Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: yellowboy

mijn vorige topic hebbek nie direct meer gevonden dus start ik maar een nieuwe ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar yellowboy
Country flagyellowboy in 15-11-2013 22:41 Leden topics
in 15-11-2013 22:41 Leden topics
279 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
yellowboy:
voor vanavond volgende tip:
Juventus - Kopenhagen -> under 3.5 goal -> 1.60

Kopenhagen vind moeilijk de weg naar doel en zal zeker geen opendeurdag gaan houden aangezien ze voor Juventus staan in de rangschikking.

stond er zo goed voor aan de rust bij 1-0 en dan op een kwartier tijd vallen er maar liefst 3 goals, onbegrijpelijk :-(
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
ik zal het nog eens proberen, maar deze keer met een ijshockey match voor vannacht:
Boston Bruins - New York Rangers -> 1 -> 2.00
Boston heeft vorige nacht met zware 6-1 cijfers verloren in Detroit en wil hier vannacht eerherstel voor.
ondanks deze zware nederlaag hebben ze nog altijd een positief doelpuntensaldo van +17
het doelpuntensaldo van New York Rangers is negatief namelijk -8
Bij New York is het ofwel een klinkende zege ofwel een duidelijke nederlaag, ik hoop voor vannacht op het 2de :p
Good luck iedereen die meespeelt (y)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
nog een combi voor vanavond
empoli - brescia -> 1 -> 1.85
Top Oss - Willem 2 -> 2 -> 1.44
odd 2.66
good luck aan iedereen die meespeelt ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:

Boston Bruins - New York Rangers -> 1 -> 2.00

EINDELIJK :d
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
een vlugge live-tip bij een 1-0 stand in greuter furth - cottbus
next team to score: greuter furth aan 1.45
greuter furth veegt cottbus gewoon weg ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:
nog een combi voor vanavond
empoli - brescia -> 1 -> 1.85
Top Oss - Willem 2 -> 2 -> 1.44

schandebokke van empoli :-@
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
zal nog eens proberen een tipje te geven, vandaag ben ik de mosterd gaan zoeken in de NBA
Utah Jazz - Portland Trailblazers -> -7 Portland Trailblazers -> 1.91
lijkt mij het proberen waard, Portland speelt dit seizoen ijzersterk en Utah laat het toch afweten
enkele nachten geleden won Portland ook nog tegen Utah met 130 - 98, toch een verschil van 32 punten dus een verschil van 8 punten moet nu wel haalbaar zijn om men bet binnen te halen denk ik :)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:
zal nog eens proberen een tipje te geven, vandaag ben ik de mosterd gaan zoeken in de NBA
Utah Jazz - Portland Trailblazers -> -7 Portland Trailblazers -> 1.91

lijkt mij het proberen waard, Portland speelt dit seizoen ijzersterk en Utah laat het toch afweten
enkele nachten geleden won Portland ook nog tegen Utah met 130 - 98, toch een verschil van 32 punten dus een verschil van 8 punten moet nu wel haalbaar zijn om men bet binnen te halen denk ik :)

en meteen er een nieuwe tip voor vandaag tegenaan gooien:
Real Sociedad - Leverkusen -> 2 -> 1.90
Als Leverkusen straks wint kunnen ze zich nog plaatsen voor de volgende ronde van de Champions League, ze zijn ook sterk bezig in de eigen competitie, zo werd er vorig weekend nog met 0-1 gewonnen op het veld van Borussia Dortmund en dat doen niet veel ploegen hen na dus voor mij een bewijs dat het wel snor zit bij Leverkusen ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:
yellowboy:
zal nog eens proberen een tipje te geven, vandaag ben ik de mosterd gaan zoeken in de NBA
Utah Jazz - Portland Trailblazers -> -7 Portland Trailblazers -> 1.91

lijkt mij het proberen waard, Portland speelt dit seizoen ijzersterk en Utah laat het toch afweten
enkele nachten geleden won Portland ook nog tegen Utah met 130 - 98, toch een verschil van 32 punten dus een verschil van 8 punten moet nu wel haalbaar zijn om men bet binnen te halen denk ik :)

en meteen er een nieuwe tip voor vandaag tegenaan gooien:
Real Sociedad - Leverkusen -> 2 -> 1.90
Als Leverkusen straks wint kunnen ze zich nog plaatsen voor de volgende ronde van de champions league, ze zijn ook sterk bezig in de eigen competitie, zo werd er vorig weekend nog met 0-1 gewonnen op het veld van Borussia Dortmund en dat doen niet veel ploegen hen na dus voor mij een bewijs dat het wel snor zit bij Leverkusen ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
volgende is ijshockey uit de NHL
San Jose Sharks - New York Islanders -> 1 -> 1.48
hier ga ik een groot deel van mijn stake opzetten
De Sharks zijn een echte thuisploeg en New York heeft nu al 10 wedstrijden op een rij verloren dus ik zie dit wel goed komen
good luck aan iedereen die meespeelt ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.