Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: wedbet

Hoi luitjes!

Ben nieuw bij VW maar zeker niet nieuw met het wedden. Ik ben veel actief geweest in het topic van zaka1992 en had niet eens door dat ik m'n eigen topic kon openen. Ik bleef dan ook lekker door tippen in zijn topic.
Met name dan op wedstrijden waar een flinke Over te verwachten is. Ook vind je me vaak in de chat.

Ik wed met name op tennis wedstrijden en voetbal wedstrijden. Op voetbal gebied heel erg breed. Ik doe meestal intensief onderzoek naar de teams waar ik op wed. Of de speler van een tennis wedstrijd.

Nu een stukje over mezelf. Ik ben een full time arbeider die het leuk vind om er naast te sporten. Voetbal speel ik zelf al weer meer als 22 jaar. Begonnen als een klein ventje voor een grote profclub in de jeugd ben ik later door gegaan op amateur basis. Naast mijn hobby van het sporten hou ik me veel bezig met films/series en de vertaling er van. (Engels-Nederlands).

Op het wedden geldt natuurlijk 'eigen risico'.
Niemand is de Hans Klok of David Copperfield van het wedden.
Ik doe amper aan Live bet tips, omdat dat betekent dat je continue bezig moet zijn met wedden en dat is helaas niet mogelijk. Veel zal dus pre-bet zijn.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag wedbet
12-09-2015 07:25 in Leden topics
290 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vandaag veel beslissingsduels, daar zit dan ook de value in.

Pirmasens DC
SC Rödinghausen win
Q2.00

Pirmasens tegen een team dat niet meer hoeft en het ook laat zien. Voor Pirmasens vast een hele prestatie dat ze tegen de nummer 1, 2 weken terug gelijkspeelde. SC Rödinghausen kan niet anders dan winnen wilt het handhaving bewerkstelligen. Hun naaste concurrent staat te dichtbij. Hun tegenstander is al gedegradeerd.

VFR Garching win
Rot-Weiss Frankfurt 01 win
Q2.15

Garching kan kampioen worden, rot weiss frankfurt doet nog mee. Spelen beide tegen teams die niks meer hebben om voor te spelen.

Stedoco DC
Q2,10

Gister stonden de odds voor Kozakken Boys op Q1,40 momenteel Q1,58, die van Stedoco op 4.00 winst nu op 3,00. Dit geeft de situatie aan die ik gister omschreef. Ik verwacht daar iets. (maar blijft suggereren)

Stap 4 met 58,70 verder voor het stappenplan kies ik voor een combi.

Korona Kielce DC
Schalding-Heining DC
Q1.70
Mogelijke winst €58.70 * 1,70 = €99,79

Vanuit info weet ik dat de tegenstander van Kielce veel blessures heeft en de coach vind het wel prima zo. Beide teams zijn veilig, maar Kielce verliest al heel lang niet. Zijn toch wel koning gelijke spelen. Vandaar de DC in een nietszeggend duel.

Schalding-Heining mag tegen een directe concurrent proberen directe degradatie permanent te ontlopen door te winnen of het gat groter te maken met een gelijkspel. Met de twee recente overwinningen van Schalding denk ik dat ze net op tijd de flow te pakken hebben om hier een resultaat neer te zetten. Amberg wint al 13 duels niet en vandaag zou niet anders moeten zijn.
0 Vind ik leuk's
Ik speel ze allemaal met je mee, succes!
0 Vind ik leuk's
Ik heb er een stap 4 van stappenplan in gezet. Een van de duels begint al om 14:00 uur (schalding).
0 Vind ik leuk's
wedbet:
Ik heb er een stap 4 van stappenplan in gezet. Een van de duels begint al om 14:00 uur (schalding).

Speel weer mee man (y) Het begin gaat voortvarend.
0 Vind ik leuk's
wedbet:
Vandaag veel beslissingsduels, daar zit dan ook de value in.

Pirmasens DC
SC Rödinghausen win
Q2.00

Pirmasens tegen een team dat niet meer hoeft en het ook laat zien. Voor Pirmasens vast een hele prestatie dat ze tegen de nummer 1, 2 weken terug gelijkspeelde. SC Rödinghausen kan niet anders dan winnen wilt het handhaving bewerkstelligen. Hun naaste concurrent staat te dichtbij. Hun tegenstander is al gedegradeerd.

VFR Garching win
Rot-Weiss Frankfurt 01 win
Q2.15

Garching kan kampioen worden, rot weiss frankfurt doet nog mee. Spelen beide tegen teams die niks meer hebben om voor te spelen.

Stedoco DC
Q2,10

Gister stonden de odds voor Kozakken Boys op Q1,40 momenteel Q1,58, die van Stedoco op 4.00 winst nu op 3,00. Dit geeft de situatie aan die ik gister omschreef. Ik verwacht daar iets. (maar blijft suggereren)

Stap 4 met 58,70 verder voor het stappenplan kies ik voor een combi.

Korona Kielce DC
Schalding-Heining DC
Q1.70
Mogelijke winst €58.70 * 1,70 = €99,79

Vanuit info weet ik dat de tegenstander van Kielce veel blessures heeft en de coach vind het wel prima zo. Beide teams zijn veilig, maar Kielce verliest al heel lang niet. Zijn toch wel koning gelijke spelen. Vandaar de DC in een nietszeggend duel.

Schalding-Heining mag tegen een directe concurrent proberen directe degradatie permanent te ontlopen door te winnen of het gat groter te maken met een gelijkspel. Met de twee recente overwinningen van Schalding denk ik dat ze net op tijd de flow te pakken hebben om hier een resultaat neer te zetten. Amberg wint al 13 duels niet en vandaag zou niet anders moeten zijn.

Combi's klote...
Stedoco prima!

Helaas is het 7 stappen plan ten einde gekomen door korona !@#!@#!##@ ...

0 Vind ik leuk's
wedbet:
Ik speel vannacht de combi.

Chacarita Juniors DC
River Plate (ascunsion) - General diaz btts (in paraguay)
Q2.26

Ik kies voor Chacarita omdat ze een tegenstander treffen die al een tijd geen winst te pakken heeft.
Chacarita derde in de competitie in een lekkere flow gezien de laatste resultaten.

River Plate - General Diaz gekozen vanwege hun defensieve lekke mandjes. Laten we hopen dat ze vannacht nog een keer willen lekken aan weerszijde.

Ik heb in het vlugge inzetten op de Argentijnse River Plate ingezet, nog ff afwachten dus.. :p
0 Vind ik leuk's
wedbet:
wedbet:

Combi's klote...
Stedoco prima!

Ga je wel opnieuw beginnen of laat je het hierbij?
0 Vind ik leuk's
Radnicki Nis DNB
Genoa win
Q2.79
http://www.mozzartsport.com/vesti/tomic-casti-tomic-ne-popusta-jednima-odmor-drugima-obaveza-da-pobedjuju/135466
http://www.pianetagenoa1893.net/prossima-gara/pesce-radio-alta-bergamo-atalanta-sperimentale-col-genoa-reja-ai-saluti-63468?

Tegenstander Radnicki Nis (partizan) heeft al een aantal spelers op vakantie gestuurd en komt met een aantal jeugdproducten aan de aftrap. O.a. de aanvoerder en reserve aanvoerder doen niet mee. (zie artikel)
Tegenstander Genoa (atalanta bergamo) stelt een jeugd team op tegen Genoa.

Moreirense DNB
Piast Gliwice DNB
Q2.25

Moreirense treft een tegenstander met 7 blessures. Die spelen deels met reserves.
Piast Gliwice moet een resultaat neerzetten om kampioen te worden. Word lastig voor ze.

Arsenal Tula DC
AFC United DC
Lanus DC
Q2.21
0 Vind ik leuk's
wedbet:
Radnicki Nis DNB
Genoa win
Q2.79
http://www.mozzartsport.com/vesti/tomic-casti-tomic-ne-popusta-jednima-odmor-drugima-obaveza-da-pobedjuju/135466
http://www.pianetagenoa1893.net/prossima-gara/pesce-radio-alta-bergamo-atalanta-sperimentale-col-genoa-reja-ai-saluti-63468?

Tegenstander Radnicki Nis (partizan) heeft al een aantal spelers op vakantie gestuurd en komt met een aantal jeugdproducten aan de aftrap. O.a. de aanvoerder en reserve aanvoerder doen niet mee. (zie artikel)
Tegenstander Genoa (atalanta bergamo) stelt een jeugd team op tegen Genoa.

Moreirense DNB
Piast Gliwice DNB
Q2.25

Moreirense treft een tegenstander met 7 blessures. Die spelen deels met reserves.
Piast Gliwice moet een resultaat neerzetten om kampioen te worden. Word lastig voor ze.

Arsenal Tula DC
AFC United DC
Lanus DC
Q2.21

Sowieso weer in (y)
0 Vind ik leuk's
dvda:
wedbet:
wedbet:

Combi's klote...
Stedoco prima!

Ga je wel opnieuw beginnen of laat je het hierbij?

Ja hoor maar dan liever morgen, dan kan je een volle week volgen als je snapt wat ik bedoel:)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.