Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: wedbet

Hoi luitjes!

Ben nieuw bij VW maar zeker niet nieuw met het wedden. Ik ben veel actief geweest in het topic van zaka1992 en had niet eens door dat ik m'n eigen topic kon openen. Ik bleef dan ook lekker door tippen in zijn topic.
Met name dan op wedstrijden waar een flinke Over te verwachten is. Ook vind je me vaak in de chat.

Ik wed met name op tennis wedstrijden en voetbal wedstrijden. Op voetbal gebied heel erg breed. Ik doe meestal intensief onderzoek naar de teams waar ik op wed. Of de speler van een tennis wedstrijd.

Nu een stukje over mezelf. Ik ben een full time arbeider die het leuk vind om er naast te sporten. Voetbal speel ik zelf al weer meer als 22 jaar. Begonnen als een klein ventje voor een grote profclub in de jeugd ben ik later door gegaan op amateur basis. Naast mijn hobby van het sporten hou ik me veel bezig met films/series en de vertaling er van. (Engels-Nederlands).

Op het wedden geldt natuurlijk 'eigen risico'.
Niemand is de Hans Klok of David Copperfield van het wedden.
Ik doe amper aan Live bet tips, omdat dat betekent dat je continue bezig moet zijn met wedden en dat is helaas niet mogelijk. Veel zal dus pre-bet zijn.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedbet
Country flag wedbet in 12-09-2015 09:25 Leden topics
in 12-09-2015 09:25 Leden topics
290 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Argentinië DNB neem ik mee
0 Vind ik leuk's
Costa rica dc
Q 2,10

Yemen - maladiven
Btts no Q 1,65

0 Vind ik leuk's
Voor vannacht wil ik jullie wijzen op

CBR - Sampaio Correa

Uitploeg stijf onderaan. Mist bijna een gehele basis elf, waaronder 3 vaste waardes in de verdediging.
Ik speel op over 1,5 goals CBR Q 1,75
zie hier wie er gemist word bij beide teams
http://pixs.ru/showimage/CRBVSSAMPA_4748435_22244935.jpg
0 Vind ik leuk's
Nu de odds nog fresh zijn
Wadi Degla to win Q1.83

Zij strijden nog om plek 3 welke recht geeft op CAF confederations cup. Een winst zal ze helpen het gat te behouden met Smouha.
Tegenstander Al Mokowloon is klaar en veilig, strijd nergens meer voor.
Wadi Degli heeft al 10 duels niet verloren, bij winst praktisch veilig voor plek 3.
Een team met een missie tegen een team zonder missie.
0 Vind ik leuk's
Waar vind je zo'n blessureoverzichtje?
0 Vind ik leuk's
tiim_m:
Waar vind je zo'n blessureoverzichtje?

Die maak ik vaak zelf
0 Vind ik leuk's
wedbet:
Voor vannacht wil ik jullie wijzen op

CBR - Sampaio Correa

Uitploeg stijf onderaan. Mist bijna een gehele basis elf, waaronder 3 vaste waardes in de verdediging.
Ik speel op over 1,5 goals CBR Q 1,75
zie hier wie er gemist word bij beide teams
http://pixs.ru/showimage/CRBVSSAMPA_4748435_22244935.jpg


Uitslag 2-1
0 Vind ik leuk's
wedbet:
tiim_m:
Waar vind je zo'n blessureoverzichtje?

Die maak ik vaak zelf


Ziet er goed uit op die manier!
0 Vind ik leuk's
Vannacht speel ik op enige value.
Ik ga voor Toronto DC

Montreal Impact - Toronto

Ik kies voor Toronto DC omdat zij uit tegen Montreal nooit makkelijk hebben en aangezien dit een soort bekercompetitie is weet je maar nooit hoe teams voor de dag komen.
Toronto won een week geleden met 4-2 in eigen huis van hetzelfde Montreal. Daarin kreeg Bernier van montreal rood en zal er vanavond niet bij zijn.
Ook hun topscorer Piatti mist dit duel. Het gemis van Piatti zal moeilijk zijn op te vangen. Montreal heeft wel Drogba tussen de gelederen dus die kan voor enige vuur zorgen. Dit betekent twee mutaties voor Montreal tegen dezelfde tegenstander.

Toronto mist buiten michael bradley en altidore niemand. Er komen 3 spelers terug van een blessure waaronder hun topscorer Giovonco. Zij zitten bij de selectie maar of ze starten is de vraag.

Omdat Toronto dit jaar al eerder bij Montreal won met 0-2 zie ik kansen voor Toronto. Ook vanwege de selectie problemen.

Q2.00

Uitslag 0-0
0 Vind ik leuk's
Junior DNB 1-1 void
Ecuador win 2-2
Q2,57

Afwezigen
Junior Barranquilla: Guillermo Celis (13/0 m, national selection), Andrés Correa (7/0 d)

Atlético Nacional: Alejandro Guerra (8/5 m), Marlos Moreno (9/0 f), Sebastián Pérez (6/0 m), Farid Díaz (4/0 d), Felipe Aguilar (5/0 d), Cristian Bonilla (6/0 g)(all national selection), Tomas Maya (9/0 d), Jonathan Copete (11/3 f), Luis Ruiz (9/3 f)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.