Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: verybad65

yo goedendag ik ga het ook maar eens proberen met die voorspellingen ;-)
dus voor vanavond europa league
man. united 1 @1.5
metalist kharkiv 1 @ 2.0
standard.l 1 @ 2.6
valencia 1@ 1.50
11 combinaties
az over 2.5 @2.05
twente over 2.5 @2.0
mentalist kharkiv over 2.5 @2.25
sporting.lissabon over 2.5 @2.0
11 combinaties
man .united 1@1.5
metalist kharkiv 1 @2.0
sporting lissabon 1@4.5
valencia 1 @1.55
11 combinaties
atletico madrid onder 2.5 @ 2.0
standard luik onder 2.5 @ 1.75
valencia over 2.5 @ 1.70
4 combinaties
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar verybad65
Country flagverybad65 in 8-03-2012 16:48 Leden topics
in 8-03-2012 16:48 Leden topics
1574 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
het was weer een zeer vruchtbaar weekend :d
op naar morgen :p
0 Vind ik leuk's
ik zet maar alvast neer want er speelt een om 3 uur al :p
Santos Laguna - Tigres Reguliere speeltijd Je weddenschap: Enkelvoudig, 1 @2.45
singel
Santos Laguna - Tigres Beide teams scoren (1:Ja - 2:Nee) Je weddenschap: 1 @1,72
Maccabi Beer Sheva - Sektzya Ness Ziona Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 @2,60
Hapoel Natzrat Illit - Maccabi Ironi Bat Yam Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @2,25
trixie
Santos Laguna - Tigres Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @2,45
IFK Göteborg - Malmö FF Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @2,25
FC Nordsjælland - OB 3-Way handicap Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (0-1) @2,35
trixie
suc6 maar weer (a)
0 Vind ik leuk's
Je speelt de wedstrijd Santos - Tigres drie keer in de combo, niet echt wijsheid naar mijn idee. De weddenschap dat beide scoren is dan wel goed (combo 2) maar de single en combo 3 mislukken hierdoor. Misschien handig voor de volgende keer om een wedstrijd maar 1 keer te pakken? :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Nou ik snap jou punt Joost. Maar soms ben je zo zeker van een wedstrijd dan is het zo lekker om hem vaker te spelen. Vooral als goed uitpakt
0 Vind ik leuk's
.
Heb de eerste helft gezien en het kon evengoed 2-2 al bij de rust zijn.Het is gevaarlijk om ze in meerdere combi's te zetten,maar ikzelf vond deze zo slecht nog niet.
En ik had ook Santos verwacht.
0 Vind ik leuk's
joostvwillegen:
Je speelt de wedstrijd Santos - Tigres drie keer in de combo, niet echt wijsheid naar mijn idee. De weddenschap dat beide scoren is dan wel goed (combo 2) maar de single en combo 3 mislukken hierdoor. Misschien handig voor de volgende keer om een wedstrijd maar 1 keer te pakken? :)

sorry maar hier kan ik allleen maar pfffffffffffffffffffffffffffffffff op zegge
brojkovic:
Nou ik snap jou punt Joost. Maar soms ben je zo zeker van een wedstrijd dan is het zo lekker om hem vaker te spelen. Vooral als goed uitpakt

dit vind ik een goed antwoord ,en ja het moet wel goed uitpakken maar dat gebeurd niet altijd (y)
leonardo1965:
Heb de eerste helft gezien en het kon evengoed 2-2 al bij de rust zijn.Het is gevaarlijk om ze in meerdere combi's te zetten,maar ikzelf vond deze zo slecht nog niet.
En ik had ook Santos verwacht.

ja leo ik heb nog de wedstrijd uit zitte kijken,duurde zo lang voor dat ze scoorde santos
maar het had allang 0-3 moeten staan , voor open doel gewoon missen en nog op de paal
maarja volgende x beter :d
0 Vind ik leuk's
lol ik kan weer eens niets plaatsen direkt
dan maar weer via edit maar weer koekoek
Ceahl?ul Piatra Neam? - Astra Ploie?ti Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @2,20
Cercle Brugge - Mons Bergen Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @2,05
Sheffield United - Stevenage Borough Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @1,85
trixie
UMF Selfoss - FH Hafnarfjarðar Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @5,50
Cercle Brugge - Mons Bergen HT/FT Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1/1 @3,15
Gefle IF - GIF Sundsvall Side weddenschappen Beide teams scoren (1:Ja - 2:Nee) Je weddenschap: 1 @1,80
trixie
Breiðablik - Valur Reykjavík Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 @2,55
Keflavík - Stjarnan Gardabae Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @2,20
IFK Göteborg - Malmö FF Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5 @1,85
trixie
Sheffield United - Stevenage Borough Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @1,72
IFK Göteborg - Malmö FF Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5 @1,85
Karlsruher SC - Jahn Regensburg Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5 @2,00
trixie
Albinoleffe - Verona Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Under 2.5 @2,00
Gefle IF - GIF Sundsvall Beide teams scoren (1:Ja - 2:Nee) Je weddenschap: 1 @1,80
Karlsruher SC - Jahn Regensburg Beide teams scoren (1:Ja - 2:Nee) Je weddenschap: 1 @2,00
trixie
suc6 allemaal maar weer

0 Vind ik leuk's
kon het toch niet laten, speel dit er nog bij
ik speel dit eigelijk nooit maar leek me wel leuk
Cercle Brugge - Mons Bergen Doelpuntenmaker Scoren Je weddenschap: Rudi @2,65
FC Nordsjælland - OB Doelpuntenmaker Scoren Je weddenschap: Christensen, S @4,10
combi
FC Nordsjælland - OB Doelpuntenmaker Scoren Je weddenschap: Mikkelsen, Tobias @3,35
IFK Göteborg - Malmö FF Doelpuntenmaker Scoren Je weddenschap: Hysén, Tobias @2,95
:p
0 Vind ik leuk's
vandaag verlies :p
maar gelukkig had ik nog een trixie combi en een paar tweetjes goed en nog 1tje open voor morgen
dus dat maakt mijn verlies niet zo erg veel :d
niet getreurt morgen weer een dag (y)
0 Vind ik leuk's
zet deze alvast neer zijn een beetje vroeg
en ik denk dat ik niet wakurh ben rond dat tijdstip :p
Nagoya Grampus Eight - Central Coast Mariners Reguliere speeltijd Je weddenschap: X @3,75
SKA Khabarovsk - Torpedo Vladimir Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @1,80
Yenisey Krasnoyarsk - Luch Vladivostok Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @2,15
trixie
Jeonbuk Motors - Kashiwa Reysol Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @1,80
Nagoya Grampus Eight - Central Coast Mariners Dubbele kans Je weddenschap: X2 @2,35
Tianjin Teda - Seongnam Ilhwa Chunma Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5 @1,80
trixie
ik zou zegge geluk maar waar deze dag
(y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.