Tips van: wedbet
Hoi luitjes!
Ben nieuw bij VW maar zeker niet nieuw met het wedden. Ik ben veel actief geweest in het topic van zaka1992 en had niet eens door dat ik m'n eigen topic kon openen. Ik bleef dan ook lekker door tippen in zijn topic.
Met name dan op wedstrijden waar een flinke Over te verwachten is. Ook vind je me vaak in de chat.
Ik wed met name op tennis wedstrijden en voetbal wedstrijden. Op voetbal gebied heel erg breed. Ik doe meestal intensief onderzoek naar de teams waar ik op wed. Of de speler van een tennis wedstrijd.
Nu een stukje over mezelf. Ik ben een full time arbeider die het leuk vind om er naast te sporten. Voetbal speel ik zelf al weer meer als 22 jaar. Begonnen als een klein ventje voor een grote profclub in de jeugd ben ik later door gegaan op amateur basis. Naast mijn hobby van het sporten hou ik me veel bezig met films/series en de vertaling er van. (Engels-Nederlands).
Op het wedden geldt natuurlijk 'eigen risico'.
Niemand is de Hans Klok of David Copperfield van het wedden.
Ik doe amper aan Live bet tips, omdat dat betekent dat je continue bezig moet zijn met wedden en dat is helaas niet mogelijk. Veel zal dus pre-bet zijn.
Succes!
Ben nieuw bij VW maar zeker niet nieuw met het wedden. Ik ben veel actief geweest in het topic van zaka1992 en had niet eens door dat ik m'n eigen topic kon openen. Ik bleef dan ook lekker door tippen in zijn topic.
Met name dan op wedstrijden waar een flinke Over te verwachten is. Ook vind je me vaak in de chat.
Ik wed met name op tennis wedstrijden en voetbal wedstrijden. Op voetbal gebied heel erg breed. Ik doe meestal intensief onderzoek naar de teams waar ik op wed. Of de speler van een tennis wedstrijd.
Nu een stukje over mezelf. Ik ben een full time arbeider die het leuk vind om er naast te sporten. Voetbal speel ik zelf al weer meer als 22 jaar. Begonnen als een klein ventje voor een grote profclub in de jeugd ben ik later door gegaan op amateur basis. Naast mijn hobby van het sporten hou ik me veel bezig met films/series en de vertaling er van. (Engels-Nederlands).
Op het wedden geldt natuurlijk 'eigen risico'.
Niemand is de Hans Klok of David Copperfield van het wedden.
Ik doe amper aan Live bet tips, omdat dat betekent dat je continue bezig moet zijn met wedden en dat is helaas niet mogelijk. Veel zal dus pre-bet zijn.
Succes!
in 12-09-2015 09:25 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
wedbet:
Zeik bakker (n) :-@
Vandaag Mattersburg - Senica
Mattersburg win q1.83
Senica heeft wel veel mannetjes weg gedaan, nieuwe coach, eerste friendly.
Mattersburg al twee friendlies in de benen, lijkt me momenteel beter op elkaar in gespeeld.
http://imgur.com/d6sz5l9 <-- zie afwezigen Senica
Mattersburg win q1.83
Mattersburg al twee friendlies in de benen, lijkt me momenteel beter op elkaar in gespeeld.
(y)
wedbet:
(y)
wedbet:
Mattersburg win q1.83
Mattersburg win q1.83
(y)
(y)
Luverdense - Sampaio Correca 02:30 uur
Luverdense -1 AH Q1.76 (5dimes)
Sampaio mist voor dit duel 11 spelers. 3 andere hebben de club verlaten. Sampaio heeft 6 goals gemaakt door 6 verschillende spelers. Daar zijn er vanavond slechts 2 van aanwezig. de 4 anderen zijn weg of geblesseerd. Daarom kies ik voor -1 ah voor luverdense.
Luverdense heeft wel een tweetal spelers die meer dan een goaltje prikken. Bij hun ontbreekt er alleen een verdediger die niet eens tot de verdedigers behoort met de meeste speelminuten. Bij Luverdense Jean Patrick (verdediger) en Hugo (spits) die beide 3 goals hebben en 6 andere met 1 goal. Daarvan spelen er 5 steevast in het basis elftal. Dus op de bank ook spelers die een goaltje mee prikken.
Zie dit overzicht wat ik gemaakt hebt wie er gemist word bij Sampaio
Luverdense -1 AH Q1.76 (5dimes)
Sampaio mist voor dit duel 11 spelers. 3 andere hebben de club verlaten. Sampaio heeft 6 goals gemaakt door 6 verschillende spelers. Daar zijn er vanavond slechts 2 van aanwezig. de 4 anderen zijn weg of geblesseerd. Daarom kies ik voor -1 ah voor luverdense.
Luverdense heeft wel een tweetal spelers die meer dan een goaltje prikken. Bij hun ontbreekt er alleen een verdediger die niet eens tot de verdedigers behoort met de meeste speelminuten. Bij Luverdense Jean Patrick (verdediger) en Hugo (spits) die beide 3 goals hebben en 6 andere met 1 goal. Daarvan spelen er 5 steevast in het basis elftal. Dus op de bank ook spelers die een goaltje mee prikken.
Zie dit overzicht wat ik gemaakt hebt wie er gemist word bij Sampaio
Commerciante Unidos DNB
Q1.70
Debrecen win
Q1.80
Maccabi Tel Aviv win
Q1.70
Q1.70
Debrecen win
Q1.80
Maccabi Tel Aviv win
Q1.70
Kristiansund BK double chance
Q1.83
St. Gallen double chance
Q1.90
Tegenstander zonder: Breel Embolo, Michael Lang, Naser Aliji, Taulant Xhaka, Birkir Bjarnason, Marc Janko, Marek Suchy, Tomas Vaclik.
Greuther Furth double chance
Q1.90
Tegenstander heeft 22 nieuwe spelers, slechts 1 van vorig jaar.
Doel:
(1) Luke Königshofer
(12) Sebastian Kolbe
(31) Joso Kobas
Verdediging:
(3) Luke Scepanik
(4) Marco Kaffenberger
(5) Daniel Schulz
(7) Maurizio Scioscia
(23) Volkan Celiktas
(27) Robin Faber
Middenveld:
(8) Yannick Thermann
(10) Alessandro Abruscia
(15) Nico Blank
(19) Umberto Tedesco
Aanval:
(9) Luca Pfeiffer
(16) Burhan Soyudogru
(17) Marco Koch
(18) Shqipon Bektashi
(20) Mijo Tunji?
(22) Enis Küley
Q1.83
St. Gallen double chance
Q1.90
Tegenstander zonder: Breel Embolo, Michael Lang, Naser Aliji, Taulant Xhaka, Birkir Bjarnason, Marc Janko, Marek Suchy, Tomas Vaclik.
Q1.90
Doel:
(1) Luke Königshofer
(12) Sebastian Kolbe
(31) Joso Kobas
Verdediging:
(3) Luke Scepanik
(4) Marco Kaffenberger
(5) Daniel Schulz
(7) Maurizio Scioscia
(23) Volkan Celiktas
(27) Robin Faber
Middenveld:
(8) Yannick Thermann
(10) Alessandro Abruscia
(15) Nico Blank
(19) Umberto Tedesco
Aanval:
(9) Luca Pfeiffer
(16) Burhan Soyudogru
(17) Marco Koch
(18) Shqipon Bektashi
(20) Mijo Tunji?
(22) Enis Küley
wedbet:
Q1.83
St. Gallen double chance
Q1.90
Q1.83
St. Gallen double chance
Q1.90
Waar heb je die @1.90 bij? Ik heb hem op @1.57 bij Betfair.
"Heavy physical work, the care of home and children, petty quarrels with neighbors, films, football, beer and above all, gambling, filled up the horizon of their minds. To keep them in control was not difficult.'
George Orwell, 1984
smit:
wedbet:
Q1.83
St. Gallen double chance
Q1.90
Q1.83
St. Gallen double chance
Q1.90
Dan is hij snel gedropt, echter via betbrain kwam ik bij tipico op 1.90 en unibet boven de 1.80. klopt de odds zijn enorm gedaald. Dat bewijst toch wel iets.
je zou DNB kunnen doen, die pak je nog wel op rond de 2.
wedbet:
Q1.83
St. Gallen double chance
Q1.90
Q1.90
Q1.83
St. Gallen double chance
Q1.90
Q1.90
Die match van Greuther Furth gaat om Greuther Furth II neem ik aan ?
maka1997:
wedbet:
Q1.83
St. Gallen double chance
Q1.90
Q1.90
Q1.83
St. Gallen double chance
Q1.90
Q1.90
Dit is idd Greuther Furth U23
wedbet:
Q1.83
St. Gallen double chance
Q1.90
Q1.90
Q1.83
St. Gallen double chance
Q1.90
Q1.90
(Y)
Kristiansund 0-1 winst
Greuther furth 1-1
St gallen 2-4 winst :)