Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: wedbet

Hoi luitjes!

Ben nieuw bij VW maar zeker niet nieuw met het wedden. Ik ben veel actief geweest in het topic van zaka1992 en had niet eens door dat ik m'n eigen topic kon openen. Ik bleef dan ook lekker door tippen in zijn topic.
Met name dan op wedstrijden waar een flinke Over te verwachten is. Ook vind je me vaak in de chat.

Ik wed met name op tennis wedstrijden en voetbal wedstrijden. Op voetbal gebied heel erg breed. Ik doe meestal intensief onderzoek naar de teams waar ik op wed. Of de speler van een tennis wedstrijd.

Nu een stukje over mezelf. Ik ben een full time arbeider die het leuk vind om er naast te sporten. Voetbal speel ik zelf al weer meer als 22 jaar. Begonnen als een klein ventje voor een grote profclub in de jeugd ben ik later door gegaan op amateur basis. Naast mijn hobby van het sporten hou ik me veel bezig met films/series en de vertaling er van. (Engels-Nederlands).

Op het wedden geldt natuurlijk 'eigen risico'.
Niemand is de Hans Klok of David Copperfield van het wedden.
Ik doe amper aan Live bet tips, omdat dat betekent dat je continue bezig moet zijn met wedden en dat is helaas niet mogelijk. Veel zal dus pre-bet zijn.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedbet
Country flag wedbet in 12-09-2015 09:25 Leden topics
in 12-09-2015 09:25 Leden topics
290 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heel nice, had hem ook meegespeeld. Thanks!
0 Vind ik leuk's
Hier een ouderwets tipje wat kansen heeft.
Vanavond Gimnasia LP - San Lorenzo.

San Lorenzo speelt met alleen maar jeugd + reserves in dit uitduel. Ze spelen 4 mei in de Copa Libertadores in Brazilië en een goed resultaat daar is voor hun veel belangrijker. Vandaar dat ze dit duel invullen met spelers die normaal niet spelen.

Een gewone winst van het thuisteam met gemiddeld Q2 is interessant.

Als je de taal machtig ben zou ik zeggen, lees de bronnen:
http://www.laarena.com.ar/deportes-racing-va-por-mas-1132809-116.html
http://sanlorenzo.com.ar/futbol-profesional/noticias/1493306974_apuntamos-a-los-dos-objetivos
https://twitter.com/Gonzaaorellano/status/857980365453099010/photo/1

Je kan ook google vertalen.

Als je ziet wie ze meenemen in hun selectie dan kan je al een inschatting maken hoe ze dit duel aanpakken.

Succes
0 Vind ik leuk's

Tijd geleden, maar ik wil toch even de tip delen voor vanavond.

Wedstrijd Jong FC Utrecht - Jong AZ.

In AZ tv blikte AZ TV op de wedstrijd van vanavond en trainer vd Haar vond het oneerlijk dat Jong AZ praktisch geen beroep kan doen op de selectie spelers van het 1e. De meeste hebben interlandverplichtingen (8 spelers) en vanuit de eigen gelederen mist jong AZ de volgende spelers.. AZ Jamie Jacobs, Jeremy Helmer en Teun Koopmeiners aan het Nederlands elftal onder 20 jaar. Viktor Karl Einarsson is opgeroepen voor IJsland onder 21 jaar.

Bij Jong FC Utrecht spelen vanavond 2 reguliere spelers niet. Thijmen Nijhuis en Mitchell van Rooijen met interlandverplichtingen.

Het grote verschil vanavond is dat FC Utrecht wel vrijuit aanspraak kan maken op selectiespelers of spelers die normaal wissel staan bij Utrecht 1. En dat zijn normaal gesproken geen misselijke. 

AZ zal vanavond minder kunnen profiteren van dit voordeel. 

Ik wil geen tip geven wat nu slim is om te spelen, maar vond 't wel waard deze info te delen. Ik denk zelf dat ik 1X ga spelen dus winst/gelijkspel Utrecht.

0 Vind ik leuk's
Op vr. 1 sep. 2017, 12:30 schreef wedbet:

Tijd geleden, maar ik wil toch even de tip delen voor vanavond.

Wedstrijd Jong FC Utrecht - Jong AZ.

In AZ tv blikte AZ TV op de wedstrijd van vanavond en trainer vd Haar vond het oneerlijk dat Jong AZ praktisch geen beroep kan doen op de selectie spelers van het 1e. De meeste hebben interlandverplichtingen (8 spelers) en vanuit de eigen gelederen mist jong AZ de volgende spelers.. AZ Jamie Jacobs, Jeremy Helmer en Teun Koopmeiners aan het Nederlands elftal onder 20 jaar. Viktor Karl Einarsson is opgeroepen voor IJsland onder 21 jaar.

Bij Jong FC Utrecht spelen vanavond 2 reguliere spelers niet. Thijmen Nijhuis en Mitchell van Rooijen met interlandverplichtingen.

Het grote verschil vanavond is dat FC Utrecht wel vrijuit aanspraak kan maken op selectiespelers of spelers die normaal wissel staan bij Utrecht 1. En dat zijn normaal gesproken geen misselijke. 

AZ zal vanavond minder kunnen profiteren van dit voordeel. 

Ik wil geen tip geven wat nu slim is om te spelen, maar vond 't wel waard deze info te delen. Ik denk zelf dat ik 1X ga spelen dus winst/gelijkspel Utrecht.

 uitslag 1-0:)

0 Vind ik leuk's

Op diverse Italiaanse media wordt gezegd dat Sampdoria morgen tegen Fiorentina degelijke zorgen heeft met het opstellen van hun beste elftal.

Er word gesuggereerd dat ze vele reserves moeten inpassen. Bijvoorbeeld: https://www.sampnews24.com/infortuni-contro-giampaolo-cambia-centrocampo/

Een home team AH 0,50 is hierbij een leuke bet.

0 Vind ik leuk's

Vanmiddag Al Ahly - Al Sadd cupmatch.

al sadd verloor alles in deze cup omdat zij met u23 speelde.

Nu spelen ze laatste duel en volgens https://www.voetbalwedden.net/odds' target='_blank' rel='follow'>odds dalen al als een malle, maar een leuke DNB of x2 Q 2.15 spelen bij meeste bookies is nog steeds een aardige kans.

0 Vind ik leuk's

Ik zit met interesse te kijken naar de dames bekerwedstrijd Saarbrücken - Jena. Saarbrücken doet het lekker in hun eigen competitie, terwijl Jena (weliswaar een divisie hoger) in de hoek staat waar de klappen vallen. Ze blijven maar verliezen en zijn hard op weg om dit jaar te degraderen. Saarbrücken is hard op weg te promoveren. Omdat tweede teams niet kunnen promoveren staan zij er momenteel goed voor. Het feit dat de spelers van saarbrücken zoveel scoringskracht hebben met De Backer 8 goals, Klein 7 goals en Selensky 6 goals in 9 duels en Jena in hun eigen competitie 3 voor en 30 tegen goals heeft in 10 duels verklaard een hoop. Onderlinge duels spreken in het voordeel van Saarbrücken en als ik een afweging moet maken tussen scoringsmogelijkheden of competitieverschil plus het feit dat saarbrücken thuis speelt en in een veel betere flow zit dan Jena, ga ik voor een x1. Deze stond op Q1.77 bij 1xbet. Een winst staat op Q3,66 bij 1xbet en op Q3 bij unibet.

0 Vind ik leuk's

Fenerbahce speelt vandaag z'n return tegen Adana Demirspor en eigenlijk is dat een verplicht nummertje.

Het heenduel ging met 6-0 naar Fenerbahce en ik zie Adana hier niet met 7 goals verschil winnen.

Waar de waarde hem in zit is denk ik het feit van het volgende. Fenerbahce is sterk, maar hoeft niet z'n best te doen om op het doelsaldo te letten. de 6-0 voorsprong is comfortabel. Ook las ik dat ze Janssen, Soldado, Alper Potuk, Mehmet Ekici sparen ivm blessures. Potuk scoorde in het thuisduel 3x en Janssen 1x. Ik gok daarom op een under 2,5 goals voor Fenerbahce met Q1,90 bij Fonbet en elders rond de Q1,77.


Ik las ook dat de coach spelers gaat inbrengen die niet veel spelen om ervaring op te doen. Je kunt de info direct uit de artikels halen, (wel ff engels vertalen)


Bronnen: https://goo.gl/ij5cEg en //goo.gl/XfVuEo

0 Vind ik leuk's

Als je weet Dat Bayern vandaag tegen Koln speelt en Koln amper een normaal team op de been kan brengen, dan zou Bayern een gala voorstelling moeten geven aan het publiek.

Schiet Koln de 2de bundesliga in zou ik zeggen. Werken aan het doelsaldo.

Team score Bayern over 3,5 Q2,10 bij fonbet, anders gemiddeld Q1,90


Lijst blessures Koln: https://i.imgur.com/1AJUxHC.png

0 Vind ik leuk's
Op wo. 13 dec. 2017, 01:31 schreef wedbet:

Ik zit met interesse te kijken naar de dames bekerwedstrijd Saarbrücken - Jena. Saarbrücken doet het lekker in hun eigen competitie, terwijl Jena (weliswaar een divisie hoger) in de hoek staat waar de klappen vallen. Ze blijven maar verliezen en zijn hard op weg om dit jaar te degraderen. Saarbrücken is hard op weg te promoveren. Omdat tweede teams niet kunnen promoveren staan zij er momenteel goed voor. Het feit dat de spelers van saarbrücken zoveel scoringskracht hebben met De Backer 8 goals, Klein 7 goals en Selensky 6 goals in 9 duels en Jena in hun eigen competitie 3 voor en 30 tegen goals heeft in 10 duels verklaard een hoop. Onderlinge duels spreken in het voordeel van Saarbrücken en als ik een afweging moet maken tussen scoringsmogelijkheden of competitieverschil plus het feit dat saarbrücken thuis speelt en in een veel betere flow zit dan Jena, ga ik voor een x1. Deze stond op Q1.77 bij 1xbet. Een winst staat op Q3,66 bij 1xbet en op Q3 bij unibet.

Uitslag 1-0:)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.