Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: wedbet

Hoi luitjes!

Ben nieuw bij VW maar zeker niet nieuw met het wedden. Ik ben veel actief geweest in het topic van zaka1992 en had niet eens door dat ik m'n eigen topic kon openen. Ik bleef dan ook lekker door tippen in zijn topic.
Met name dan op wedstrijden waar een flinke Over te verwachten is. Ook vind je me vaak in de chat.

Ik wed met name op tennis wedstrijden en voetbal wedstrijden. Op voetbal gebied heel erg breed. Ik doe meestal intensief onderzoek naar de teams waar ik op wed. Of de speler van een tennis wedstrijd.

Nu een stukje over mezelf. Ik ben een full time arbeider die het leuk vind om er naast te sporten. Voetbal speel ik zelf al weer meer als 22 jaar. Begonnen als een klein ventje voor een grote profclub in de jeugd ben ik later door gegaan op amateur basis. Naast mijn hobby van het sporten hou ik me veel bezig met films/series en de vertaling er van. (Engels-Nederlands).

Op het wedden geldt natuurlijk 'eigen risico'.
Niemand is de Hans Klok of David Copperfield van het wedden.
Ik doe amper aan Live bet tips, omdat dat betekent dat je continue bezig moet zijn met wedden en dat is helaas niet mogelijk. Veel zal dus pre-bet zijn.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedbet
Country flag wedbet in 12-09-2015 09:25 Leden topics
in 12-09-2015 09:25 Leden topics
290 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor morgen speel ik een (fun) combo van Q 6

Slavia Sofia - Montana X2 (double chance)
Lokomotiv Plovdiv win
Q6.14

Van Bulgaren gehoord dat Slavia Sofia niet perse wilt winnen omdat het dan Europa in gaat waar ze de capaciteit niet voor hebben. (4e plaats is 1e voorronde EL)
De voorzitter zou hier op tegen zijn. Plovdiv heeft dit wel en bouwt al reeds aan een nieuw onderkomen. Is voor mij een kleine stake van 5 eurotjes wel waard.


Winst Karvina Q2,99 (marathonbet)

Spelen nog voor alles. Kunnen bij winst kampioen worden. Onderling resultaat met huidige nr 1 is in het voordeel van Karvina. Tegenstander speelt nergens meer voor.
Bookies weten dit blijkbaar nog niet gezien de hoge odds.

Notodden win
Q2,10

Slovenia u 21 - azerbaijan u21
X2 Q 3,75

Slovenia mist 15 spelers gezien dit artikel
http://www.nzs.si/novice/2016-05-27-U21-Proti-Azerbajdzanu-z-mocno-spremenjeno-zasedbo

Tegenstander mist spelers vanwege blessures/schorsingen e.d. maar 12 fitte spelers.
0 Vind ik leuk's
wedbet:

Alanyaspor DNB
Nederland DC
Q2.14


Jujuy - Villa Dalmine

Jujuy gaat met veel reserves spelen, zonder topscorer en goalkeeper die nog geen minuten heeft gemaakt dit seizoen.
Zie hier de mogelijke basiself.
http://imgur.com/kmpx72V

Meer info: http://www.bnpartidos.com.ar/2016/05/vamos-los-pibes.html

Ik speel Double chance Q1.75 (fonbet)
DNB is aantrekkelijker als je hogere odd wilt

FC Wil 1900 win Q 2.25 (marathonbet)

Ik ga toch voor een draw bij Belfort - Strasbourg met een kleine stake.
Informatie gelezen dat ook de autoriteiten het beter zouden vinden als er een 'draw' komt, omdat er 2000 supporters mee reizen in een stadion voor maar 4500.
Lokale scholen zijn al dicht gegaan voor de publieke veiligheid. Voor de gemoederen zien ze graag een draw als uitgangspunt, omdat het voor Strasbourg promotie betekent en voor Belfort nagenoeg handhaving. Strasbourg ziet promotie als eerste doel, kampioenschap tweede.


Hopelijk doet villa Damine zn werk.
0 Vind ik leuk's
wedbet:
Voor morgen speel ik een (fun) combo van Q 6

Slavia Sofia - Montana X2 (double chance)
Lokomotiv Plovdiv win
Q6.14

Van Bulgaren gehoord dat Slavia Sofia niet perse wilt winnen omdat het dan Europa in gaat waar ze de capaciteit niet voor hebben. (4e plaats is 1e voorronde EL)
De voorzitter zou hier op tegen zijn. Plovdiv heeft dit wel en bouwt al reeds aan een nieuw onderkomen. Is voor mij een kleine stake van 5 eurotjes wel waard.


Winst Karvina Q2,99 (marathonbet)

Spelen nog voor alles. Kunnen bij winst kampioen worden. Onderling resultaat met huidige nr 1 is in het voordeel van Karvina. Tegenstander speelt nergens meer voor.
Bookies weten dit blijkbaar nog niet gezien de hoge odds.

Notodden win
Q2,10

Tegenstander mist spelers vanwege blessures/schorsingen e.d. maar 12 fitte spelers.


Hallo, ik doe mee en speel op Karvina @2,65, heb net een free bet van 5 euro op unibet.
Bij winst 13,25 euro.
0 Vind ik leuk's
belgium17:
wedbet:
Voor morgen speel ik een (fun) combo van Q 6

Slavia Sofia - Montana X2 (double chance)
Lokomotiv Plovdiv win
Q6.14

Van Bulgaren gehoord dat Slavia Sofia niet perse wilt winnen omdat het dan Europa in gaat waar ze de capaciteit niet voor hebben. (4e plaats is 1e voorronde EL)
De voorzitter zou hier op tegen zijn. Plovdiv heeft dit wel en bouwt al reeds aan een nieuw onderkomen. Is voor mij een kleine stake van 5 eurotjes wel waard.


Winst Karvina Q2,99 (marathonbet)

Spelen nog voor alles. Kunnen bij winst kampioen worden. Onderling resultaat met huidige nr 1 is in het voordeel van Karvina. Tegenstander speelt nergens meer voor.
Bookies weten dit blijkbaar nog niet gezien de hoge odds.

Notodden win
Q2,10

Tegenstander mist spelers vanwege blessures/schorsingen e.d. maar 12 fitte spelers.


Hallo, ik doe mee en speel op Karvina @2,65, heb net een free bet van 5 euro op unibet.
Bij winst 13,25 euro.


Karvina 2-3 gewonnen :-)
Nice tip man, Thanks
0 Vind ik leuk's
Dikke tip. Karvina kampioen (y)
0 Vind ik leuk's
Idd karvina maakt veel goed ! Strakke 2-3
0 Vind ik leuk's
Goed gekozen wedbet!
Op naar de volgende.
(ben nu mijn schoen aan het opeten:p)
0 Vind ik leuk's
Morgen speel ik

Mallorca - Cordoba Draw
Beide teams hebben elkaar al eens in de exacte situatie geholpen. 2 jaar terug, 7 juni 2014. Cordoba in hetzelfde schuitje alsmede Mallorca. Zullen ze vandaag weer een salonremise houden? Kleine stake op draw.

Sport Huancayo DNB Voiduitgesteld.
Tegenstander Huancayo, Universitario, heeft gister veel spelers moeten afstaan voor het nationale elftal. Hierdoor zijn ze dusdanig verzwakt, ook in aanvallend opzicht, dat ik de kansen aan Huancayo acht, die er overigens prima voor staan. Zie de link voor afwezigen.
https://www.voetbalwedden.net/clubs/spanje/spanje-6720' target='_blank' rel='follow'>Spanje komt vandaag zonder alle grote den aarde, maar nog steeds met een prima selectie. (nolito, fabregas, azpilicueta e.d) daar staat tegenover iemand op goal waar wel een goaltje tegen te scoren valt. Bosnië heeft in de gelederen Dzeko en Pjanic die klasse hebben. Wedstrijd word op een neutraal terrein ergens in St. Gallen gespeeld. Ik dicht Bosnië een aardige kans op over 0,5

Timisoara - CSMS Lasi
CSMS Lasi to score in both halves
Ik pak Lasi hier, omdat Timisoara met een team komt van 6 jeugdige spelers aangevuld met een selectie dat niet wilt presteren. Ze zijn boos, kwaad en willen stoppen. Timisoara is een doodlopend eind. Ieder week krijgen ze pakkie. Lasi kan nog europees voetbal halen. Vorige wedstrijd kregen er bij Timisoara 2 spelers rood, om maar even te illustreren hoe lekker ze bezig zijn met voetballen. Veel in de selectie van Timisoara zijn al gestopt en vertrokken. Andere weigeren te presteren.
0 Vind ik leuk's
Grindavik vrouwen win
Q2.00

Frankrijk HT
Zweden -Slovenië over 8,5 corners
Q2.35

Torpedo Zhodino DNB
Atvidabergs DNB
Q2.21

0 Vind ik leuk's
wedbet:

Zweden - Kameroen over 8,5 corners
Q2.35

Zweden speelt tegen Slovenië, en Kameroen tegen Frankrijk.
moet Zweden-Slovenië zijn dus, want zit in een combo met Frankrijk.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.