Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Snkü

Ik heb besloten mijn eigen tiptopic te openen, voor profijt ende vermaeck. Hier zal ik op dagelijkse basis proberen mijn tips te plaatsen. Om onderscheid te maken tussen de tips die ik plaats hier even een korte uitleg:
- Tips op basis van voorbeschouwing. Deze zijn te herkennen aan de lap tekst en worden gekozen door te kijken naar vorm, blessuregevallen, onderpensgevoelens, statistieken en dergelijke. Een voordeel hiervan is dat er gebruik word gemaakt van teams die uit vorm zijn of juist andersom. Deze tips zijn bij iedere Europese bookie haast wel te spelen en bestaan vooral uit 1X2, Over/Under, Team X to score Y goals, BTS etc. etc.
- Tips rechtstreeks uit mijn zelfontwikkelde wedsysteem. Het wedsysteem wat ik hiervoor gebruik staat nog volop in de steigers en kan dus nog preciezer worden dan aan het begin. Hier word vooral gekeken naar specifieke statistieken van teams, spelers, competities en dergelijken. Buiten beschouwing gelaten zijn dingen als vorm van de dag, blessures en/of importantie van een wedstrijd (B-selectie in bekerduel bijvoorbeeld). Deze tips zijn vooral bedoelt voor Asian bookies zoals het door mij gebruikte Pinnacle. Tips in deze vorm bestaan voornamelijk uit 1X2, Asian handicaps en Over/Under (ook .25 en .75's). Ze zijn te herkennen aan hun dikgedrukte vorm en het feit dat er vrij weinig tekst bij staat. Lekker makkelijk dus voor de no-nonsense wedders; hapklare bets in een easy-to-use verpakking.
Vragen, opmerkingen, verbeteringen en gezeik zijn altijd welkom.
Mijn eerste tips zijn voor morgen, maandag 28 oktober 2013:
Jong PSV - Telstar, Jong PSV +0 1.67
Jong Ajax - Dordrecht, Under 3.25 1.81
Jong Twente - VVV, Jong Twente +0.5 1.93
Noot: allen Pinnacle.
gr gr
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar snku
Country flagsnku in 27-10-2013 20:46 Leden topics
in 27-10-2013 20:46 Leden topics
97 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je had gelijk met Ajax. ik heb mn monopoly straat ingezet.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Tips van vandaag:
Cambuur - Feyenoord, Cambuur +0.75 @1.62
Groningen - RODA, Groningen to win @1.99
Lazio - Genoa, Under 2.75 @1.61
Hellas Verona - Cagliari, Hellas to win @2.14
Utrecht - Heerenveen, Utrecht +0 @1.75
GL!
0 Vind ik leuk's
snku:
Tips van vandaag:
Cambuur - Feyenoord, Cambuur +0.75 @1.62
Groningen - RODA, Groningen to win @1.99
Lazio - Genoa, Under 2.75 @1.61
Hellas Verona - Cagliari, Hellas to win @2.14
Utrecht - Heerenveen, Utrecht +0 @1.75
GL!

Vanwege gezondheidsredenen even druk gehad in het echte leven, probeer het nu weer op te pakken:
Jong Ajax - Graafschap, under 3.5 @1.66
Corona Brasov - FC Brasov, Corona +0.25 @2.30
Jong PSV - MVV, Jong PSV +0.25 @1.53
Lokomotiv Plovdiv - Cherno More, Plovdiv to win @1.75
0 Vind ik leuk's
Er gaat niets boven je gezondheid! ben blij te lezen dat t weer beter met je gaat. Wens je verder heel veel succes in t echte leven EN met je tips!! ps. je tips voor vandaag zien er goed uit...combi of enkel..? groeten mootje
0 Vind ik leuk's
Dankjewel :), gaat zeker goedkomen!
Alle tips speel ik single, meer kans op winst zo. Af en toe speel ik wel een combi maar dan zal ik het er duidelijk bij vermelden
0 Vind ik leuk's
+0.25 wilt zeggen? ik kan bij napoleongames dit niet terug vinden.
0 Vind ik leuk's
+0.25 is een Asian Handicap die wss niet beschikbaar is bij Napoleongames. Het betekent dat de helft van je inzet op +0 en de andere op +0.5 gaat. Wint Corona met 1-0 krijg ik de volle winst aangezien +0 en +0.5 gewonnen word. Word het 0-0 als eindstand krijg ik de helft van mn inzet x de odd terug, aangezien alleen +0.5 winnend was.
0 Vind ik leuk's
ja dat gaat daar niet, dan maar op een andere bookmaker spelen.
thanx voor de uitleg.
0 Vind ik leuk's
snku:

Jong Ajax - Graafschap, under 3.5 @1.66
Corona Brasov - FC Brasov, Corona +0.25 @2.30
Jong PSV - MVV, Jong PSV +0.25 @1.53
Lokomotiv Plovdiv - Cherno More, Plovdiv to win @1.75
0 Vind ik leuk's
Criciuma - Atletico PR, Atletico PR +0 @2.60
Botafogo - Portuguesa, Portuguesa +1.25 @1.617
Gremio - Vasco, Under 2.5 @1.609

Tips voor vanavond.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.