Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: verybad65

yo goedendag ik ga het ook maar eens proberen met die voorspellingen ;-)
dus voor vanavond europa league
man. united 1 @1.5
metalist kharkiv 1 @ 2.0
standard.l 1 @ 2.6
valencia 1@ 1.50
11 combinaties
az over 2.5 @2.05
twente over 2.5 @2.0
mentalist kharkiv over 2.5 @2.25
sporting.lissabon over 2.5 @2.0
11 combinaties
man .united 1@1.5
metalist kharkiv 1 @2.0
sporting lissabon 1@4.5
valencia 1 @1.55
11 combinaties
atletico madrid onder 2.5 @ 2.0
standard luik onder 2.5 @ 1.75
valencia over 2.5 @ 1.70
4 combinaties
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar verybad65
Country flagverybad65 in 8-03-2012 16:48 Leden topics
in 8-03-2012 16:48 Leden topics
1574 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik geef je een gouden tip: Stop met wedden
0 Vind ik leuk's
willempie6:
Ik zie op de vorige pagina's ook reacties van bijvoorbeeld dc-willemen en paultjuhhh die gemeend advies geven en je zelfs succes wensen en zelfs die bestemp je meteen tot lafaards, naievelingen en 'strontvliegen'.
Door zulk gedrag krijg je juist van anderen dan weer negatieve reacties. Maar ik heb zelden zo'n negatief en paranoide persoon meegemaakt als jij. Je denkt dat iedereen tegen je is, maar er zitten hier genoeg mensen die je gewoon willen helpen en hopen dat je succes hebt.

Eindelijk iemand die het snapt Willempie! Maar als die jongen lekker veel wil verliezen, dan moet hij ons vooral afdoen als laffe honden als we tips geven. Het is gewoon een rare snuiter, dus ik reageer vanaf nu ook gewoon niet meer op hem.
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Ik geef je een gouden tip: Stop met wedden

ik heb de laatste tijd dan niet veel goed maar gelukkig ben ik nog niet zo erg als jou dat als ik het fout heb gewoon zet dat ik het goed heb hahahahaha
0 Vind ik leuk's
dc-willemen:
willempie6:
Ik zie op de vorige pagina's ook reacties van bijvoorbeeld dc-willemen en paultjuhhh die gemeend advies geven en je zelfs succes wensen en zelfs die bestemp je meteen tot lafaards, naievelingen en 'strontvliegen'.
Door zulk gedrag krijg je juist van anderen dan weer negatieve reacties. Maar ik heb zelden zo'n negatief en paranoide persoon meegemaakt als jij. Je denkt dat iedereen tegen je is, maar er zitten hier genoeg mensen die je gewoon willen helpen en hopen dat je succes hebt.

Eindelijk iemand die het snapt Willempie! Maar als die jongen lekker veel wil verliezen, dan moet hij ons vooral afdoen als laffe honden als we tips geven. Het is gewoon een rare snuiter, dus ik reageer vanaf nu ook gewoon niet meer op hem.

en jij heb volgens mijn tog een klein nou ja klein storingkie in je hersens
p.s vertel me nou eens wat je vorige naam was hier ???
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
Dag allen,
We willen geen politieagentje spelen op deze fantastische site, echter moeten we (helaas) soms wel. We streven na dat iedereen elkaar met respect behandeld en we interessante informatie boven water weten te krijgen waar we allemaal wat aan hebben. Iedereen doet dat op zijn of haar eigen manier. Daar mag je van vinden wat je wilt (gelukkig maar), maar kom niet met 'oneliners' en onderbouw je mening altijd goed.
Dit topic is nou niet het schoolvoorbeeld van hoe we het graag zien. We willen dat iedereen elkaar dan ook vanaf dit punt met respect behandeld, anders gaat het topic op slot. Mochten we zien (of berichten krijgen) dat dit niet het geval is dan kunnen we je/jullie account/accounts blokkeren. Niet dat we dat graag doen maar ja... soms moeten we wel. Wil je weten wat wél geoorloofd is en wat niet, lees dan onze huisregels even door: https://www.voetbalwedden.net/huisregels/
Laat het gewoon een kleine waarschuwing zijn en hou het leuk (zo moeilijk is dat niet). Punt erachter, streep eronder en nu weer door met de orde van de dag. Succes allemaal met alles waar je mee bezig bent!
Mario (en de rest van de crew & moderators)

Ik wil niet heel lullig doen, maar is het niet verstandig - als er iemand geblokt wordt - om hem dan te blokken? Ik gaf opbouwend commentaar en plaatste in een heel normale context dat er helaas veel rood te zien was. Als ik dan gelijk een laffe hond ben vraag ik me af aan wie het ligt. De volgende die opbouwende kritiek gaf was ook direct een laffe hond. Die jongen is een groot stuk negativiteit bij alles wat je zegt. Zelfs de andere moderator, Thijspronk, werd niet fatsoenlijk aangesproken.
0 Vind ik leuk's
Hahaha alle bets alweer fout. Bookmakers zullen blij met zo'n iemand als jij zijn.
Kom haast niet meer bij van het lachen
0 Vind ik leuk's
blijkt maar weer dat ik dus gelijk heb over die storing want dat van thijpronk slaat helemaal maar dan ook helemaal nergens op :o
0 Vind ik leuk's
henkie28:
Hahaha alle bets alweer fout. Bookmakers zullen blij met zo'n iemand als jij zijn.
Kom haast niet meer bij van het lachen

lol henkie is ook dubbelaccount valt bijna niet op als je dan tog wat zeg heb dan het lef onder je eigen naam ;-)
0 Vind ik leuk's
brrrr krijg trouwens best wel de rillingen over mijn rug als ik dit zo terug lees de gluiperigheid druipt er vanaf maja wou het toch nog ff kwijt ;-)
0 Vind ik leuk's
Wat een lachwekkend forum is dit..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.