Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: verybad65

yo goedendag ik ga het ook maar eens proberen met die voorspellingen ;-)
dus voor vanavond europa league
man. united 1 @1.5
metalist kharkiv 1 @ 2.0
standard.l 1 @ 2.6
valencia 1@ 1.50
11 combinaties
az over 2.5 @2.05
twente over 2.5 @2.0
mentalist kharkiv over 2.5 @2.25
sporting.lissabon over 2.5 @2.0
11 combinaties
man .united 1@1.5
metalist kharkiv 1 @2.0
sporting lissabon 1@4.5
valencia 1 @1.55
11 combinaties
atletico madrid onder 2.5 @ 2.0
standard luik onder 2.5 @ 1.75
valencia over 2.5 @ 1.70
4 combinaties
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar verybad65
Country flagverybad65 in 8-03-2012 16:48 Leden topics
in 8-03-2012 16:48 Leden topics
1574 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hij doet het helemaal niet zo slecht als jullie allemaal zeggen! het voordeel dat ik er uit haal is tegen betten! zeeeeer winstgevend! keeep up the good job Verybad!
0 Vind ik leuk's
pickforwin:
hij doet het helemaal niet zo slecht als jullie allemaal zeggen! het voordeel dat ik er uit haal is tegen betten! zeeeeer winstgevend! keeep up the good job Verybad!

en nog een lafaard lol ik ga helemaal krom hier wat een treurig volk :d
0 Vind ik leuk's
ik kan me nog herinneren dat ik een p.m kreeg van de crew over dat het niet de bedoeling was dat ik in een ander topic wat zei
maar daar zal dit wel niet onder vallen ;-) hahahahahahaha hypocrisie ten top ;-)
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. I rest my case.
0 Vind ik leuk's
Willen jullie vanaf nu stoppen met het negatieve of sarcastische commentaar? Verybad zal zelf ook weten dat zijn tips niet lekker gaan, als je hier commentaar geeft doe het dan opbouwend.
Verybad, je kan die personen ook de toegang weigeren om nog te reageren in je topic. Misschien is het raadzaam om een andere wedtactiek te proberen, succes verder met je tips.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Haha als je even wilt lachen moet je dit topic even doorlezen :d Misschien moet je jezelf eerst eens wat meer gaan inlezen over betten very bad (je naam geeft je resultaten in het betten iig wel aan :d )... Of je stopt gewoon en gaat een andere hobby zoeken, maar dat zou zonder zijn van alle leuke reacties hier! (y) (y)
0 Vind ik leuk's
thijspronk:
Willen jullie vanaf nu stoppen met het negatieve of sarcastische commentaar? Verybad zal zelf ook weten dat zijn tips niet lekker gaan, als je hier commentaar geeft doe het dan opbouwend.
Verybad, je kan die personen ook de toegang weigeren om nog te reageren in je topic. Misschien is het raadzaam om een andere wedtactiek te proberen, succes verder met je tips.

Als je opbouwend commentaar geeft, gewoon advies, dan nog reageert ie op zo'n rare manier.
0 Vind ik leuk's
thijspronk:
Willen jullie vanaf nu stoppen met het negatieve of sarcastische commentaar? Verybad zal zelf ook weten dat zijn tips niet lekker gaan, als je hier commentaar geeft doe het dan opbouwend.
Verybad, je kan die personen ook de toegang weigeren om nog te reageren in je topic. Misschien is het raadzaam om een andere wedtactiek te proberen, succes verder met je tips.

kijk daar verschil ik dus van deze laffe mensen ik ga ze niet blocken ;-)
de meeste die hier reageren hebben ook zelf geen topic dus das ook makkelijk natuurlijk :d
maja praatjesmakers zou je altijd houden ;-)
0 Vind ik leuk's
Dag allen,
We willen geen politieagentje spelen op deze fantastische site, echter moeten we (helaas) soms wel. We streven na dat iedereen elkaar met respect behandeld en we interessante informatie boven water weten te krijgen waar we allemaal wat aan hebben. Iedereen doet dat op zijn of haar eigen manier. Daar mag je van vinden wat je wilt (gelukkig maar), maar kom niet met 'oneliners' en onderbouw je mening altijd goed.
Dit topic is nou niet het schoolvoorbeeld van hoe we het graag zien. We willen dat iedereen elkaar dan ook vanaf dit punt met respect behandeld, anders gaat het topic op slot. Mochten we zien (of berichten krijgen) dat dit niet het geval is dan kunnen we je/jullie account/accounts blokkeren. Niet dat we dat graag doen maar ja... soms moeten we wel. Wil je weten wat wél geoorloofd is en wat niet, lees dan onze huisregels even door: https://www.voetbalwedden.net/huisregels/
Laat het gewoon een kleine waarschuwing zijn en hou het leuk (zo moeilijk is dat niet). Punt erachter, streep eronder en nu weer door met de orde van de dag. Succes allemaal met alles waar je mee bezig bent!
Mario (en de rest van de crew & moderators)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
:d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d
Premier League Dhufar - Al Shabab 3-way - result Dhufar@2.40
Premier League Al Shabab - Manama Will both teams score in the match Yes@1.90
combi
Premier League Dhufar - Al Shabab How many goals will be scored Over 2,5@2.35
singel
UEFA Europa League - Group A FC St. Gallen - Swansea City Will both teams score in the match Yes@1.70
UEFA Europa League - Group D NK Maribor - Wigan Athletic How many goals will be scored Over 2,5@1.95
combi
UEFA Europa League - Group E Fiorentina - Dnipro Dnjepropetrovsk Will both teams score in the match Yes@1.80
UEFA Europa League - Group F Maccabi Tel Aviv - Girondins de Bordeaux How many goals will be scored Over 2,5@2.25
combi
UEFA Europa League - Group I Real Betis Sevilla - HNK Rijeka 1X2 Result And Over/Under 3.5 Team 1 to win and under 3,5 combined goals scored in the game@2.00
UEFA europa league - Group L PAOK Salonika - AZ Alkmaar 1X2 Result And Over/Under 2.5 Team 1 to win and over 2,5 combined goals scored in the game@2.30
combi
(h)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.