Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Superwedden Ronald

Beste allemaal,
Ik ben Ronald, voormalig tipgever van het platform Superwedden. Vanaf deze week zal ik via dit topic mijn tips met jullie gaan delen.
Mijn specialiteiten zijn live-wedden, >€30,- odd voor single bets en to score picks.
Ook ik heb gebruik gemaakt van de 200% bonus bij Unibet via VW en wil mijn bonus samen met jullie 6 keer gaan rondspelen.
Aangezien de totale quotering >1.40 moet zijn ga ik de wedstrijden kieskeurig uitzoeken en mijn bonus geduldig rond proberen te spelen. Pak je elke week een odd van 1.40 dan kan je uitkomen op een mooi bedrag van (210euro per week * 6 = 1260euro).
De eerste wedstrijd voor komende week is FC Twente tegen Roda JC geworden. De odd staat momenteel op 1.45 (zie printscreen).
Wie doet er mee :)? Veel succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar superronald
Country flagsuperronald in 26-03-2012 11:28 Leden topics
in 26-03-2012 11:28 Leden topics
27 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Welkom ROnald op het forum,
zeker een mooie tip en zie die wel goed komen (y)
0 Vind ik leuk's
Bedankt Michael! Je stats zien er goed uit man, lekker bezig hier!
0 Vind ik leuk's
Volg mijn tips rechtstreeks via https://twitter.com/#!/Ronaldbet
Welkom nogmaals Ronald (superwedden)! Ik ga je volgen. 1.45 voor een wankelend Twente niet nog best een risicootje? Zijn er nog meer mooie odds rond de 1.40 om dit systeem aan te koppelen. Zou je bet overigens 5 a 6 / 10 spelen.
(y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Hé Vonloite,
Juist omdat Twente aan het wankelen is zal het dit weekend goed moeten presteren tegen Roda. Luuk de Jong en Peter Wisgerhof zijn waarschijnlijk weer van de partij en een blik op de ranglijst laat zien dat zowel PSV, Feyenoord en Heerenveen de Tukkers voorbij zouden kunnen gaan streven. Dit alles bij elkaar maakt Twente wat mij betreft de favoriet en ik verwacht dat het weinig problemen zal opleveren. Je opmerking over de inzet van 5 á 6 / 10 is terecht, maar ik denk dat je bij het selecteren van wedstrijden rond de 1.40 met veel voorbereiding toch wel veelvuldig 10/10 zal kunnen spelen.
Keep up the good work boys en bedankt voor jullie reactie! We gaan knallen!
0 Vind ik leuk's
Volg mijn tips rechtstreeks via https://twitter.com/#!/Ronaldbet
superronald:
Hé Vonloite,
Juist omdat Twente aan het wankelen is zal het dit weekend goed moeten presteren tegen Roda. Luuk de Jong en Peter Wisgerhof zijn waarschijnlijk weer van de partij en een blik op de ranglijst laat zien dat zowel PSV, Feyenoord en Heerenveen de Tukkers voorbij zouden kunnen gaan streven. Dit alles bij elkaar maakt Twente wat mij betreft de favoriet en ik verwacht dat het weinig problemen zal opleveren. Je opmerking over de inzet van 5 á 6 / 10 is terecht, maar ik denk dat je bij het selecteren van wedstrijden rond de 1.40 met veel voorbereiding toch wel veelvuldig 10/10 zal kunnen spelen.
Keep up the good work boys en bedankt voor jullie reactie! We gaan knallen!

Voor het rondspelen van de bonus 10/10 via je eigen systeem is het begrijpelijk. Echter zet je hier normaliter niet je gehele bankroll op. Dat FC Twente dit met een fitte selectie moet winnen die kans is groot.
Laatste onderlinge duels:
za 10/09/11 ERE Roda JC 2 - 1 FC Twente
zo 10/04/11 ERE FC Twente 1 - 1 Roda JC
vr 06/08/10 ERE Roda JC 0 - 0 FC Twente
Voorzichtigheid geboden! Keep up the good work!
(y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Uiteraard zet ik normaal gesproken niet 10/10 op deze wedstrijd. Aangezien je nu heel makkelijk met je storting van €50,- kan spelen vind ik wel dat je gelijk moet knallen met 10/10, dan kan je later altijd nog even rustiger aan doen natuurlijk :)!
Heb jij de bonus zelf al rondgespeeld en/of heb je uberhaupt recht op de bonus als crew member?
De laatste onderlinge resultaten maken de tip des te spannender. Desondanks verwacht ik een 2-1 of 3-1 overwinning :)! Sowieso over 2.5 goals ofzo.
Grtz, Ronald
0 Vind ik leuk's
Volg mijn tips rechtstreeks via https://twitter.com/#!/Ronaldbet
Succes! Denk dat twente door een later treffer wint ik zeg 1-0
0 Vind ik leuk's
superronald:
Uiteraard zet ik normaal gesproken niet 10/10 op deze wedstrijd. Aangezien je nu heel makkelijk met je storting van €50,- kan spelen vind ik wel dat je gelijk moet knallen met 10/10, dan kan je later altijd nog even rustiger aan doen natuurlijk :)!
Heb jij de bonus zelf al rondgespeeld en/of heb je uberhaupt recht op de bonus als crew member?
De laatste onderlinge resultaten maken de tip des te spannender. Desondanks verwacht ik een 2-1 of 3-1 overwinning :)! Sowieso over 2.5 goals ofzo.
Grtz, Ronald

De bonus redelijk makkelijk rondgespeeld. Telkens twee wedstrijden combo rond de 1.50, waar ik heel zeker van was.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Hee Ronald!
Ik speel hem met je mee!
Succes!:)
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
Goed om te horen mannen!
Veel succes allemaal!
0 Vind ik leuk's
Volg mijn tips rechtstreeks via https://twitter.com/#!/Ronaldbet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.