Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Youngturk

sup VW community!,dit word mijn allereerste topic over inzetten op voetbal

Ik zal voornamelijk alleen maar inzetten op voetbal.

Ik zal de volgende bets spelen: op goals en af en toe 1x2 dus winst voor de desbetreffende team

Wat wel belangrijk is: de juiste teams uitkiezen,zijn ze productief(dus dat ze veel goals maken,of zijn ze juist verdedigend?) dit is heel belangrijk aangezien het je kans gaat bepalen.



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar youngturk
Country flagyoungturk in 7-11-2016 01:22 Leden topics
in 7-11-2016 01:22 Leden topics
47 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat wil je met dit topic? Lijkt me meer een (nutteloze) uitleg over je gewonnen bet dan een tip?!
0 Vind ik leuk's
Typisch een topic van Youngturk dit... gaat hij ooit nog geband worden door de moderators?
0 Vind ik leuk's
Mooi om te zien youngturk! Jammer dat iedereen ineens dit topic af gaat kraken, in de chat waren er genoeg die het wel wilde zien.
0 Vind ik leuk's
Ik heb je topic ondergebracht onder tips van leden.

Good luck!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Wens je veel succes en ga het volgen.
Echter, net zoals regelmatig de favoriet niet wint, wordt er ook regelmatig niet zoveel (of juist teveel) gescoord als je denkt (kijk bv hoeveel geluk er al bij Basel nodig was).
Op lange termijn zullen betslips met 7 wedstrijden (of 6, 5, 4 etc.) naar mijn mening nooit winstgevend zijn.
0 Vind ik leuk's
dit topic ga ik zeker volgen :D
GL
0 Vind ik leuk's

rjansen82:
Wat wil je met dit topic? Lijkt me meer een (nutteloze) uitleg over je gewonnen bet dan een tip?!


het is een indicatie hoe ik heb gespeeld ,als jij het nutteloos vind blijf maar vooral weg

maar mocht ik succesvol zijn dan wil ik je hier niet zien.
0 Vind ik leuk's
donjuan:
Typisch een topic van Youngturk dit... gaat hij ooit nog geband worden door de moderators?


kwas al geband nu blij? en nu wegblijven jy
0 Vind ik leuk's
youngturk:


Ik zal voornamelijk alleen maar inzetten op voetbal.




Voornamelijk - alleen maar
Zoek eens even op wat dit betekent...

Met zo'n openingspost kan ik je al niet serieus nemen (y)
0 Vind ik leuk's
Wat doen mensen moeilijk hier joh, laat die jongen lekker z'n ding doen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.