Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: woutrr91

Op verzoek van een aantal mensen besloten om mijn corner-bets voortaan hier te posten zodat ze voor iedereen terug te lezen zijn!

Mijn manier van spelen is als volgt:
Ik kies een wedstrijd uit waarbij ik veel corners verwacht op basis van corner-stats, vorm uit/thuis maar ook hoe belangrijk is de wedstrijd voor beide ploegen.

Op deze wedstrijd plaats ik 3 singles met verschillende inzetten, ik werk momenteel met €10,- totale inzet per wedstrijd.

Voorbeeld voor morgen:
Fulham - Reading (Championship Play-offs)
Play-off wedstrijd dus voor beiden een wedstrijd om er vol voor te gaan, zeker voor de thuisploeg. In dit geval is de line voor Fulham teamcorners o6,5 @ 2,05. Fulham van de laatste 10 thuiswedstrijden er 7 meer dan 7 corners, daarbij in de competitie tegen Reading ook 7 corners van Fulham. Dit wordt mijn eerste pick.

Fulham ook vaak veel meer corners dan de tegenstander in thuiswedstrijden, daarom wordt mijn 2e pick in dit geval een handicap, en wel de 0-3 HC @ 2,55

Laatste pick in deze match is de o11,5 total corners. Verwacht zeker in deze wedstrijd veel corners van beiden dus deze kan ik voor @2,43 niet laten liggen.

Nu zet ik deze als volgt in:
€5,- op de o6,5 teamcorners Fulham @2,05
€3,- op de o11,5 total corners @2,43
€2,- op de 0-3 HC @ 2,55

Total zou je hier van je 10-tje dus €22,43 kunnen maken.
Grootste voordeel is dat wanneer je de o6,5 teamcorners pakt je je inzet al terug hebt.

Je zou ook kunnen kiezen om alleen op total corners te spelen, maar dan zul je moeten wachten tot vlak voor de wedstrijd.

Ik zal hier voortaan mijn picks plaatsen, zeker in de weekende speel ik een behoorlijk aantal wedstrijden.

Ter indicatie; ik speel dit nu zo'n 2 weken en sta nu met 10-tjes inzet op 280 euro winst.

Reacties en tips zijn uiteraard welkom!

Grtz, Woutrr
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar woutrr91
Country flagwoutrr91 in 12-05-2017 10:22 Leden topics
in 12-05-2017 10:22 Leden topics
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb ze ook allemaal meegespeeld! Zeer degelijk! (y)
0 Vind ik leuk's
ruun2710:
Ik heb ze ook allemaal meegespeeld! Zeer degelijk! (y)


Nou, ben bang dat ik je excuses moet maken. Lijkt helemaal nergens naar vanavond! Ongelofelijk.
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Zelf ben ik ook een tijdje bezig geweest met corners, soms gaat het goed, soms spelen ze opeens niks meer van corners... maar over het algemeen kan je er wel een mooie winst mee bouwen. Afgaande op wat ik weet, waren je tips goed, maar zoals altijd kan je niet altijd winnen ;)
0 Vind ik leuk's
ruun2710:
Zelf ben ik ook een tijdje bezig geweest met corners, soms gaat het goed, soms spelen ze opeens niks meer van corners... maar over het algemeen kan je er wel een mooie winst mee bouwen. Afgaande op wat ik weet, waren je tips goed, maar zoals altijd kan je niet altijd winnen ;)


Klopt, ik speel het nu een aantal weken en inderdaad een aardige winst mee gemaakt dus opzich kan ik zo'n avond als vandaag wel hebben maar is toch vervelend. Drukt je weer even op het feit dat het voetbal blijft.

Hopelijk dit weekend weer paar leuke matches om verlies goed te maken! In ieder geval thnx voor je vertrouwen in m'n tips (y)
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
ik was helaas te laat maar ga morgen met je mee bij Leicester.

bedankt weer en hopen dat deze helemaal uitkomt.

spreek je morgen avond wel denk ik op de chat.

gr
0 Vind ik leuk's
galaxy1973:
ik was helaas te laat maar ga morgen met je mee bij Leicester.

bedankt weer en hopen dat deze helemaal uitkomt.

spreek je morgen avond wel denk ik op de chat.

gr


Niet te rouwig om zijn want helaas weinig corners vanavond. Hopen dat Leicester wel goed komt!
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Cornerweddenschappen zijn imo alleen winstgevend met live wedden. En omdat in de eerste 10 min weinig tot geen corners vallen krijg je voor 2 corners minder dus 8,5 ipv 10,5 voor bijna dezelfde odds.

Vooral met verlenging krijg je soms bizar hoge odds. Ik speelde gister op Huddersfield in de 105de minuut was de notering 4,60 voor nog 2 corners.

0 Vind ik leuk's
indo:
Cornerweddenschappen zijn imo alleen winstgevend met live wedden. En omdat in de eerste 10 min weinig tot geen corners vallen krijg je voor 2 corners minder dus 8,5 ipv 10,5 voor bijna dezelfde odds.

Vooral met verlenging krijg je soms bizar hoge odds. Ik speelde gister op Huddersfield in de 105de minuut was de notering 4,60 voor nog 2 corners.



Niet helemaal mee eens daar ik de laatste weken toch aardige winst heb gemaakt. Echter speel ik uiteraard live ook voldoende. Fulham afgelopen week was ook een heerlijke pot. Maar het kan niet altijd mee zitten, op naar het weekend
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
helaas een klein verlies voor de tips die ik volgde, maar die wedstrijden liepen ook erg anders als verwacht. ik blijf je volgen!
0 Vind ik leuk's
Combi

Op verzoek zal ik dit weekend ook mijn combi's plaatsen. Deze speel ik meestal via Netbet, de combo-boost is daar wel erg lekker namelijk.
Deze heb ik nu alvast geplaatst. Helaas zijn er bij veel wedstrijden nog geen odds bekend dus de rest zal vermoedelijk vanavond/morgen volgen.

Arsenal - Everton over 11 total
HSV - Wolfsburg over 9 total
Napoli HC 0-3
Sassuolo AH -2,5

Totale odd: 16,31

Had eerst een HC 0-2 bij Sassuolo staan tegen een mooiere odd maar die werd er helaas uit gehaald op moment van schrijven.

Er volgt ook nog een combi met lagere lines
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.