Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Ssimsek7

Voor vandaag heb ik deze bets, ik speel ze allemaal in single en combi's van 2 a 3.
Rayo vallecano - Getafe Rayovallecano winst
Cheltenham - Everton. Everton winst
FC Istres - valenciennes. Valenciennes winst
Basketbal.
Washington wizards - OC Thunder oklahoma winst
Utah jazz- Dallas mavericks utah jazz winst
Portland blazers - Orlando magic Portland winst
Chicago bulls - Cleveland cavaliers chicago winst
Sacramento kings - Memphis grizzles Memphis winst
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ssimsek7
Country flagssimsek7 in 7-01-2013 16:49 Leden topics
in 7-01-2013 16:49 Leden topics
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ssimsek7:
Voor vandaag heb ik deze bets, ik speel ze allemaal in single en combi's van 2 a 3.
Rayo vallecano - Getafe Rayovallecano winst
Cheltenham - Everton. Everton winst
FC Istres - valenciennes. Valenciennes winst
Basketbal.
Washington wizards - OC Thunder oklahoma winst
Utah jazz- Dallas mavericks utah jazz winst
Portland blazers - Orlando magic Portland winst
Chicago bulls - Cleveland cavaliers chicago winst
Sacramento kings - Memphis grizzles Memphis winst

Hey! Ik heb je topic even verplaatst naar: tips van leden ----> zie forum rechts.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Aha , Geen probleem!
0 Vind ik leuk's
[rood]Wedtip – Pacers vs Knicks: Pacers -4,5
0 Vind ik leuk's
Wedtip – Pacers vs Knicks: Pacers -4,5
De Indiana Pacers zijn hot. Dinsdag kwam de titelverdediger Miami Heat op bezoek en ook Miami viel ten prooi aan de Pacers. Miami werd simpelweg overpowered in de rebound en dat leverde ze een nederlaag op met 10 punten verschil. Vannacht ontvangen de Pacers eveneens een titelkandidaat, de New York Knicks. De kans is groot dat zij hetzelfde gaan overkomen als Miami.
Rebounds
De sterkte punten van Indiana zijn de verdediging en de rebounds. Tegenstanders krijgen nooit makkelijke scoringskansen tegen de Pacers en als de bal dan toch de lucht in gaat, heersen de Pacers onder de borden. Met Roy Hibbert en David West hebben ze mannen die de rebounds gemakkelijk uit de lucht plukken. De Pacers staan eerste in de NBA als het gaat om rebounden. Maar voordat er gerebound kan worden, is er een strakke verdediging nodig. Tegenstanders hebben een scoringspercentage van 41,4% per aanval en daarmee staat Indiana eveneens eerste in de NBA. Strakke defense en rebounden, dat is hetgeen coach Frank Vogel zijn spelers meegeeft.
New York heeft een geheel tegenovergestelde speelstijl. De rebounds zijn een zwak onderdeel in het spel van de Knicks. Ze zijn slechts 27e in de NBA in rebounding. Dit maken zij goed door een solide aanval met een goed schotpercentage van de driepuntslijn. Er zijn slechts twee teams in de NBA die hun driepunters tegen een hoger percentage schieten als de Knicks.
Carmelo Anthony
De man die voor een groot deel verantwoordelijk is voor dit hoge driepuntspercentage is Carmelo Anthony. De licht ontvlambare forward is echter geschorst voor de wedstrijd van vannacht tegen Indiana. Hij is geschorst vanwege zijn agressieve houding richting Kevin Garnett in de wedstrijd tegen de Boston Celtics. Zonder Anthony is New York zijn aanvalsleider kwijt. Oftewel, de kop van de slang is eraf. Zonder Anthony heeft New York een doelsaldo wat negen punten lager ligt dan wanneer hij wel speelt!

De kans is groot dat de Pacers met meer dan 4,5 punten verschil winnen. Bij Unibet krijg je nu 1,91 voor je inzet. Een lijn van -7 lijkt mij een stuk realistischer.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.