sets, paar dramatische fouten. Nu begin van de 2e set, hopelijk gaat dat beter.
0 Vind ik leuk's
Polen zekerheid vind je?
0 Vind ik leuk's
relo10:
Polen zekerheid vind je?

Zekerheidjes bestaan natuurlijk niet maar Polen heeft een zeer goed elftal + het thuisvoordeel (Het WK wordt in Polen gehouden).

Frankrijk ondertussen op 1-1 na een overtuigende set. (y)
0 Vind ik leuk's
Ah ok dan speel ik wel mee, zijn ook goed in vorm (y)
0 Vind ik leuk's
Basketball :

Turk Telekom - Besiktas @1,75

Voetbal :

Dinamo Zagreb - Astra @1,90

Ijshockey :

Zagreb - CSKA Moskow @1,65
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond 2 tipjes:

Tennis:

Kudla - Smyczek @1,50

Ijshockey :

Rapperswil Jona Lakers - ZSC Lions @1,65
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.