Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: woutrr91

Op verzoek van een aantal mensen besloten om mijn corner-bets voortaan hier te posten zodat ze voor iedereen terug te lezen zijn!

Mijn manier van spelen is als volgt:
Ik kies een wedstrijd uit waarbij ik veel corners verwacht op basis van corner-stats, vorm uit/thuis maar ook hoe belangrijk is de wedstrijd voor beide ploegen.

Op deze wedstrijd plaats ik 3 singles met verschillende inzetten, ik werk momenteel met €10,- totale inzet per wedstrijd.

Voorbeeld voor morgen:
Fulham - Reading (Championship Play-offs)
Play-off wedstrijd dus voor beiden een wedstrijd om er vol voor te gaan, zeker voor de thuisploeg. In dit geval is de line voor Fulham teamcorners o6,5 @ 2,05. Fulham van de laatste 10 thuiswedstrijden er 7 meer dan 7 corners, daarbij in de competitie tegen Reading ook 7 corners van Fulham. Dit wordt mijn eerste pick.

Fulham ook vaak veel meer corners dan de tegenstander in thuiswedstrijden, daarom wordt mijn 2e pick in dit geval een handicap, en wel de 0-3 HC @ 2,55

Laatste pick in deze match is de o11,5 total corners. Verwacht zeker in deze wedstrijd veel corners van beiden dus deze kan ik voor @2,43 niet laten liggen.

Nu zet ik deze als volgt in:
€5,- op de o6,5 teamcorners Fulham @2,05
€3,- op de o11,5 total corners @2,43
€2,- op de 0-3 HC @ 2,55

Total zou je hier van je 10-tje dus €22,43 kunnen maken.
Grootste voordeel is dat wanneer je de o6,5 teamcorners pakt je je inzet al terug hebt.

Je zou ook kunnen kiezen om alleen op total corners te spelen, maar dan zul je moeten wachten tot vlak voor de wedstrijd.

Ik zal hier voortaan mijn picks plaatsen, zeker in de weekende speel ik een behoorlijk aantal wedstrijden.

Ter indicatie; ik speel dit nu zo'n 2 weken en sta nu met 10-tjes inzet op 280 euro winst.

Reacties en tips zijn uiteraard welkom!

Grtz, Woutrr
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar woutrr91
Country flagwoutrr91 in 12-05-2017 10:22 Leden topics
in 12-05-2017 10:22 Leden topics
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Combi

Hierbij ook de lower line combi met allen total corners

Chelsea - Sunderland over 9
Arsenal - Everton over 9
Hull City - Tottenham Hotspur over 9
Watford - Manchester City over 8
Manchester United - Crystal Palace over 8
Southampton - Stoke City over 9
HSV - Wolfsburg over 7

totale odd: 10,87
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Persoonlijk vind ik 2 dezelfde matchen in een combi altijd gevaarlijk, Speel ze beide mee, maar bij de tweede laat ik Arsenal vallen ;)
0 Vind ik leuk's
ruun2710:
Persoonlijk vind ik 2 dezelfde matchen in een combi altijd gevaarlijk, Speel ze beide mee, maar bij de tweede laat ik Arsenal vallen ;)


Klopt, maar ik vond de odds voor die wedstrijd in combi met de stats van beide teams te mooi om te laten liggen. Zul je straks zien dat het op die match fout loopt haha. Succes!
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Ajax - Manchester United

Toelichting:
DE wedstrijd voor beiden! Naast winst europa league ook de enige kans voor beiden om de Champions League te behalen.
Ik verwacht dat Ajax het spel moet gaan maken en United lekker met 10 man rond de eigen 16 gaat hangen.
Daarnaast denk ik ook dat de wat lompe spelers het best pittig gaan krijgen tegen de bewegelijke mannetjes van Ajax.
Waardoor er vermoedelijk toch wel wat kaartjes gepakt gaan worden.
Er zijn twee picks waar ik echt heel hoog ga staken, zoals eerder in het forum al benoemd:

Picks:
Ajax over 4,5 teamcorners @2,00
Ajax most corners @2,55

Daarnaast ook nog een hoop fun betjes:
- Ajax most corners & most cards @4,50
- Ajax win en o10,5 corners @9,50
- Klaassen to get a card @3,20
- Veltman to get a card @2,90
- special: Klaassen, Herrera & Pogba to get a card @61
- Kluivert to score & 1-0 CS @61. Puur omdat het geweldig zou zijn om daarmee in de voetsporen van Patrick te treden.


Stats:
Ajax in Play-offs iedere wedstrijd meer dan 5 corners en slechts 1 wedstrijd niet most corners.


Zekerheid:
[5/5] voor de o4,5
[4/5] voor de most corners

0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Mooie lijst wouter! Ik ben niet in de chat, maar ik hou je in de gaten :D Ik pak een paar dingen mee!
0 Vind ik leuk's
Na een tijdje afwezigheid, mede door wat tegenvallende picks en weinig wedstrijden besloten om m'n "tactiek" een beetje aan te passen.

Voorlopig speel ik dagelijks zomaar een paar bets, lagere odds maar hogere stakes. Tot nu toe werkt dit best prima. 8 uit 10 goed en BR keer 4.

Voor vanavond ga ik spelen:
Norrkoping - AIK meer dan 9 corners @1,50

Ik ga ook nog het een en ander op de CL finale spelen maar heb nog niet voldoende research gedaan.
Enige die ik tot nu toe heb staan is:

total o9,5 corners @1,50
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Zweden u21 - Engeland u21

Toelichting
Er zijn niet heel veel statistieken over te vinden maar ik vind de odds behoorlijk hoog dus weer eens tijd om een gokje te wagen!

Picks
€5,- op Home over 4,5 corners (odd 2,16)
€5,- op Away over 5,5 corners (odd 2,00)

Stats
Zoals gezegd; weinig over te vinden. Laatste H2H wedstrijd eindigde in 6-6 corners

Zekerheid
2/5 (proberen waard)
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Portugal - Chili

Toelichting
Halve finale wedstrijd, altijd wel een team wat er voor zal moeten spelen. Verwacht veel strijd en aanvallend voetbal van beiden.

Picks
€5,- op total over 9,5 corners (odd 2,00)
€3,- op total over 10,5 corners (2,38)
€2,- op Away over 4,5 corners (odd 2,33)

Stats
Beiden niet echt corner-ploegen vandaar dat de odds wat hoog liggen.

Zekerheid
3/5


Weer precies 1 te weinig offcourse!
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Vanavond start van Europe League kwalificaties.
Heeeel veel wedstrijden, maar ook heel veel wedstrijden waar je eigenlijk alleen maar op kan verliezen.
Er zijn een paar dingen die ik ga spelen, waarvan een aantal in combi's enzovoort.
Op verzoek plaats ik ze hier maar let wel op dat ik echt geen idee heb bij de meeste teams, hoe of wat.

DnB Crusaders Belfast
Ferencvaros o1,5 teamgoals
Trencin to win
VPS or Draw
Midtjylland to win
HJK -1AH
Mladost DnB

Rangers over 9 corners
[groen]Norrkoping over 8 corners [/rood]
(Deze twee hoef je niet op uni te gaan zoeken want daar hebben ze 'm niet)

Hier laat ik het even bij, zo bizar veel wedstrijden dat je het op den duur niet meer overziet.
Wellicht edit ik er later nog een paar bij, en live is misschien nog wel het meest interessant vandaag!

0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Duitsland u21 - Spanje u21

Toelichting
Duitsland over het volledige toernooi iedere wedstrijd meeste corners, Spanje juist minder. Alleen tegen Italië had Spanje er meer dankzij 2 corners in de laatste 5 minuten.

Picks
Home over 5,5 corners (odd 2,23)
Home most corners (2,03) helaas al gezakt, stond op 2.20
over 2,5 goals en o10,5 corners(odd 3,75)

Stats
niet belangrijk.

Zekerheid
4/5
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.