Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: yellowboy

mijn vorige topic hebbek nie direct meer gevonden dus start ik maar een nieuwe ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar yellowboy
Country flagyellowboy in 15-11-2013 22:41 Leden topics
in 15-11-2013 22:41 Leden topics
279 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
voor vanavond speel ik een combi
Eupen - White Star Brusels -> 1 -> 1.40
FC Koln - Dynamo Dresden -> 1 -> 1.40
Voor beide ploegen geldt hetzelfde, ze staan beiden in de top van het klassement en mogen thuis geen steken laten vallen richting de titel dus ik waag het erop :)
Succes aan iedereen die meespeeld ;-) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:
voor vanavond speel ik een combi
Eupen - White Star Brusels -> 1 -> 1.40
FC Koln - Dynamo Dresden -> 1 -> 1.40

en ook deze bet is weer goed gelopen :) :) :) :)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
ga voor vannacht nog is een ijshockey doen:
Toronto Maple Leafs - Chicago Blackhawks -> 2 -> 1.82
De laatste wedstrijden lijkt Chicago weer onder stoom te komen met vlotte winsten (2 maal 6-2 en 1 maal 7-2).
Toronto is dit seizoen absoluut geen hoogvlieger dus ik verwacht hier wel eens winst van Chicago binnen de 60 minuten.
Good luck aan iedereen die meespeelt
(y) (y) (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Pfff, 7 goals door Toronto :-| :-|
0 Vind ik leuk's
idd, wat een catastrofe, dit was absoluut niet lekker wakker worden, gelukkig maar gespeeld voor een kleine inzet.
maar ik geef niet op en ga gelijk trug verder met de volgende bet
cambuur - ajax -> 2 -> 1.52
leverkusen - frankfurt - > 1 -> 1.54
gencerbiligi - galatasaray -> 2 -> 1.72
odd van 4.03
over Ajax en leverkusen valt niet veel te vertellen, beide ploegen zijn zwaar in form in de competitie en ik denk dat ze daar vandaag nog een vervolg aan zullen breien.
Galatasaray is een tip van een Turkse vriend van mij, hij zegt dat het daar heel goed loopt en ze hebben deze week ook met 1-0 gewonnen tegen Juventus wat voor extra vertrouwen zorgt.
Succes als je hem meespeelt ;-) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:

Toronto Maple Leafs - Chicago Blackhawks -> 2 -> 1.82
wat een DRAMA-BET!!!
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:
idd, wat een catastrofe, dit was absoluut niet lekker wakker worden, gelukkig maar gespeeld voor een kleine inzet.
maar ik geef niet op en ga gelijk trug verder met de volgende bet
cambuur - ajax -> 2 -> 1.52
leverkusen - frankfurt - > 1 -> 1.54
gencerbiligi - galatasaray -> 2 -> 1.72

het was me duidelijk de namiddag niet, eerst ajax met veel geluk goed en toen ging het helemaal verkeerd met galatasaray en leverkusen wat voor mij toch wel DE verrasing is van het weekend thuis tegen frankfurt :-(
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
ga vannacht nog eens voor een NHL
Pittsburgh Pinguins - Toronto Maple Leafs -> 1 -> 1.92
na de mindere bets van gisteren ga ik vandaag High Stake op de Pinguins, ze zijn thuis ijzersterk en ook het doelpuntensaldo spreekt duidelijk in hun voordeel met +31 voor de Pinguins tegenover -2 voor Toronto, daarbij komt nog dat Toronto niet zo sterk is tijdens uitmatchen.
De hoge odd heeft uiteraard te maken met het feit dat Toronto zen laatste wedstrijd thuis won met 7-3 tegen chicago :-(
maar zoals ik al zei is een uitmatch voor Toronto iets heel anders dan een thuismatch en hoop ik hier te kunnen profiteren van het thuisvoordeel van de Pinguins.
Succes aan iedereen die hem meespeelt (y) ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:
ga vannacht nog eens voor een NHL
Pittsburgh Pinguins - Toronto Maple Leafs -> 1 -> 1.92
na de mindere bets van gisteren ga ik vandaag High Stake op de Pinguins, ze zijn thuis ijzersterk en ook het doelpuntensaldo spreekt duidelijk in hun voordeel met +31 voor de Pinguins tegenover -2 voor Toronto

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
voor vannacht ook nog eens een NHL
LA Kings - Edmonton Oilers -> 1 -> 1.72
LA Kings zit in een goeie periode, er werd enkel verloren op verlaatsing bij de Chicago Blackhawks wat een topteam is.
Edmonton Oilers daarentegen zit in een mindere periode, staat in de kelder van het klassement en verloor zen laatste 3 wedstrijden.
Wat het doelpuntensaldo betreft, ze hebben evenvaak gescoord Kings 94 en Edmonton 93 keer dus daar loopt het gelijk maar dan komen we bij de tegendoelpunten en dan komen we bij het grote verschil 68 voor de Kings en maar liefst 120 voor Edmonton.
ook het feit dat LA Kings een goede thuisreputatie heeft laat mij spelen voor een HIGH stake.
Succes aan iedereen die meespeelt (y) (y) (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.